וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא העתקה, זה הומאז'": האם קים קרדשיאן גנבה עיצובים ממותגי-על?

7.12.2017 / 8:24

ציידי ההעתקות העלו על המוקד את כוכבת הריאליטי, בעקבות שני דגמים בעלי שם ודמיון מחשיד לעיצובים של שניים מבתי האופנה המוערכים בתעשייה - Vetements וקום דה גרסון

SPLASH

בווידיאו: לפחות זה לא גנוב - הצצה לארון הנעליים של קים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוק שהצית את הסערה: קים ונורת' ווסט במראה תואם בשבוע האופנה של ניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבון האינסטגרם הפופולרי של בלוג האופנה diet_prada דואג לעדכן את עוקביו באופן תדיר באחת הסוגיות המעניינות ביותר בעולם האופנה - דמיון וההעתקות בין מעצבים, פריטים, סטיילינג, צילומים ואושיות מפורסמות. אחד הפוסטים שלו זכה אמש לאייטם לוהט באתר האונליין של מגזין דאבליו, בזכות דמות מפורסמת מאוד שעלתה על המוקד - קים קרדשיאן.

האחרונה שותפה במותג הילדים kid supply יחד עם בעלה, המוזיקאי והמעצב קניה ווסט, וכך היא זכתה לכבוד המפוקפק בשל שני דגמים בעלי שם ודמיון מחשיד לעיצובים של שניים מהמעצבים הכי מוערכים בתעשייה. מסתבר שמי שמעצב ובוחר את שמות הפריטים אותם מדגמנת תדיר נורת' ווסט הקטנה, עשה חיים קלים לציידי ההעתקות ובחר בכינויים "שמלת דמנה" ו"מעיל ריי" כשהריפרור הברור הוא לדמנה גווסאליה, מעצב המותג הבועט Vetements ובית האופנה בלנסיאגה, וריי קוואקובו, המעצבת האניגמטית שעומדת מזה 40 שנה מאחורי בית האופנה קום דה גרסון.

עוד באותו נושא

הדוגמנית הסקסית חשודה בהעתקת עיצובים של בגדי ים

לכתבה המלאה
האם קים קרדשיאן העתיקה עיצובים ממותגי על?. אינסטגרם, אתר רשמי
נורת' במתכונת מיני-מי של הדגם המקורי מבית Vetements/אתר רשמי, אינסטגרם
האם קים קרדשיאן העתיקה עיצובים ממותגי על?. אינסטגרם, אתר רשמי
זהה גם בעיצוב מאחור. קים: "אני אוהבת להכין פיסים שלא ראיתי בעיצובים לילדים"/אתר רשמי, אינסטגרם

"אני אוהבת להכין פיסים שלא ראיתי בעיצובים לילדים", סיפרה קים בראיון לווג לא מזמן, כשדיברה על הבייבי החדש יחסית של המשפחה. את שמלת דמנה, אגב, נורת' לבשה בשבוע האופנה הניו יורקי במתכונת מיני-מי כשאמה לבשה את הדגם המקורי של Vetements.

כותרת הפוסט שעלה בדיאט-פראדה, "Kim des Garson", הציתה את הקאט-פייט המלהיב הזה, שהצליח לצבור 3,470 לייקים ומעל ל-200 תגובות וכמו כן לשבור את מחסום רשת האינסטגרם לכותרות באתרים נחשבים כמו דאבליו, גלאמור והוליווד ריפורטר.

האם קים קרדשיאן העתיקה עיצובים ממותגי על?. אינסטגרם, אתר רשמי
מימין: מותג בגדי הילדים kid supply, משמאל: קום דה גרסון/אתר רשמי, אינסטגרם
האם קים קרדשיאן העתיקה עיצובים ממותגי על?. אינסטגרם, אתר רשמי
למעלה: קום דה גרסון, למטה: kid supply/אתר רשמי, אינסטגרם

התגובה מגורם רשמי מטעם מותג בגדי הילדים קיד סופליי לסיפור המביך היא שלא מדובר בהעתקה, אלה בהומאז' וב"כבוד עילאי" לאותם מעצבים. "הרעיון מאחורי קיד סופליי הוא לתת לאנשים את האפשרות לרכוש פריטים שלא זמינים באופנת ילדים בשום דרך אחרת. החלטנו להשיק את שמלת דמנה אחרי שהכנו אחת עבור נורת' - והיא זכתה לתגובות נפלאות ולביקוש. זה היה אחד מרגעי 'אמא ואני' הפייבוריטים של קים ונורת'".

בעוד שעדיין לא ברור איך המחווה של קיד סופליי התקבלה אצל בתי האופנה הצרפתיים, האתר פייג' סיקס מדווח שהחברה מתכוונת לתרום את כל ההכנסות ממכירת שני הפריטים המדוברים לטובת בית החולים לילדים בלוס אנג'לס.
.

האם קים קרדשיאן העתיקה עיצובים ממותגי על?. אינסטגרם, אתר רשמי
חשבון האינסטגרם דיאט פראדה נתן כותרת מוצלחת במיוחד לסיפור/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully