וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות הטיוח: בדקנו את המייק-אפים החדשים

שירלי אכסלרוד

24.12.2017 / 8:12

אנחנו סוגרות את השנה עם חמישה מייק-אפים - שניים במרקם סמיך במיוחד, אחד נוזלי, אחד דחוס, ואחד טבעוני ויפה נפש. וגם: מצאנו את המתנה המוגזמת ביותר לשנה החדשה

דוגמנית בתצוגה של סלין מאופרת איפור טבעי. יח"צ חו"ל,
רגע של אקזיסטנציאליזם: אם המראה האולטימטיבי הוא נטול מייק-אפ, מדוע למרוח אותו מלכתחילה?/יח"צ חו"ל

קלרינס

מייק אפ של קלרינס. יח"צ חו"ל,
מכסה היטב ושומר על גימור יבש ונקי, בתנאי שמלכתחילה הגעת מהבית עם עור מבריק מדי/יח"צ חו"ל

שני המייק-אפים הבאים חולקים כמה תכונות משותפות: שניהם מתאימים לעור שמן, מבטיחים ומקיימים כיסוי מלא ומראה מאט, שניהם ארוזים בשפופרת דקת פיה, ולשניהם מרקם לא מלהיב של משחת שיניים.

הקלרינס מכיל את הסיוט הכי גרוע של בעלי ספיץ' דפקט באותיות השורקות: "מיקרו פניני אקציה של שרף עץ שיטה". הוא סמיך מאוד אך יחסית נמרח בנעימים, מכסה היטב ושומר על גימור יבש ונקי, בתנאי שמלכתחילה הגעת מהבית עם עור מבריק מדי.

קלרינס, Pore Perfecting Foundation, מחיר: 222 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ב-4 גוונים, בסופר פארם בלבד.

וישי

מייק אפ של וישי. יח"צ חו"ל,
די בכמות קטנה כדי להשיג כיסוי אטום ומוחלט/יח"צ חו"ל

הווישי לוקח את המרקם היבש צעד אחד רחוק מדי קדימה. איך נמחיש זאת? אם תמרחו אותו על סופגנייה, תצליחו להסתיר אפילו את החור של הריבה. אבל גם בעלות עור במצב קטסטרוף צריכות להישמר במינונים – די בכמות קטנה כדי להשיג כיסוי אטום ומוחלט, ובלבד כמובן שהספקתן לעבוד איתו לפני שהתייבש כבטון על הפנים. קצת יותר מזה – וקיבלתן מראה הבצקי. שווה ניסיון לבעלות עור שמנוני ובעייתי בשיגעון.

ווישי, DERMABLEND 3D CORRECTION SPF25, מחיר: 149 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ב-4 גוונים בבתי המרקחת.

אסתי לאודר

מייק אפ של אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
דקיק במיוחד ונעים למכביר/יח"צ חו"ל

ובדיוק בקצה השני של סקאלת המרקמים, עוד בן לליין המפואר דאבל-וור. והפעם, עוד אחד שלא דומה בכלום לפורמט העמיד המקורי, אלא אוורירי ונטול משקל לגמרי.
הלאודר החדש מבטיח להיות "בלתי מורגש על העור ולהעניק את המראה האולטימטיבי של איפור ללא מייק-אפ". רגע של אקזיסטנציאליזם: אם המראה האולטימטיבי הוא נטול מייק-אפ, מדוע למרוח אותו מלכתחילה? אבל פילוסופיה עושה לנו קמטים, אז ניגש לעניין: הוא דקיק במיוחד ונעים למכביר, הכיסוי אחיד והמראה הכי טבעי שאפשר, אבל שימו לב: מדובר במייק-אפ נוזלי מאוד על גבול המיימי – הישמרו מטינוף צווארונים וחולצות.

אסתי לאודר, DOUBLE WEAR NUDE, מחיר: 200 שקלים ל-30 מ"ל.

דיור

מייק אפ של דיור. יח"צ חו"ל,
הכיסוי יעבור רק על בעלות עור לביבתי ושמנוני במיוחד/יח"צ חו"ל

מכל סוגי מצבי הצבירה של מייק-אפים - נוזל, אבקה וגז - המוצק הוא החביב עלינו פחות, וגם הקומפקט החדש של דיור לא הצליח לשנות את דעתנו. הוא מבטיח כיסוי מלא, שיעבוד – כן, גם הוא - רק לבעלות עור לביבתי ושמנוני במיוחד, על שום הגימור האבקתי שהוא משאיר. נסיינית עם עור נורמלי לגמרי גורסת שהוא לא יכול להתאים לאף אחת מעל גיל 30, ואילו חברתה פעורת הנקבוביות היתה דווקא מרוצה מרמת ההסוואה הגבוהה והברק שנוטרל.

דיור, FOREVER compact, מחיר: 277 שקלים, מילוי ב-201 שקלים.

E.L.F

מייק אפ של ELF. יח"צ חו"ל,
אזהרה: המייק-אפ מכיל ריח מבושם של זקנה תל אביבית סגולת שיער באכסדרת בית האופרה/יח"צ חו"ל

מהו האני מאמין של מותג הביוטי E.L.F? ובכן, "ביוטי מגיע מבפנים". אחרי שהיקום יסיים לקרוס לתוך עצמו, נספר שבצד החיובי, המייק-אפ של E.L.F הוא טבעוני ומגיע במשלוח. תמורת סכום קטן במיוחד תוכלו לקבל מייק-אפ סביר: נמרח בסדר, מכסה בסדר, לא שמנוני, ומחזיק מעמד בצורה סבירה יום עבודה ארוך. רק בדבר אחד הוא בולט: ריח מבושם של זקנה תל אביבית סגולת שיער באכסדרת בית האופרה.

E.L.F, Flawless Finish Foundation SPF 15, מחיר: 12.5דולרים. להשיג ב-FELLEZA, אתר קניות חדש בעברית למוצרי ביוטי.

ג'ו מלון

מייק אפ של ג'ו מלון. יח"צ חו"ל,
24 דוגמיות בשמים של המותג, על המשונות, המעולות והמוזרות שבהן. לפתוח כל יום מגירה אחת ולגלות את ההפתעה שמחכה בה/יח"צ חו"ל

ובפינת החג של החגים: אחרי שאיפרנו סופגנייה, הגיע הזמן להתייחס לכריסמס שבפתח. אולי ראינו יותר מדי טלוויזיה, אולי שמענו יותר מדי את מריה קארי, אולי אנחנו פשוט אווזות פותות. אבל כמו בכל שנה, גם השנה החג היפה הזה עולה לנו לראש. כל מה שמגיע באדום-ירוק-לבן עושה לנו סחרחורת נעימה, כל חבילה עטופה בסרט ענקי גורמת לנו לרייר כאילו איבדנו שליטה על הסוגרים. ובקטגוריית המתנה המוגזמת לחג המולד לוקחת השנה בהליכה הקולקציה של ג'ו מלון, שכוללת 24 דוגמיות בשמים של המותג, על המשונות, המעולות והמוזרות שבהן, שמגיעות בלא פחות מבית ענק מידות בצורת הבית הלונדוני של המותג. הוראות השימוש הן לפתוח כל יום מגירה אחת ולגלות את ההפתעה שמחכה בה. כמו תמיד, אנחנו מעדיפים את המתנות שלנו בבינג'.

ג'ו מלון, Calendar Christmas Advent, מחיר: 2000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully