וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת ההימורים החלה: מי יעצב את שמלת הכלה של מייגן מרקל?

5.12.2017 / 7:29

המרוץ לשמלת הכלה הנסיכותית החל, ואיתו גם ההשערות, הפרשנויות הנלוות והדילמות. מומחים ברחבי העולם כבר סימנו את המועמדים המובילים לעצב את השמלה המדוברת של 2018 - ביניהם המותג שלא מעניק הנחת סלב, המעצבת שמבטיחה דיסקרטיות מלאה, ובית האופנה שיביא הישג דיפלומטי

רויטרס

בווידיאו: הכרזת האירוסין של הנסיך הארי ומייגן מרקל בלונדון.

הכלה שכולם ידברו עליה בשנת 2018 תהיה ללא ספק מייגן מרקל, שתינשא במאי לנסיך הארי ותזכה לענוד על ראשה כתר ולהצטרף רשמית לבית המלוכה הבריטי. עד שזה יקרה, נפתח המרוץ של מרקל למציאת השמלה האולטימטיבית שתהלום את מעמדה החדש. מדורי האופנה ברחבי העולם החלו לנסות לגלות מי יעצב את שמלת הכלה של הנסיכה לעתיד. אלה המועמדים המובילים.

מייגן מרקל והנסיך הארי בהופעה פומבית ראשונה אחרי הכרזת האירוסין. GettyImages
הכלה שכולם ידברו עליה ב-2018. מייגן מרקל והנסיך הארי בהופעה פומבית ראשונה אחרי הכרסת האירוסין/GettyImages

קסם בלתי מתפשר: ארדם

הראשון ברשימה הוא מעצב האופנה הקנדי ארדם מורליוגלו. הוא אמנם שיתף לאחרונה פעולה עם הרשת העממית H&M, אבל הוא רחוק מלהיות עממי. עיצוביו שואבים השראה מאמנות, ספרות והיסטוריה, ולכן ידועים בנופך הנוסטלגי שהוא מוסיף להם. מרקל כבר נמנית על לקוחותיו לאחר שלבשה שמלה שלו בחתונה שאליה הגיעה יחד עם הארי בשנה שעברה. בריאיון שהעניקה לאחר מכן לוואניטי פייר אמרה: "הוא מעצב שאני לובשת שנים".

פרט לשמות גדולים כמו אמה סטון או גווינת' פאלטרו שלבשו עיצובים של ארדם, לקוחות נוספות שנצפו בשמלה שלו הן קייט ופיפה מידלטון, הגיסה לעתיד ואחותה הקטנה. ומה יותר טוב ממעצב משפחתי? באתר ווג כתבו: "אין מישהו מתאים ממנו לעצב את השמלה. יש בו קסם בלתי מתפשר".

תצוגת ארדם ready-to-wear, אביב/קיץ 2015. GettyImages
בווג כבר הכריזו: "אין מישהו מתאים ממנו לעצב את השמלה". השראה לבנה מהמסלול של ארדם/GettyImages

החברה הדיסקרטית: מישה נונו

מעצבת האופנה מישה נונו, שנולדה בבחריין, היא חברה קרובה של בני הזוג הארי ומייגן, ויש שטוענים שהיא זו שאחראית על השידוך המוצלח. מעצבת שמלת כלה שהיא גם חברה זה יתרון עצום. מעבר לעובדה שהדיסקרטיות בטוחה - דבר שמאוד חשוב לכלה בכלל ולכלה מלכותית בפרט. חברה גם מכירה את השיגעונות שלך, קשובה להן, והתקשורת בוודאות מוצלחת. מעבר לכך, מרקל חובבת את הסגנון של הבסטי שלה, שכן היא כבר תועדה בעבר לובשת בגדים בעיצובה.

מייגן מרקל מישה נונו ניו יורק 2015. GettyImages
מה נסיכה צריכה יותר מאשת סוד? מרקל עם נונו ב-2015/GettyImages

זוהר אמריקני: אוסקר דה לה רנטה

מרקל עשויה לרצות לשלב את שורשיה האמריקניים בשמלת הכלה שלה ולבחור במעצב תוצרת ארה"ב. מדובר בבחירה חתרנית בממלכה הבריטית, שלא בטוח תתקבל בעין יפה. ואולם, כל עוד לא יהיו התנגדויות מרות מבית – ייתכן כי מרקל תרים טלפון לבית האופנה הנחשב אוסקר דה לה רנטה, הידוע בעיצובים קלאסיים וזוהרים אך גם עדכניים. הוא אוחז ברשימה מכובדת של כלות מפורסמות, ביניהן אמאל קלוני, אליסון וויליאמס וקייט בוסוורת'.

אמה ווטסון לובשת אוסקר דה לה רנטה. GettyImages
עיצובים זוהרים ועדכניים. אמה ווטסון לובשת אוסקר דה לה רנטה/GettyImages
קמרון דיאז לובשת אוסקר דה לה רנטה לטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 7 מרץ 2010. GettyImages
רשימת לקוחות מכובדת. קמרון דיאז לובשת אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

הבחירה הבטוחה: ג'ני פקהאם

המעצבת הבריטית ג'ני פקהאם מתמחה בשמלות ומתאימה בדיוק למשימה. אם מרקל תרצה מישהי שמשחקת במגרש הביתי שלה, מה שמבטיח כי היא תצלח את המשימה לעצב שמלה בלתי נשכחת, פקהאם היא הבחירה הנכונה. אם היא רוצה, היא יכולה לבקש המלצה מהדוכסית קייט שמרבה ללבוש את עיצוביה. אך לא די בה, עוד לא מעט כוכבות לבשו פקהאם בחייהן - מאנג'לינה ג'ולי ועד קייט הדסון. גם הסגנון הנוצץ שלה הוא נקודת זכות שמבטיחה שמלה נסיכותית במיוחד.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם במופע הצדקה "רויאל וראייטי שואו" (Royal Variety Show), לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
תמליץ בחום. מידלטון לובשת שמלת נשף מנצנצת של ג'ני פקהאם, בשבוע שעבר/GettyImages
קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם) והנסיך וויליאם עם בתם התינוקת לאחר לידתה, לונדון, 2 מאי 2015. רויטרס
מידלטון יוצאת לאחר לידת בתה שרלוט, בשמלה של ג'ני פקהאם/רויטרס

להיות פורצת דרך: אמיליה וויקסטד

המעצבת אמיליה וויקסטד שעובדת בלונדון השיקה השנה ליין שמלות כלה וגרפה לא מעט מחמאות. בין היתר, הייתה זו מידלטון שציינה לשבח את המעצבת וביקשה ללבוש בגדים בעיצובה. העובדה שלא הרבה כלות הספיקו להתחתן בשמלה של וויקסטד אולי תקסום למרקל, שתרצה להיות קצת פורצת דרך בחתונתה כפי שהייתה כל חייה, אבל זה גם עלול להעמיד בסימן שאלה את הבחירה בה.

כמעט ג'ון גליאנו: אנטוניו ברארדי

אנטוניו ברארדי, מעצב איטלקי שעובד בלונדון, ידוע בחייטות מדויקת במיוחד. הוא שימש בעבר בתפקיד העוזר של ג'ון גליאנו ומשם יצא לדרך עצמאית. השם שלו נזרק לאוויר לא אחת כשניסו לנחש מי יעצב את השמלה של מרקל. אז אמנם הסיכוי לבחור בו הוא קלוש, אבל מרקל כבר לבשה עיצובים שלו בעבר ואולי תרצה לפרגן לו פעם נוספת.

בשמלה נסיכותית אחת הוא כבר הצליח: אלכסנדר מקווין

בית האופנה שעומד מאחורי שמלת הכלה האייקונית של קייט מידלטון ב-2011 שומר לעצמו מקום של כבוד ברשימת המעצבים הפוטנציאליים עבור מייגן מרקל. מי שעיצבה אז את השמלה הבלתי נשכחת הייתה שרה ברטון מבית אלכסנדר מקווין. שמה ייזכר לנצח הודות לשלל פרשנויות ומחוות בקרב כלות ברחבי העולם, שרק רצו להינשא בשמלה דומה לזו שלבשה הדוכסית. הנקודה היחידה לרעתו של מקווין היא הרצון של מרקל להיות יוצאת דופן וייחודית.

תמונות רשמיות מהחתונה המלכותית. GettyImages
עשה עבודה טובה. מידלטון והנסיך וויליאם בחתונתם/GettyImages
קייט מידלטון מגיעה לטקס החתונה. GettyImages
שמלת כלה בעיצוב שרה ברטון מבית אלכסנדר מקווין - שהפכה לאיקונית/GettyImages

השמלה הנכונה לחתונה עם נסיך: ראלף ורוסו

ראלף ורוסו, הצמד האוסטרלי שמקום מושבו גם הוא בלונדון, ידועים בעיצובי קוטור ראוותניים. אם מרקל הפנימה את העובדה שהיא מתחתנת עם נסיך, אולי היא תרצה לצעוד בשמלת קצפת גרנדיוזית עם קישוטים מיוחדים ושיק בלתי מתפשר כיאה לנסיכה. אם תחליט מרקל ללכת על בית האופנה המפואר, היא תצטרך לקבל החלטה מהר, שכן ראלף ורוסו דורשים הזמנה מראש של חצי שנה לפחות. ולא, אין הנחת סלב לנסיכות.

ראלף רוסו ורוסו שמלת כלה תצוגת אופנה פריז. GettyImages
שמלת כלה מהמסלול של ראלף ורוסו/GettyImages

מינימליזם שולט: רולנד מורה

מעצב האופנה הצרפתי רולנד מורה ידוע כמינימליסט שמצליח לעצב שמלות מחמיאות במיוחד. בין שלל לקוחותיו נמצאת גם מידלטון. אבל לא רק היא - גם קמרון דיאז, נעמי ווטס, האלי ברי וויקטוריה בקהאם ברשימה המכובדת. אם מרקל תרצה שמלה אלגנטית ולאו דווקא שמלה קצפתית מוגזמת, מורה יהיה בחירה טובה.

הכל עניין של סטייל: קרולינה הררה

בתחילת השנה צולמה מרקל למגזין ואניטי פייר לבושה בשמלה של קרולינה הררה, המעצבת האמריקנית ממוצא ונצואלי. מרקל נראתה נפלא על השער, מה שגרם לשם המעצבת לעלות על שולחן האופציות. אין ספק שהררה יותר ממתאימה לתפקיד וגם היא, כמו קודמים ברשימה, מחזיקה ברשימת כלות מפורסמות מכובדת, בהן אמי רוסום. העיצובים של הררה אלגנטיים, מודרניים ומעניינים, ונראה שיתאימו לסגנון של מרקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין ספק שקרולינה הררה יותר ממתאימה לתפקיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברה טובה: ורה וונג

מה משותף לשמלת הכלה של קארי בראדשו ב"סקס והעיר הגדולה", לזו של ויקטוריה בקהאם בחתונה עם דיוויד ב-1999 ולשמלה שלבשה קים קרדשיאן כשהתחתנה עם כריס האמפריז ב-2011? כולן בעיצובה של ורה וונג. ואם זה לא משכנע אתכן שהיא אופציה ראויה לעיצוב שמלתה של מרקל - אנחנו באמת לא יודעות מה כן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לגזור ולשמור. מתוך קולקצית שמלות הכלה של ורה וונג לאביב 2018/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה הבריטי המוביל: ברברי

אם מרקל תבחר בשמלת כלה של בית האופנה הבריטי ברברי – זו תהיה הפתעה גמורה. מדובר במותג שלא מרבה לעצב שמלות כלה, אך עדיין מוקדם לשלול את האפשרות. מנהל הקרייאטיב הקודם של ברברי, כריסטופר ביילי, שעמד בראש החברה במשך 17 שנים, אחראי על לא מעט עיצובים רומנטיים שכלות היו הורגות כדי ללבוש. הוא מסיים עתה את תפקידו, ובחירה בברברי עשויה להיות זריקת עידוד למחליפו. מעבר לכך, בחירה במותג בריטי עבור הנסיכה לעתיד ילידת ארה"ב תהיה בחירה דיפלומטית שתוביל לשלום עולמי. סתם, לא באמת. אבל זה עשוי להיות צעד חכם למי שנכנסת לבית המלוכה שידוע בכללים נוקשים.

תצוגת אביב/קיץ 2016 של ברברי בלונדון. GettyImages
יביאו את השלום. ברברי/GettyImages

הפתעה: ויקטוריה בקהאם

רק מי שיודעת לזגזג בין תעשיית האופנה לתעשיית הבידור תצליח לקלוע לראשה של השחקנית, שמוותרת על הקריירה שלה לטובת חיי הנישואים. אין ספק שלבקהאם יש את היכולת לעצב שמלת כלה מושלמת, ועדיין אנחנו תוהות - האמנם?

ויקטוריה בקהאם בפסטיבל קאן, מאי 2016. GettyImages
מתאימה לתפקיד? ויקטוריה בקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully