וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לתצוגת האופנה שלועגת לדוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט

19.12.2017 / 9:18

שתי אחיות החליטו להילחם באידיאל היופי הלא הגיוני שמיוצג על ידי דוגמניות המותג, ולקיים תצוגה נגדית בה מככבות נשים מכל הגדלים והמידות, שגם להן מגיעות כנפיים

קרדיט תמונה: ספלאש קרדיט וידאו: רויטרס

בווידיאו: תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט האמיתית, בשנת 2015.

בחודש שעבר התקיימה בשנגחאי התצוגה השנתית של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית ויקטוריה'ס סיקרט, ולמרות ניסיון המיתוג שלה ככזו המעודדת ורסטיליות - גם השנה המלאכיות שצעדו על המסלול תאמו את אידיאל היופי הסוגד לרזון. המחסור בהצגת דוגמניות במידות גדולות לא נעלם מעינו של אף אחד, ואף הניע את הדוגמנית למידות גדולות, אשלי גרהאם, "לאמץ לעצמה כנפיים" בתמונה שפרסמה באינסטגרם.

גם זוג האחיות אלייזה ולקסי סקפידי לא היו מרוצות מתצוגת האופנה האחרונה של ויקטוריה'ס סיקרט, ולכן הפיקו תצוגת אופנה מגוונת, "אנטי ויקטוריה'ס סיקרט", בה המלאכיות שדיגמנו על המסלול הן נשים מכל המידות והגדלים, שחלקן חוו אירועים טראומתיים ושרדו בכוחות מפתיעים (ואם להן לא מגיע כנפיים, אז למי כן?).

עוד באותו נושא:

תצוגת האופנה המיוחדת הייתה חגיגה אמיתית של גיוון שמטרתה לעודד דימוי גוף חיובי אצל נשים. "בפעם הבאה שמישהו יגיד לכן שאתן לא טובות מספיק, שאתן לא עומדות באידיאל היופי או שאתן לא מקצועיות מספיק, אל תרדו על עצמכן", נכתב באחד הפוסטים של האירוע, "קחו את התגובה הזאת והשתמשו בה כמוטיבציה לדחוף את עצמכן לצאת אל העולם ולהראות שאתן יכולות לעשות כל מה שתרצו".

אלייזה סיפרה להאפינגטון פוסט כיצד הן עלו על הרעיון לייצר אירוע שיוצא נגד אידיאל היופי שמקדמת ויקטוריה'ס סיקרט. "למעשה חשבנו על הרעיון כבר במהלך תצוגת האופנה הקודמת שנערכה בפריז בשנה שעברה. רצינו להיות מלאכיות בעצמנו, אבל ידענו שזה בלתי אפשרי. בכך שיצרנו מחדש את תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, קיבלנו הזדמנות להגשים את חלומן של נערות שרוצות גם הן להיות מלאכיות. אנחנו מקוות לעודד דימוי גוף חיובי בקרב נשים אחרות. האירוע לא נועד לחגוג השמנת יתר או אנורקסיה, אלא לצאת נגד המראה הסטריאוטיפי של מה שנחשב 'יפה', ולחגוג את מי שאת כאישה".

בתמונה נוספת שפורסמה באינסטגרם נכתב: "למלאכיות מותר שיהיו שרירים. למלאכיות מותר שיהיו סימני מתיחה. מלאכיות יכולות להיות בכל צבע. מלאכיות יכולות להיות בכל גודל. מלאכיות יכולות להיראות איך שהן רוצות. כל מה שהן צריכות הוא ביטחון ואהבה עצמית! לעולם אל תתנו למישהו לומר לכן שאתן לא יכולות להיות מלאכיות, כי אתן יכולות ואתן כאלה".

אלייזה ולקסי הן לא היחידות שסימנו אצבע משולשת לויקטוריה'ס סיקרט והפכו עצמן למלאכיות. הקומיקאית בלה יונגר תיעדה את המסע הביזארי והמשעשע שלה בדרך לקבלת כנפי המלאך הנחשקות. על אף שהמוקומנטרי שלה מלווה בהרבה הומור – גם הוא מעודד דימוי גוף חיובי ולועג לסטנדרטים הקיצוניים של עולם הדוגמנות.

בלה יונגר במסע אחרי הכנפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully