וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורי אלף לילה ולילה: בלה חדיד דוהרת בדובאי

7.12.2017 / 10:11

אחרי שכיכבה בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט וסימנה וי על שנגחאי, התפנתה הדוגמנית בת ה-21 לכבוש גם את המידל-איסט, באווירת ריזורט מדברית בחסות מותג תכשיטי היוקרה בולגרי. תודה לאינסטוש שדאג שיהיה תיעוד לדבר הזה

אתר רשמי

בווידיאו: בלה חדיד מעניקה טיפים בטיפוח לאתר ווג.

אחרי שפיזרה ניצוצות של נוצות מכנפי המלאכית שלה במזרח הרחוק כחלק מחגיגות ויקטוריה'ס סיקרט בשנגחאי, התפנתה בלה חדיד לכבוש גם את המידל-איסט. מי שעוקב אחר האחות הקטנה לבית חדיד יכל למצוא אותה בימים האחרונים בלוק של סיפורי אלף לילה ולילה, דוהרת בדובאי.

גם הפעם מדובר בביקור במסגרת העבודה, כשהלקוח במקרה הזה הוא מותג תכשיטי היוקרה בולגרי, שהטיס אותה ועוד כמה ידועניות, כמו מלכת האינסטגרם הרוסיה לנה פרמינובה והשחקנית אליסיה ויקנדר. הנסיעה המפנקת כללה מסיבת השקה של הסניף החדש השייך לרשת מלונות הריזורט היוקרתיים של החברה.

יא חביבתי

בלה חדיד מבלה בדובאי במסגרת השקה של בולגרי דצמבר 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
ג'ינס של ויויאן ווסטווד, נעליים של דיור, ושקיעה מדברית לצד רולס רויס קבריולט. בלה בדובאי/אתר רשמי, אינסטגרם

למרות שהדוגמנית בת ה-21 לבשה להשקה, ושלא כהרגלה, שמלה בגזרה חסודה יחסית - משי בצהוב-חרדל של פנדי (כ-8,500 שקלים) - חדי העין ברשת כבר הבחינו שהיא ויתרה על חזייה מתחת. סנדלי הגלדיאטור המוזהבים אותם נעלה, התאימו לאווירה המקומית של בלינג במדבר ולשלל התכשיטים של בולגרי שעיטרו את האזורים החשופים שלה בצוואר, במחשוף ובפרק היד.

למחרת היא העלתה תמונות נוספת ברוח תלמה ולואיז, כשהיא מצולמת בשקיעה המדברית לצד רולס רויס קבריולט באאוטפיט הכולל ג'ינס באורך 3/4 בסגירה א-סימטרית בעיצוב ויויאן ווסטווד, נעלי פאמפס אדומות של דיור, מטפחת ראש פרחונית ומשקפי שמש. אין ספק שבלה מחממת לנו קצת את הימים הקרים של תחילת החורף, אבל לעומת התמונות מחגיגות היומולדת של היילי בולדווין שנערכו לפני קצת יותר משבוע בבהאמה'ס - יש להודות שהביקור הזה בדובאי קצת מחוויר.

עוד באותו נושא

בלה חדיד כובשת את תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט בשנגחאי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully