וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט: "לא אתפשט יותר עבור מטרה לא ראויה"

11.12.2017 / 11:22

דוגמנית-העל אדריאנה לימה יצאה בהצהרה יוצאת דופן בעמוד האינסטגרם שלה, במטרה לקדם דימוי גוף חיובי בקרב נשים. "אי אפשר לחיות יותר בעולם עם ערכים שטחיים", היא כתבה. המעריצים פירשו את הודעתה כפרישה ממותג ההלבשה התחתונה אחרי 18 שנים

תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט לשנת 2017 בשנגחאי, סין. GettyImages
"כל בוקר נשים מנסות לחיות לפי מה שהחברה מכתיבה". לימה בתצוגה בשנגחאי/GettyImages

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, אדריאנה לימה, יצאה בהצהרה יוצאת דופן שלא אופיינית לדוגמניות בכלל ולדוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט בפרט, ובה היא ניסתה לקדם דימוי גוף חיובי בקרב נשים. "לא אפשוט יותר את בגדיי לשווא, עבור מטרה שאינה ראויה", הודיעה מי שהייתה מלאכית של המותג במשך 18 שנים. לימה צעדה לא אחת על מסלולים או הצטלמה כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה.

"קיבלתי הצעה לצלם סרטון סקסי שישותף ברשתות החברתיות", פתחה לימה בת ה-36 את ההודעה שלה בחשבון האינסטגרם. "למרות שעשיתי הרבה דברים מהסוג הזה, משהו בי השתנה". בשלב הזה שיתפה לימה בסיפור שהביא אותה לשינוי. "חברה פנתה אליי ואמרה לי שהיא לא מרוצה מהגוף שלה. זה גרם לי לחשוב – בכל בוקר שאני מתעוררת הדבר הראשון שאני חושבת עליו זה איך אני נראית. באותו רגע הבנתי שנשים רבות מתעוררות מידי בוקר ומנסות להתאים את המראה שלהן למה שהחברה, תעשיית האופנה והמדיה מכתיבים לנו".

התובנה הזו השפיעה רבות על הדוגמנית, שהחליטה לחשב מסלול מחדש. לדבריה, היא צפויה מעכשיו לשקול כל הצעה שתקבל. המשמעות ככל הנראה, היא שלימה לא תסכים לעבודות דוגמנות שכוללות עירום או הלבשה תחתונה ללא הצדקה. משמעות הביטוי "ללא הצדקה" נותר מעורפל. את הודעתה של לימה באינסטגרם היא סיימה בקביעה: "חשבתי על זה והבנתי שלא ככה צריך לחיות את החיים. זה לא בריא פיזית ונפשית ולכן כבר לא אפשוט את בגדיי לשווא".

לצד ההצהרה העלתה לימה תמונה שבה נכתב בין היתר: "העבודה שלי לוחצת על נשים להיראות בצורה מסוימת. ואני חשבתי לעצמי – כמה נשים צריכות עוד לשאת? אנחנו לא יכולות להמשיך לחיות בעולם עם ערכים שטחיים כל כך. זה לא הוגן. ומעבר לכך – זה לא בריא לנו שהחברה כופה עלינו להיראות ולהתנהג בדרך מסוימת. את זה אני רוצה לשנות".

עוד באותו נושא

תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט: המספרים האמיתיים נחשפים

לכתבה המלאה

על אף שהדברים לא נאמרו חד משמעית, רבים פירשו את דבריה של לימה כרמז על פרישתה מוויקטוריה'ס סיקרט. גולשים שלקחו את המחקר צעד אחד קדימה אף דיווחו כי לימה הפסיקה לעקוב אחרי המותג באינסטגרם, מה שבוודאות מוכיח כי היא החליטה לעזוב. עם זאת כאמור, טרם נמסרה הודעה רשמית בנושא הפרישה מהמותג.

רק בחודש שעבר נאלצו בוויקטוריה'ס סיקרט להיפרד ממלאכית נוספת - אלסנדרה אמבורסיו, שהודיעה כי היא תולה את הכנפיים ועוזבת את המותג. אחרי 17 שנים שבהן צעדה על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט, התצוגה האחרונה בשנגחאי הייתה האחרונה שלה.

אדריאנה לימה בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, פריז, 30 נובמבר 16. GettyImages
"זה לא בריא לנו". לימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט ב-2016/GettyImages
אדריאנה לימה בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, ניו-יורק, 10 נובמבר 2015. GettyImages
"אני רוצה לשנות". לימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט ב-2015/GettyImages
אלסנדרה אמברוסיו, אדריאנה לימה והזמר אד שירן בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, לונדון, 1 דצמבר 2014. Dimitrios Kambouris, GettyImages
זכרונות עבר. אלסנדרה אמבורסיו ולימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט ב-2014/GettyImages, Dimitrios Kambouris
אדריאנה לימה בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 13 נובמבר 2013. Dimitrios Kambouris, GettyImages
18 שנים עם המותג. לימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט ב-2013/GettyImages, Dimitrios Kambouris
אדריאנה לימה. GettyImages
הפסקיה לעקוב באינסטגרם אחרי העמוד של ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages
אדריאנה לימה בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 13 נובמבר 2013. Dimitrios Kambouris, GettyImages
המעריצים תוהים לגבי הבחירות העתידיות שלה/GettyImages, Dimitrios Kambouris

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully