וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הפרפר: זנדאיה כובשת את השטיחים האדומים

25.12.2017 / 13:27

השחקנית והזמרת האמריקאית, יקירת ערוץ דיסני, ממשיכה לחזק את מעמדה כאושיית סטייל באמצעות אאוטפיטים ייחודים. הפעם זה הצליח - שמלת הפרפר של מוסקינו שלבשה בפרימיירה באוסטרליה תפסה את תשומת לבנו וגרמה לנו לבדוק מה הסיפור שלה

זנדאיה שמלה פרפר מוסקינו. GettyImages
מספיקה שמלת פרפר אחת כדי להיות בלתי נשכחת. זנדאיה בשמלה בעיצוב מוסקינו/GettyImages

בשקט בשקט בלי ששמנו לב, שחקנית וזמרת שמוכרת בעיקר לבני נוער הפכה להיות פאשן-אייקון שכובשת כל שטיח אדום שאליו היא מגיעה. זנדאיה בת ה-21 הבינה את הכללים: אם את רוצה להפוך להיות מישהי, את צריכה להיות יוצאת דופן – והדרך הכי נכונה לעשות את זה היא לדפוק הופעה בכל פעם שאת נעמדת מול המצלמות. זנדאיה לא עשתה את זה בצורה מגוחכת, מוזרה או ביזארית – היא פשוט השכילה להקיף את עצמה באנשי הסטייל הנכונים שמבינים טרנדים ולא מפחדים מאקסטרים. לא צריך שמלת נתחי בשר כדי להיות בלתי נשכחת – לפעמים מספיקה שמלת פרפר.

השמלה שתפסה את תשומת הלב של מדורי האופנה בשבוע האחרון הייתה שמלה בעיצוב מוסקינו שלבשה לפריימריה בסידני, אוסטרליה, של הסרט "האמן הגדול מכולם" שבו שהיא מככבת. מדובר בשמלה מקולקציית אביב 2018 של בית האופנה האיטלקי, חושפת כתפיים ובעלת שסע עמוק. אבל בינינו, מי מסתכל על העור החשוף כשכנף הפרפר הכתומה תופסת את כל הפריים? לשמלה היא ציוותה זוג נעלי עקב של סטיוארט ויצמן וצללית כתומה-צהובה. איכשהו היא הצליחה להיראות מדהים ולא כמו אסון של ליל כל הקדושים.

לוק הפרפר הבלתי נשכח הוא האחרון מבין סדרה ארוכה של לוקים מעניינים שלבשה זנדאיה השנה, מה שגרם לנו לרצות להבין מה עומד מאחורי השחקנית-זמרת הצעירה ובעיקר – מי עומד מאחוריה. זנדאיה, ילידת קליפורניה, דיגמנה לא מעט בילדות. ב-2010, כשהייתה בת 13 בלבד, היא שיחקה בסדרת הנעורים "שייק" בערוץ דיסני עם כוכבת נעורים נוספת - בלה ת'ורן. שנה לאחר מכן הוציאה סינגל ראשון שהפך ב-2013 לאלבום בכורה הנושא את שמה.

על אף שהמוזיקה שלה הצליחה, זה עדיין לא עזר לה לפרוץ לתודעה. גם הסדרה החדשה של דיסני בכיכוכבה, "קייסי אנדרקאבר", עוד לא עזרה לה לפרוץ. היא אמנם כבר כוכבת ילדים ומחזיקה בלא פחות מ-46 מיליון עוקבים באינסטגרם, אבל באופן בלתי מוסבר היא עדיין לא נושפת בעורפן של הכוכבות הגדולות ממנה. ומה עושים כדי להתקדם? מתלבשים בהתאם.

עוד באותו נושא

הסטייל של זנדאיה עורר סערה ב"משטרת האופנה"

לכתבה המלאה
השחקנית והזמרת האמריקאית זנדאיה. GettyImages
לא מזניחה שיער, איפור ואקססוריז/GettyImages

זנדאיה הבינה את הכוח שיש לבגדים שלה והתחילה ליישם. 2017 לחלוטין הייתה השנה שבה כבר לא יכולנו להתעלם ממנה. מי שעומד מאחורי ההצלחה של זנדאיה הוא הסטייליסט הנודע לואו רואץ' שעובד גם עם סלין דיון. בשש השנים האחרונות הוא בונה את זנדאיה הצעירה ועומד מאחורי האאוטיפיטים מעוררי ההשראה. רואץ', שמכנה את זנדאיה "אחותי הקטנה", סיפר בריאיון שהעניק בעבר למגזין W על הקשר ביניהם ועל בחירת הבגדים. "אנחנו שנינו מאוד מכירים את הקהל", הסביר.

זנדאיה, שמתבגרת לעיני המצלמות, הצליחה להותיר כמה פיות פעורים לא אחת במהלך השנה. היא לא מהססת לשנות את צבע ואורך שערה, היא לא חוששת מצבעים עזים, גזרות ייחודיות או טקסטורות מעניינות והיא לא זונחת את האיפור והציפורניים ומשקיעה גם בהם מחשבה לפני כל יציאה מהבית למקום הומה צלמים. ככה היא סללה לעצמה את הדרך מיקירת ערוץ דיסני לכוכבת שכובשת כל שטיח אדום שעליו היא מתייצבת.

הלוקים הגדולים של זנדאיה ב-2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully