וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחויט, ההייטקי והרוקנ'רולי: המעילים החמים לגברים לחורף 2017/18

14.12.2017 / 7:59

מעבר לפרקטיקה, המעיל שלכם משדר לסביבה את מי שאתם. זה הזמן לאוורר את המלתחה, להתעדכן קצת בטרנדים ואולי להתחדש בפריט המוביל של העונה

צילום מסך

צילום וידאו: דורון ברסקי

החורף כאן והגיע הזמן לאוורר את המעילים, או יותר נכון לעדכן אותם. המעיל הפך עם הזמן למתווך נאמן בניסוח אמירות והעברת מסרים תדמיתיים, גם עבור גבר ממוצע שפחות מעודכן אופנתית ומודע לעניין. כל תיכוניסט המעוניין לשדר את וייב מרד הנעורים יבחר במעיל בייקר וכל חובב היפ-הופ ילך על מעיל ניילון נפוח, שיוסיף קצב, קסם ואטיטיוד להליכה.

חמש הקטגוריות של מעילי הגברים מבית רנואר שנסקור כאן, הולכות ומתייצבות זה כמה עונות, כשהחידוש העיקרי מגיע מכיוון הצבעוניות, החומרים והפרטים הקטנים. אתה יכול כמובן לבחור מי בא לך להיות החורף הזה ולהתחייב למעיל אחד, אבל הדיבור הוא להתלבש לפי מצב הרוח ולגוון, כשכל החמישה יספקו לך חמימות וסטייל בכל מצב.

1. The Tech

זהו המעיל הטכנולוגי, המשלב בין טכניקת הקווילט, המילה האחרונה בפיתוח של סיב וויסות החום, לבין אלמנטים גרפיים המזגזגים בין ספורט לאופנה - פסים קונטרסטיים, מחזירי אור, טקסטים, שרוכי רוכסנים ועוד ועוד. שימו לב: זה אולי נראה כמו מעיל סקי, אבל מדובר במעיל אופנתי לכל דבר, שיעבוד מצוין עם קז'ואל וסטריט, רצוי ללא העמסת יתר של שכבות. המגוון של מעילי ה-Tech רחב מספיק כדי לתת מענה למידת הנפח שתרגישו איתה בנוח, ועצה שלנו - לכו על הצבעים הטרנדיים דוגמת ירוק, בורדו ונייבי, שיקפיצו קצת את המונוכרום החורפי הקודר.

לרכישה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מעיל THE TECH של רנואר. רותם לבל,
THE TECH, "מעיל אולימפיק", 349.90/רותם לבל

2. The Biker

הבייקר, האייקון האולטימטיבי של מרד ורוק-נ-רול, מספק ללובש אותו שלל פתרונות נוחים, למרות המראה הקשוח והכאילו מגביל שלו. זהו מעיל מעבר בהגדרה, אבל הוא יעבוד גם בחורף מעל מראה שכבות דקות או מעל סוודר, למראה בוקר או ערב אורבני או רשמי. נשאר רק לבחור חומר - עור טבעי ויקר יותר או דמוי עור, במגוון גימורים (ממבריק למאט), ואת מידת האבזור - רוכסנים, תפרים, כיסים וניטים. באשר לצבע - במקרה הזה רק שחור.

לרכישה

מעיל THE BIKER של רנואר. רותם לבל,
THE BIKER, "ג'קט ניו בייקר", 349.90/רותם לבל

3. The vest

בשנים האחרונות הווסט מפרגן לעצמו קטגוריה נפרדת בנישת הנפוחים, ובצדק: כל מי שאוהב לשמור על חום הגוף תוך מתן חופש תנועה מרבי לידיים יתמכר אחרי ניסיון אחד. גרסאות הניילון הן השכיחות ביותר, אבל בחרנו להכיר לכם את הדגם העשוי תערובת צמר בעלת מראה "לבוש" יותר בגוון אפור ומתוחכם. מומלץ למצטייני מראה השכבות.

לרכישה

מעיל THE VEST של רנואר. רותם לבל,
THE VEST, "ווסט שואוו", 199.90/רותם לבל

4. The Parka

הפארקה עוברת עוד ספין קולי, והפעם בבד ג'ינס. זהו מעיל דק עם דש וקפוצ'ון מג'רסי שניתן להרכיב ולפרק באמצעות רוכסן, שישתלב יפה בלוק של דנים, סריגים וסווטשרטים, עם בוטס או עם סניקרס. לחובבי האוברסייז.

מעיל THE PARKA של רנואר. רותם לבל,
THE PARKAA, "מעיל סטריט", 299.90/רותם לבל

5. The Formal

המעיל הפורמלי, הרשמי, הוא מעיל צמר ייצוגי המקביל בהגדרתו לג'קט. אירוע, דייט, רעיון עבודה - אתם יודעים. אבל גם ג'ינס וסניקרס עם סריג גולף בסיסי לקפה של שישי. שימו לב לאורך אחרי קו האגן, ולאלמנטים הלקוחים מקלאסיקת הארון הגברי -כותפות, מנז'טים, שליצים וכיסים, שיהפכו את הלוק למתוחכם יותר.

לרכישה

מעיל THE FORMAL של רנואר. רותם לבל,
THE FORMAL, "מעיל גנסטר", 439.90/רותם לבל
וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully