וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים זועמים על אמה של "הילדה היפה בעולם" שחושפת אותה לפדופילים

9.12.2017 / 0:01

אמה של "הילדה היפה בעולם" קיבלה מבול של תגובות קשות על ההחלטה להפוך את בתה לכוכבת רשת ולהכניסה לעולם הדוגמנות הקשוח כשהיא רק בת 6. "את חושפת אותה לטורפים מקוונים ולפדופילים", כתב הורה מודאג

אנסטסיה נייזבה בגיל 6/anna_knyazeva_official

אנסטסיה נייזבה רק בת 6 והיא כבר הספיקה לדגמן עבור מותגי האופנה המובילים ברוסיה, להפוך לפנים של חברת אופנה יוקרתית ולהוביל עמוד אינסטגרם פופולארי עם חצי מיליון עוקבים. בעוד אנסטסיה מקבלת המון תגובות מחמיאות מאוהדיה, אמה, אנה - המנהלת את עמוד האינסטגרם ומעודדת אותה לדגמן - מוצפת בהודעות של הורים מודאגים שלא מסכימים עם החשיפה שהיא מעניקה לבתה בגיל כה צעיר.

הורים טוענים שאנה "מזמינה טורפים מקוונים ופדופילים" בכל פעם שהיא מפרסמת תמונות של בתה באינסטגרם, אותו היא מנהלת מזה שנתיים. הורה מודאג כתב: "בימים כאלה ובגיל הזה אנחנו צריכים להגן על הילדים שלנו. את מזמינה טורפים מקוונים ופדופילים לחייה ומציבה אותה במקום שבו היא תגבש הערכה עצמית על בסיס המראה שלה. יש לי גם בת יפה ואני בחיים לא אציג אותה ככה ברשת. את צריכה לחשוב על מה שאת עושה".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שש שנים אחרי: "הילדה היפה בעולם" נכנסת לליגה של הגדולים

לכתבה המלאה

הורים אחרים דרשו מאנה להפסיק לשווק את הבת שלה, "תני לה ליהנות מהילדות. היא לא צריכה להרוויח כסף בגיל הזה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אנה, את לא מודאגת מההשלכות של המעשים שלך? היא ילדה. אני חושב שאת לא יכולה לשווק את הילדה שלך כי העולם מאוד מרושע וכסף לא יעזור כאן. מצטער, אבל זו דעתי". משתמש נוסף כתב: "הייתי רוצה לדעת כמה מייק אפ ההורים שמים לה לפני כל תמונה". עוד משתמש הוסיף: "למה היא לא מחייכת? היא ילדה. ילדים מחייכים".

את ההתלהבות של אנשים מאנסטסיה קשה לעצור. רבים רואים בה את "תילן בלונדו הבאה", שהייתה הדוגמנית הצעירה ביותר שדיגמנה עבור ווג (כשהייתה רק בת 10). אנסטסיה דגמנה למותגים גדולים ברוסיה, כולל Amoreco ו- Kisabiano ונבחרה להיות הפנים של ליין מותג הבגדים החדש של Chobi Kids. בשנה שעברה היא נבחרה להוביל את ליין מותג האופנה היוקרתי Mischka Aoki. "אני חושב שהיא הילדה הכי יפה בעולם. בעצם אני לא חושב. אני בטוח", כתב אחד האוהדים שלה ואחר הוסיף: "איזה עיניים יפות וכוחות יש לה. היא הילדה הכי יפה שראיתי בחיי".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully