וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נצחון לסחר האופנה ברשת: רשת ג'יי קרו סוגרת 39 חנויות

23.11.2017 / 15:28

מה שנתפס כעממי ונגיש עבור מישל אובמה וקייט מילדטון, לא בהכרח נתפס זול בעיני הקהל הרחב שמעדיף יותר ויותר רשתות טרנדיות וזולות, במיוחד אם יש להם אתרי מכירות ברשת. הקורבן האחרון לתופעה - רשת ג'יי קרו האמריקאית

מישל אובמה מבקרת בקפיטריית ילדים בבית ספר, וירג'יניה, ינואר 2012. GettyImages
מישל אובמה בסריג של ג'יי קרו, 2012/GettyImages

ביוני 2015 דיווח הניו-יורק טיימס שהמכירות במחלקת הנשים ברשת ג'יי קרו צונחות עקב אי תגובה של המותג לשני טרנדים שיווקיים: אופנה מהירה זולה וביגוד כושר. בנובמבר שנה שעברה סגרה הרשת את מחלקת שמלות הכלה שלה, ובאפריל השנה פוטרו 250 עובדים ממטה החברה. אבל השינוי העיקרי והמפתיע באותה תקופה היה עזיבת המנהלת הקריאטיבית ג'נה ליאונס לאחר 26 שנים. זה היה סופו של עידן. מי שנודעה כ"האישה שמלבישה את אמריקה", הפכה להיות גם הפנים של נפילת ג'יי קרו.

ככל הנראה, רשת הביגוד האמריקאית המציעה מאז ייסודה ב-1983 ביגוד קז'ואלי אופנתי ונודעה בצבעוניות ובעירוב סגנונות (מראה החליפה המחויטת עם הסניקרס הפך להיות מראה החתימה של ג'יי קרו) מוכרת פחות ופחות בשל נוהג הקנייה ברשתות טרנדיות וזולות יותר. אתמול פורסם ב-CNN שהחברה תסגור 39 חנויות. אולי לקייט מידלטון ומישל אובמה לא הייתה כל בעיה לקנות בג'יי קרו בכל פעם שהן רצו להציג אופנה נגישה, אבל קהל הצרכנים העדיף מותגים שהציעו אופנה דומה בתמחור נוח יותר. אז אם בביקור הבא שלכם בניו-יורק תרגישו שמשהו חסר לכם בין גאפ, ויקטוריה'ס סיקרט וסטארבקס, תדעו שזה ג'יי קרו.

קייט מידלטון מבקרת בעמותת 1851 Trust, לונדון, יוני 2017. GettyImages
קייט מידלטון במכנסי קרופ של ג'יי קרו/GettyImages

מייק ניקולסון, ראש חטיבת הסחר בג'יי קרו, מסר: "אנו מחויבים לשינויים ובמיוחד לאג'נדת 'כל מה שדיגיטלי קודם לכל'. סגירת חנויות היא חלק ממהיערכות הזאת".

39 החנויות, מספר כמעט כפול ממה שתוכנן מראש, ייסגרו עד סוף ינואר 2018. ההחלטה התקבלה לאור ירידה במכירות והפסד של 161 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של השנה. מצוקת המותג מאפיינת את התקופה. מותגי ביגוד המוני כמו גאפ, אמריקן איגל ו-Guess סגרו גם הם חנויות השנה. עתיד הסחר הקמעונאי, למי שעוד לא הבין, הוא ברשת.

עוד באותו נושא

ניו יורק בהלם: ג'נה ליאונס עוזבת את ג'יי קרו אחרי 26 שנים

לכתבה המלאה
ג'ינה ליאונס המעצבת של ג'יי קרו. אינסטגרם, צילום מסך
ג'נה ליאונס, מעצבת ג'יי קרו המיתולוגית שפרשה בשנה שעברה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully