וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגד הוא לא רק בגד": מה תוכלו למצוא בחורף של קום איל פו?

28.11.2017 / 15:11

המעצבת המבטיחה טל רוזנפרב ויתרה על עבודה כמתמחה במותג הבועט vetements ובבית האופנה של ריק אוונס לטובת קום איל פו, שם היא מציגה קולקציית ביכורים הכוללת גזרות מחויטות, מינימליסטיות, מאופקות, נוחות וקוראות תיגר על גבולות הביגוד המגדרי

קולקציית קום איל פו, סתיו 2017. הדס פרץ ותמוז רחמן,
בין המותג הספרדי הזה לבין הבריטי ההוא, ישנה גם תוצרת מקומית משמחת. קום איל פו לחורף 2017/18/הדס פרץ ותמוז רחמן

אופנה לא מהירה, לא תעשייתית, עשויה היטב, מעוצבת עם מחשבה, מתוחכמת, מחמיאה ונוחה היא לא בהכרח קלה למציאה בימינו. בעידן ייצור הבזק ההמוני, תרצו או לא, כולנו נראות אותו דבר. אבל יודעת כל פאשניסטה אמיתית שבין המותג הספרדי הזה לבין הבריטי ההוא, ישנה גם תוצרת מקומית משמחת. חברת האופנה קום איל פו (comme il fautשזה "כמו שצריך" בצרפתית) היא כבר 30 שנה אלטרנטיבה מופלאה.

כמו סרט צרפתי טוב, היא עשויה להיות הדבר הנכון בערבי החורף. וגם בימיו. קולקציה מקורית, כמו גם פריטי ייבוא, משלימים פה היצע המזכיר חנויות קונספט בבירות האופנה. סיביל גולדפיינר, מייסדת שותפה והיום גם הבעלים, נשארה נאמנה לדרכה - הלבשת איכות על בסיס ג'נדר-בלנדר שיוויוני במקביל לפעילות חברתית לטובת נשים. הרי "בגד הוא לא רק בגד", כמו שהיא נוהגת לומר.

קולקציית קום איל פו, סתיו 2017. הדס פרץ ותמוז רחמן,
מלתחה שימושית לכל שעות היום/הדס פרץ ותמוז רחמן

הקולקציה העונה היא קולקציית הביכורים של טל רוזנפרב, המעצבת החדשה בקום איל פו. בוגרת שנקר מועסקת במותג כבר שנה, אבל בימים אלו מושקת הקולקציה הראשונה שלה. מי שוויתרה מבחירתה על עבודה כמתמחה במותג הבועט vetements ובבית האופנה של ריק אוונס לטובת קום איל פו, אחראית כאן בלעדית על הבחירות העיצוביות של המותג ועל הנראות שלו. החל מבחירת הקונספט ועד הדיטייל הקטן ביותר, ניתן לה חופש יצירתי - שהיה, ככל הנראה, מה שהשאיר אותה בארץ.

הקו העיצובי שלה כולל גזרות מחויטות, מינימליסטיות, מאופקות וקוראות תיגר על גבולות הביגוד המגדרי - מה שמסביר כמובן את הכימיה המופלאה בין המעצבת המבטיחה לבין מותג הגדול שאימץ אותה. פריטים עשויים להיות צמודים, רחבים, מדורגים, עבים, דקיקים, פטיט, אוברסייז, קז'ואליים או מהודרים. השחור דומיננטי פה, אבל יש גם אדום-עז נהדר שתצליחו להתאים לו שפתון ומניקור תואמים, ודנים רך בכחול אמצעי. המלתחה עצמה חכמה, שימושית לכל שעות היום, עשויה חומרי איכות, לא תלוית טרנדים, ומעל הכל לא דוחקת לשום מתחם מוגבל.

טווח מחירים: 450-2,22 שקלים. להשיג בחנויות המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

דגמים נוספים מתוך הקולקציה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully