וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הגלאם הזה: מסכות הפנים שכבשו את הכוכבות בהוליווד נחתו בארץ

נאוה סילוורה בשיתוף GLAMGLOW, בשיתוף Glamglow

5.12.2017 / 7:31

Glamglow, מותג הטיפוח האמריקאי הידוע בטיפולי מסכות הבוץ המספקות תוצאות מידיות ומבטיחות זוהר הוליוודי סקסי בן-רגע - הגיע לישראל. מעכשיו תוכלו להיות במצב "Camera Ready" נוסח עיר הסרטים בתוך 10 דקות. והעלויות מפתיעות לטובה

מיילי סיירוס. GettyImages
מיילי סיירוס/GettyImages

טיפול הוליוודי עושה את כל ההבדל. הטאץ' של מסכות הבוץ בעיר הסרטים הפך את הכוכבות ליפהפיות זוהרות בכל פעם שהן מול מצלמה. ההכנה הקפדנית שלהן כוללת, לצד איפור ושיער, גם רוטינת טיפוח המערבת לא פעם מסיכות פנים ייחודיות ממותג היופי העצמאי Glamglow. המותג שנוסד רק לפני כשבע שנים הוא אחד ממותגי היופי בעלי הצמיחה המהירה ביותר בעולם היום. והחדשות המרגשות ביותר - הוא עושה עלייה לארץ.

המותג פותח בשנת 2010 על ידי גלן ושאנון דלימור לצרכים מקצועיים בתעשיית הבידור, המוזיקה, האופנה וטקסי הפרסים של הוליווד. הזוג דלימור, ללא שום רקע בטיפוח, חיפשו מענה לחבריהם מתעשיית הבידור, שלא הצליחו למצוא מוצר שיכין את העור לצילומים באופן מידי, כלומר: יעדן מיד את מראה הנקבוביות, יצמצם פגמים נראים לעין, יפחית קמטוטים וייצור ברק סקסי שיישאר ימים. מחקרים נרחבים הובילו אותם אל המרכיבים הפעילים המשובחים ביותר בעולם, והם יצרו פורמולה מהפכנית, מוגנת בפטנט, שהצליחה מעבר לכל הציפיות.

המותג קנה לעצמו שם כ"בוץ הפלאים" של הוליווד ובשנת 2011 כבר הגיע לחנויות קמעונאיות, כשהוא סוחף את העולם בסערה. הבאזז ההוליוודי שעשה המותג שלהם ביטל כל צורך בשיווק. החל ממיילי סיירוס ועד ג'יי זי - עיר הסרטים נכבשה.

המותג מציע מגוון תכשירים החל מקרמי לחות מעניקי זוהר ועד תכשירי עיבוי וניפוח לשפתיים. מעל הכל הוא מוכר בזכות מסכות הפנים המעניקות תוצאות מיידיות לבעיות עור פנים שונות. בין המסכות הלהיט של Glamglow ניתן למצוא את מסכת Supermud, הנחשבת לרב-המכר של המותג ומיועדת לטיהור העור וטיפול בדאגות עור שכיחות. עוד ניתן למצוא מסכה ממצקת, מסכת אנטי אייג'ינג, מסכת לחות, מסכת הבהרה ומסכת ניקוי. בנוסף לגודל המקורי (50 מ"ל), יושק המותג בישראל גם מלאי של מסיכות בגודל מיוחד (15 מ"ל) המתאים לנסיעות או להתנסות.

מסכת בוץ לפנים למטרות שונות של Glamglow. יח"צ חו"ל,
מעניקות תוצאות מידיות לבעיות עור פנים שונות. מסכות Glamglow/יח"צ חו"ל

כל מוצרי Glamglow מבוססים על נוסחת פטנט - Teaoxi, שהיא למעשה תהליך מיצוי עלים המאפשר לספק תוצאות מידיות ויעילות. העלים מספקים חומרים פעילים טבעיים ישירות לתוך הבוץ, וממשיכים לעשות זאת לאורך כל חיי המוצר. התוצאה - זוהר הוליוודי סקסי בן-רגע נוסח אנג'לינה, ניקול, גווינת', ג'יי לו ושות'. חוויית ההתנסות במוצרי Glamglow מעוררת את כל החושים באמצעות המרקם הרך למגע, האריזות הייחודיות, הצבעים מלאי החיים, הניחוח הסקסי הטבעי, והמסר Hello Sexy שנמצא בכל אריזה ותמיד מעלה חיוך.

טווח המחירים:
מסיכות: 79 שקלים (לגודל 15 מ"ל)
215 שקלים (לגודל 50 מ"ל)
קרמי לחות: 179 שקלים - 219 שקלים
מוצרי טיפוח שפתיים: 89 שקלים - 109 שקלים

להשיג בלעדית ברשת אפריל וגם באתר של רשת אפריל

מסכת פנים מטהרת של Glamglow. יח"צ חו"ל,
מסכה לטיהור לעור/יח"צ חו"ל
מסכת פילינג ועקצוץ לפנים של Glamglow. יח"צ חו"ל,
מסכת אנטי איג'ינג/יח"צ חו"ל
מסכת לחות מאירה לפנים של Glamglow. יח"צ חו"ל,
קרם לחות הנותן זוהר ומאיר/יח"צ חו"ל
מסכת פנים לטיפול לילה של Glamglow. יח"צ חו"ל,
סרום ולחות במוצר אחד לשימוש בלילה/יח"צ חו"ל
מסכת פנים של Glamglow למיצוק. יח"צ חו"ל,
מסכת מיצוק/יח"צ חו"ל
נאוה סילוורה בשיתוף GLAMGLOW, בשיתוף Glamglow

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully