וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הישראלית שעושה את ניו יורק: ניבר מדר מספרת על רגעי השיא

ג'ני דנסון בשיתוף רנואר, תוכן שיווקי

4.1.2018 / 7:52

שנת 2017 הייתה מסעירה עבור הדוגמנית העסוקה שמתפקדת בין השאר על תקן הפרזנטורית היפהפיה של רנואר. שמענו ממנה מהם פריטי החובה שלדעתה כל בחורה צריכה בארון, ומה היא מאחלת לעצמה לשנה הבאה

ניבר מדר מדגמנת לקמפיין רנואר. אלון שפרנסקי,
הפכה לבינלאומית. ניבר מדר בקמפיין לרנואר/אלון שפרנסקי

2017 בהחלט הייתה השנה של ניבר מדר, הפרזנטורית היפהפיה של רנואר, שעברה השנה לגור בניו-יורק ושם היא מתחזקת קריירה בינלאומית מצליחה, מופיעה ללא הפסקה על שערי מגזינים נחשקים כמו קוסמופוליטן, מארי קלייר ו-ELLE, ומככבת בקמפיינים של בתי אופנה גדולים כמו בנטון, אינטימיסימי ופריימרק.

השנה היא הצטלמה לקמפיין של בית אופנת-העל האיטלקי מיסוני ואפילו נתנה לנו הצצה אל מאחורי הקלעים בחשבון האינסטגרם שלה. היא כבשה פסגה נוספת כשדורגה במקום ה-20 במגזין האמריקאי MAXIM לצד שמות כמו ג'יג'י חדיד, שרה סמפיו וקנדל ג'נר בקטגוריית "מסובבת הראשים" מתוך 100 הנשים הסקסיות בעולם. אבל נראה שניבר לא נחה, בימים האחרונים הודיעה חברת התכשיטים פדני שהיא בחרה בה כפרזנטורית, ולסיכום השנה היא אפילו מצאה זוגיות פוטוגנית במיוחד עם מי שמככב לצדה ברנואר, גפן ברקאי.

ניבר מדר מדגמנת לקמפיין רנואר. אלון שפרנסקי,
דורגה במקום ה-20 ברשימת מאה הנשים הסקסיות של מגזין מקסים. ניבר בקמפיין לרנואר/אלון שפרנסקי

בחשבון האינסטגרם הפעיל שלה, כמו גם בחיי היומיום, נראה שהדוגמנית אוהבת להרגיש בנוח וליהנות מאופנה. היא מגדירה את הסגנון שלה כ"כסטריט נשי" - "אני אוהבת ג'ינס, טי-שירט לבנה ועקבים. וז'קט עור קלאסי תמיד משלים את הלוק". לדבריה היא מרגישה בנוח דווקא בג'ינס בויפרנד, והיא מעדיפה לשלב בין מראה נינוח ולא מתאמץ לגלאם נשי מעודן עם שמלות בגזרות מחמיאות ובדים זורמים.

החלטנו לתפוס אותה לשיחה קצרה על סטייל, אופנה וקריירה, וניסינו לברר אילו פסגות היא חולמת לכבוש ב2018: "השנה הגשמתי כמה מטרות שהצבתי לעצמי" היא מספרת, "הצטלמתי למותגים כמו שיסיידו ומיסוני, אבל השיא מבחינתי היה שעברתי לגור בניו יורק".

כששאלנו מה היה הקמפיין המרגש של השנה עבורה נראה שניבר לא מוכנה לבחור אחד. מיסוני ושיסיידו כמובן, וגם הצילומים למגזין ELLE דנמרק. אלו היו הפקות עם צוותים מדהימים שממש נהניתי לעבוד איתם. בארץ המשכתי לשנה נוספת עם משפחת רנואר. גם כשאני מצליחה בעולם אני תמיד מתרגשת ואוהבת לחזור ולעבוד בארץ".

עוד באותו נושא

הגיעה לנקודת רתיחה: ניבר מדר מככבת בקמפיין בגדי הים של מיסוני

לכתבה המלאה
ניבר מדר מדגמנת לקמפיין רנואר. אלום שפרנסקי,
מגדירה את הסטייל שלה כ"סטריט נשי". ניבר בקמפיין לרנואר/אלום שפרנסקי

ואם גם אתן רוצות את מראה ה"דוגמנית בין צילומים" הקולי תוכלו להיעזר ברשימת חמשת הפריטים שבעיני ניבר כל אחת צריכה בארון (ונראה שבמקרה שלה, במזוודה): ג'ינס קלאסי בגזרה ישרה, טי שירט בצבע לבן, נעלי סניקרס, ז'קט עור שחור ומכנסיים מחויטים בצבע שחור.

נראה ש-2018 הולכת להיות מעניינת אפילו יותר עבור הדוגמנית בת ה-21, עם זוגיות טרייה, מקום מגורים חדש ואינסוף אפשריות. אז למה את מצפה ב-2018? "להמשיך לעבוד קשה, לכבוש עוד מטרות ויעדים וכמובן להיות בריאה ומאושרת".

ניבר מדר מדגמנת לקמפיין רנואר. אלום שפרנסקי,
עפה על מראה ה"דוגמנית בין צילומים". ניבר בקמפיין לרנואר/אלום שפרנסקי
ניבר מדר מאחורי הקלעים בקמפיין בגדי הים של מיסוני קיץ 2017. צילומים באדיבות סוכנות יולי,
ניבר בצילומי הקמפיין לבית האופנה מיסוני/צילומים באדיבות סוכנות יולי
ניבר מדר מאחורי הקלעים בקמפיין בגדי הים של מיסוני קיץ 2017. צילומים באדיבות סוכנות יולי,
שיק איטלקי/צילומים באדיבות סוכנות יולי
קולקציית סתיו/חורף 2017/2018 של רנואר. אלון שפרנסקי,
זוגיות פוטוגנית במיוחד. ניבר עם גפן ברקאי/אלון שפרנסקי
קולקציית סתיו/חורף 2017/2018 של רנואר. אלון שפרנסקי,
משלבים ביזנס ופלז'ר בצילומי הקמפיין בפריז/אלון שפרנסקי
ג'ני דנסון בשיתוף רנואר, תוכן שיווקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully