וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הנסיכה דיאנה למלכה אלזה: קייט מידלטון ושמלת הנשף המנצנצת

26.11.2017 / 12:08

הדוכסית לא איכזבה את הסקרנים שהמתינו לראות מה היא תלבש למופע הצדקה שנערך בלונדון, ובחרה בשמלת סאטן וטול מנצנצת שעוצבה עבורה אישית על-ידי ג'ני פקהאם - ומזכירה שמלה שלבשה הנסיכה דיאנה ב-1984 לאותו אירוע בדיוק

רויטרס

בווידיאו: וויליאם וקייט מגיעים למופע הצדקה החגיגי.

זה היה ערב מהאגדות. דוכס ודוכסית בבגדי נשף הגיעו למופע בידור למטרות צדקה בבירת הממלכה. ווליאם וקייט, מלך ומלכת בריטניה לעתיד המצפים לילדם השלישי, היו כוכבי מופע הצדקה "רויאל וראייטי שואו" הנערך מאז 1912 למטרת איסוף כספים לעמותה שבית המלוכה משמש כפטרון שלה ותומכת כלכלית באמני עבר הזקוקים לסיוע. באופן מסורתי, את המופע הנערך כל שנה בנובמבר ומשודר בטלוויזיה, מכבדים נציגי משפחת המלוכה.

בשמלת נשף באורך הרצפה, קייט לא איכזבה את כל הסקרנים הרבים שהמתינו בדריכות לראות מה היא תלבש לאירוע הערב הנוצץ. כשוויליאם לבוש חליפת טוקסידו, בני הזוג נראו כאילו הם בדרכם לטקס האוסקר. שמלת הסאטן בגזרת סטרפלס עם חלק עליון ושרוולים ארוכים שקופים המשובצים באפליקציות פרחי תלת-ממד, עוצבה אישית לקייט על-ידי ג'ני פקהאם.

השמלה, המבוססת על אחד הדגמים מקולקציית סתיו 2017 של פקהאם שהוצגה בניו-יורק בפברואר השנה, היא צנועה יותר מהמקורית חושפת הרגליים, והיא עוצבה במחשבה על גזרתה ההריונית של קייט בימים אלו. נעלי עקב כסופות של אוסקר דה לה רנטה השלימו מראה ערב סוחף.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם במופע הצדקה "רויאל וראייטי שואו" (Royal Variety Show), לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
כמו בדרך אל האוסקר. וויליאם וקייט/GettyImages
קייט מידלטון והנסיך וויליאם במופע הצדקה "רויאל וראייטי שואו" (Royal Variety Show), לונדון, נובמבר 2017. רויטרס
עיצוב אישי עם מחשבה על הגזרה ההריונית של הדוכסית/רויטרס

פקהאם, מעצבת בריטית בוגרת הסנטרל סיינט מרטינס, בית-הספר המוביל לאמנות ועיצוב, ייסדה ב-1988 מותג משלה, "ג'ני פקהאם לונדון", ומאז נודעה בזכות קולקציות שמלות ערב וכלה הנמכרות בחנויות יוקרה בלונדון, בפריז ובארצות-הברית. עבודותיה נראות דרך קבע באירועי שטיח אדום הוליוודיים, ובין לקוחותיה הבולטות נמצאות קירה נייטלי, ג'ניפר לופז, ביונסה, קמרון דיאז, ג'סיקה ביל וג'ניפר אניסטון.

קייט בחרה מספר פעמים בעבר בשמלות של ג'ני פקהאם, ונראה שיחד עם אלכסנדר מקווין, היא המעצבת המועדפת על מידלטון לאירועי ערב רשמיים ולרגעים מרכזיים ומשמעותיים בחייה הציבורים; שמלת הנקודות בתכלת-לבן שהיא לבשה בהצגת הנסיך ג'ורג' בפני התקשורת בפתח בית-החולים לאחר לידתו ב- 2013 הייתה של פקהאם, כמו גם שמלת הפרחים הצהובה-לבנה שהיא לבשה באותן נסיבות אחרי לידת הנסיכה שרלוט ב-2015.

עוד באותו נושא

ימי הכובעים המטורפים: קייט מידלטון במרוצי הסוסים של אסקוט

לכתבה המלאה
קייט מידלטון והנסיך וויליאם במופע הצדקה "רויאל וראייטי שואו" (Royal Variety Show), לונדון, נובמבר 2017. רויטרס
אפליקציות פרחי תלת-ממד/רויטרס

סקירת התגובות ברשתות החברתיות מגלה שהשמלה של קייט הזכירה לרבים, באופן מובן יש לומר, את המלכה אלזה מלהיט האנימציה של דיסני "לשבור את הקרח" (2013). הגוון, בד הסאטן הבוהק, הטול המשובץ, ומעל הכל, הנצנוץ - כמובן עשו את שלהם.

ובאופן מעניין לא פחות, מי שזוכר כמה מהמראות האיקוניים של הנסיכה דיאנה לא היה יכול שלא להיזכר בבחירת הביגוד שלה באותו אירוע ב-1984. אז, כחודשיים לאחר לידת הנסיך הארי, היא הגיעה יחד עם הנסיך צ'ארלס בשמלת ערב בלתי נשכחת של בלוויל ששון. בית אופנת-העל הבריטי שנוסד ב-1953 בידי המעצבת היהודייה בלינדה מלוויל (שפרשה ב-1981) התחבב על נשות משפחת המלוכה הבריטית, ובפרט על הנסיכה דיאנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם המקורי בקולקציית סתיו 2017 של ג'ני פקהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס במופע צדקה, לונדון, נובמבר 1984. GettyImages
יש דמיון מסוים. הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס באותו אירוע ב-1984/GettyImages

תמונות נוספות של מידלטון ושמלת הנשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully