וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפחד מטרנדים ומלא בסטייל: להתלבש כמו יהודה לוי ב-2018

21.12.2017 / 10:02

בין אם הוא רוכב על אופניים בבגדי ספורט צבעוניים בדרך לחדר הכושר, או שותה קפה עם אשתו שלומית מלכה, נראה שליהודה יש חוש אופנה משלו - לא מתאמץ וסופר מגניב. שמנו את האצבע על הדברים הקטנים שהופכים סגנון שנראה פשוט למשהו יוצא דופן כדי שתתלבשו כמוהו בשנה הקרובה

יהודה לוי לבוש בבגדי רנואר. יחצ,
משחקי טקסטורות כמו הניגוד שנוצר בין הנעליים לשאר הפריטים ואיזון נכון בין רחב וצר. יהודה לוי בבגדי רנואר/יחצ

את הגברים בארץ שמזוהים עם חוש אופנתי מפותח אפשר לספור ככל הנראה על יד אחת, לרוב הגברים שסובבים אותנו לבושים בג'ינס וטי שרט או בחולצה מכופתרת ומזגזגים בין זוג נעלי סניקרס לנעליים שחורות. מהסיבה הזו אנחנו אוהבות כל כך לראות גברים שנהנים מאופנה, כאלו שיכולים לזרוק על עצמם זוג מכנסיים קצרים וגופייה אבל מרגישים בנוח גם בחליפה מהוקצעת. מי שתמיד מראה לנו סגנון משבח והוכיח את עצמו גם השנה הוא יהודה לוי. בין אם הוא רוכב על אופניים בבגדי ספורט צבעוניים בדרך לחדר הכושר, שותה קפה עם אשתו שלומית מלכה כשהוא לבוש בזוג מכנסיים קצרים וטי שרט עם וי עמוק, או מגיע לאירוע בלוק אלגנטי שמזכיר לנו כוכבי קולנוע איטלקים, נראה שליהודה יש חוש סטייל משלו, כזה שהפך למזוהה איתו ונראה תמיד לא מתאמץ, נינוח ובעיקר סופר מגניב.

הפעם החלטנו לבחון את הלוק הנונשלנטי והמחוספס ולנסות לשים את האצבע על הדברים הקטנים שהופכים סגנון שנראה פשוט למשהו יוצא דופן. אז בואו נראה מה יהודה לוי עשה נכון ב-2017 כדי שתקבלו ממנו קצת השראה ל-2018:

גם כשהוא לובש שחור – הוא יודע מה הוא עושה: כל אחד יכול לזרוק על עצמו ג'ינס וטי שרט בצבע שחור, הסוד במראה המעניין הוא בפרטים הקטנים. ג'ינס בגזרת סקיני שמגיע בדיוק לנקודה בה הוא פוגש בנעליים מעט מבריקות, ג'קט בחיתוך מפתיע וגזרת אוברסייז שמאזנת את החלק התחתון הצמוד. משחקי טקסטורות כמו הניגוד שנוצר בין הנעליים לשאר הפריטים, איזון נכון בין רחב וצר, ומבט של מישהו שיודע בדיוק מה הוא עושה הם הדרך להביא את הלוק צעד אחד קדימה.

הוא לא מפחד מטרנדים: חולצה מכופתרת עם טוויסט שמשחקת על הגבול שבין טוניקה לעוד חולצת אוברסייז ומגפי צבע גבוהים בסגנון גראנג'י, שני פריטים שלא אמורים להתאים אבל עובדים מצוין בזכות המכנסיים הנינוחים והצבעים המאופקים. כי אין סיבה לפחד מטרנדים ואופנה, רק צריך לדעת לעשות את זה במינון הנכון ולתת את הבמה לפריט אחד בכל פעם.

יהודה לוי לבוש בבגדי רנואר. יחצ,
שני פריטים שלא אמורים להתאים אבל עובדים מצוין בזכות המכנסיים הנינוחים והצבעים המאופקים. יהודה לוי בבגדי רנואר/יחצ

מונוכרומטי בסטייל: יהודה יודע שהטרנד המונוכרומטי – לבישת צבע אחד מכף רגל ועד ראש, לא שמור לנשים בלבד. לאירוע התרמה נגד אלימות כלפי נשים הוא הגיע לבוש בגוונים שונים של כחול אפרפר עם דגש על פלטת צבעים מאופקת שיוצרת מראה סופר אופנתי וקולי, כזה שנראה כאילו הוא סתם שלף מהארון כמה פריטים שנראו לו מתאימים. כדי לקחת השראה מהלוק רצוי להיצמד לגוונים מאופקים כמו אפור או כחול ולשחק בין כמה גוונים דומים.

יהודה לוי לבוש בבגדי רנואר. יחצ,
כחול אפרפר עם דגש על פלטת צבעים מאופקת שיוצרת מראה סופר אופנתי וקולי. יהודה לוי בבגדי רנואר/יחצ

הסוד הוא באקססוריז: לא כולם נראים אותו הדבר בג'ינס, טי שרט וסניקרס, מה שמביא את הלוק צעד אחד קדימה הוא האקססוריז הנונשלנטיים שנותנים למראה טוויסט רוק אנד רולי – צמידי עור בשילוב עם צמידי חרוזים ושרשרת דקה שמוסיפה עניין לחולצה הם הדרך הנכונה להוסיף סגנון אישי למראה פשוט.

יהודה לוי לבוש בבגדי רנואר. יחצ,
האקססוריז הנונשלנטיים שנותנים למראה טוויסט רוק אנד רולי. יהודה לוי בבגדי רנואר/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully