וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריד מיי ליפס: המאפרים המובילים מעצבים לוק טרנדי לשפתיים

1.1.2018 / 7:33

מה יחליף את המראה הטבעי בגווני ניוד, ומהם תכשיטי השפתיים הלוהטים? לרגל השקת ליין השפתונים החדש של סמאשבוקס, תפסנו את אמני האיפור בישראל לשיחה על הטרנדים החדשים בתחום

יח"צ - חד פעמי

מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICS משיק קו חדש של שפתונים באירוע נוצץ במיוחד, ואנחנו הגענו לגלות מה זה בדיוק "אומנות שפתיים" ואיך זה מתחבר לטרנדים החדשים בתחום הקוסמטיקה. לרגל ההשקה יצאה סמאשבוקס העולמית בשיתוף פעולה עם בשיתוף פעולה עם Vlada Haggerty (הקליקו @vladamu), מאפרת בעלת יותר 800 אלף עוקבים באינסטגרם, שהתפרסמה בזכות איפורי שפתיים יצירתיים, נוזלים ומטפטפים בשילוב עם תכשיטים. ולדה יצרה בעזרת ליין השפתונים החדש מגוון של לוקים שנראים כמו יצירות אומנות ואפילו קבעה יחד עם סמאשבוקס שיא גינס עם "אמנות השפתיים היקרה בעולם", שכללה יהלומים במשקל 6.5 קראט ובשווי של 26,500 דולר.

"שיא גינס של אמנות השפתיים היקרה בעולם"

איפור שפתיים של אמנית האיפור Vlada Haggerty לסמאשבוקס. יחצ,
Vlada Haggerty לסמאשבוקס/יחצ

בהשקת השפתונים בארץ אמנם לא ראינו יהלומים בעשרות אלפי דולרים, אבל זכינו ל"מאסטר קלאס" מאורטל אלימלך, ערן פאל וטלי פאוור ,שלושה מאפרים מובילים בתעשייה, שיצרו כל אחד ואחת אמנות שפתיים משלהם. רגע לפני שהם עלו על הבמה להסביר לקהל איך כל אחד מהם יצר את הלוק תפסנו אותם לשיחה על שפתיים, טרנדים והשפתונים החדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICS. שאולי לנדבר,
שפתיים בגוון דובדבן עם דגש על טוטאלוק חגיגי וזוהר בגוונים חמים. המראה של ערן פאל/שאולי לנדבר

הדבר הראשון ששלושתם מסכימים עליו, הוא שהמראה הטבעי בגווני ניוד ששלט בשנה האחרונה בכל מדורי האופנה יפנה את מקומו לטובת איפור שפתיים נוצץ, בוהק ומלא בגלאם, עם יותר אדום, יותר זוהר ויותר גימורים מעניינים שאנחנו הולכים לפגוש ביום יום. "יש לליפ ארט מקום ביומיום. אני לבושה קז'ואל, לא מאופרת בעיניים, נותנת במה לשפתיים וזה נראה מרהיב", אומרת אורטל אלימלך.

בנוסף, שלושתם חושבים שיש מקום לליפ-ארט מעבר להפקות אופנה או צילומים נוצצים באינסטגרם. "מי שרוצה לצאת בערב למסיבה או למשהו מטורף – שתשתולל! למה לא?", אומר לנו המאפר ערן פאל. "אם תכשיטי השפתיים זה משהו שעכשיו הולך אז למה לא שפתיים שנראות כמו תכשיט?", מסכימה טלי פאוור. "יש נשים שטועות לחשוב שאם יש להן שפתיים דקות אז אין צורך לשים ליפסטיק. זה ביג 'no no', כי אפשר לעשות עם זה עולם שלם", מוסיפה אורטל אלימלך.

מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICS. שאולי לנדבר,
יצירת אמנות בכחול – שפתיים עם אפליקציית אבנים נוצצות בצבע כחול עם נגיעה עדינה של אדום. הלוק של אורטל אלימלך/שאולי לנדבר

השפתונים החדשים מתחלקים לשתי קבוצות: הראשונה היא LIQUID PIGMENT, שמונה גוונים של ג'ל שפתיים נוזלי רווי במיוחד ובעל תחושה קלילה עם צבע עשיר ובוהק בגימור ברק דמוי ויניל, הוא נמשך בקלות בזכות אפליקטור ג'ל גלילי מיוחד ויוצר שפתיים משורבבות במראה תלת-ממד.

הקבוצה השנייה היא LIQUID METAL , שמונה גווני "מגה מטאל" של ג'ל שפתיים בגימור מטאלי עשיר בברק, ג'ל נוזלי שמספק צבע עשיר ורווי עם גימור כרום מהמם בשכבה אחת דקה. הנוסחה הקלילה מיוצרת בטכנולוגיה של רדיד מטאלי דק שמעניק מרקם נוח, מרופד ולא גרגרי והשפתון מגיע עם אפליקטור חרוטי מפוסל שמספק צבע חלק, אחיד ועתיר ברק.

מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICS. שאולי לנדבר,
גווני אדמה חמים ונוצצים עם שפתיים נוטפות וסקסיות. הלוק של טלי פאוור/שאולי לנדבר

המגוון החדש מאפשר לכל אחת לבחור מה היא רוצה – מראה שפתיים עדין אך עתיר פיגמנט, לוק עתידני וסקסי עם ברק מטאלי או להתנסות באומנות שפתיים מפתיעה. לדברי שלושת המאפרים כל מה שצריך הוא לטפל נכון בשפתיים עם תכשירי טיפוח ופילינג, לא לשכוח לשים פריימר ולא לפחד, גם אם השפתיים שלך דקות, לאחר מכן - נראה שהשמיים הם הגבול.

סמאשבוקס ניתן להשיג ברשת אפריל, בחנות הדגל בקניון TLV FASHION MALL, במתחמים בקניון עזריאלי ת"א ואבנת פ"ת ובאתר


צילום: שאולי לנדבר
איפור: אורטל אלימלך, ערן פאל , טלי פאוור
דוגמניות: רומי פרקנל סוכנות ITM , שני רז סוכנות ITM, מריאנה אמרנקו סוכנות MC2
שיער: מאור קידושים לסוכנות סולו
סטיילינג: נועה נוז'יק לסוכנות סולו

ג'ני דנסון בשיתוף SMASHBOX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully