וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוני חוזר! הדוגמניות הגדולות כבר מיישמות את הקאמבק

17.12.2017 / 11:11

בלה חדיד, טיילור היל, אלסה הוסק ודוגמניות נוספות עדכנו את עוקביהן באינסטגרם בדבר הפוני החדש שלהן. הסגנון שחוזר כעת הוא לא עבה, לא גזור ישר, ונופל על העיניים בצורה נונשלנטית. פוני מהסוג הקלאסי והשובב שהיה מזוהה עם ג'יין בירקין האיקונית

ג'יין בירקין בצעירותה. GettyImages
גורם לך בקלות להיראות צעירה ב-5 שנים לפחות. ג'יין בירקין והפוני ההורס שלה/GettyImages

בלה חדיד, אלסה הוסק, טיילור היל, טיילור סוויפט ודוגמניות ואושיות סטייל נוספות עדכנו לאחרונה את עוקביהן באינסטגרם בדבר הפוני החדש שלהן. פיסת השיער החזיתית, הממסגרת את החלק העליון של הפנים, היא חלק מטרנד קל ליישום שחוזר אחת לכמה שנים, ואנחנו בגדול בעד. מי שלא התברכה בשיער חלק ונוח, תיאלץ להתמודד עם הדרישה של הפוני לתחזוק יומיומי, ולכן אם כבר אתן מחליטות ללכת על זה - עדיף לעשות זאת בחורף, כשהלחות והזיעה הם לא חלק משמעותי מחיינו.

לפוני יש הרבה יתרונות: הוא מעניק מראה צעיר, שובב, אולי אפילו בוהמייני, ועל הדרך מדגיש את הגבות. סגנון הפוני שמתקמבק כעת הוא לא קצר, לא ארוך מדי, לא גזור ישר, לא גזור אחיד, לא עבה, ונופל על העיניים בצורה נונשלנטית וקופצנית. כלומר פוני מהסוג הקלאסי והמתוק שהיה מזוהה עם ג'יין בירקין האיקונית. באתר ווג תיארו את הפוני הזה כחלק מ"תסרוקת רייצ'ל" המפורסמת של ג'ניפר אניסטון מסוף הניינטיז, שעושה גם היא קולות של חזרה.

עוד באותו נושא:
ביג הר דונט קר: תאומות עם אפרו ענק כובשות את תעשיית האופנה
מסתבר שכל השנים האלה לא חפפתם כמו שצריך את השיער

ג'יין בירקין בצעירותה. GettyImages
מי שלא התברכה בשיער חלק ונוח תיאלץ להתמודד עם הדרישה לתחזוק יומיומי. בירקין והשיער המושלם שלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully