וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראית צעירה בשש שנים": הסבתא מיבנה חושפת בפייסבוק את הטריק שלה

2.1.2017 / 8:23

דבר לא הכין את אתי לטירוף שהיא יצרה ברשתות החברתיות. מה שהתחיל בפוסט רגיל הפך לסרטון ויראלי שבו היא חושפת איך הצליחה להעלים את הקמטים בפניה. "בלי להגזים, אני מרגישה שאני נראית שש שנים פחות". אז מה היא עשתה והאם גם את יכולה לעשות את זה?

צילום מסך

נשים מנסות להיאבק בקמטים כבר עשרות שנים ללא הצלחה, אבל סבתא אחת מיבנה טוענת שהיא גילתה מה גורם לה להיראות צעירה יותר, בלי הזרקות או ניתוחי יופי.

נתקלנו בסיפור של אתי לראשונה בסרטון לייב שהעלתה בפייסבוק, בו היא חושפת את הסוד שעומד מאחורי המהפך שעברה ואת השיטה שלה להעלמת קמטים. הסרטון הפך לוויראלי במהרה וגרר שלל תגובות ברשתות החברתיות.

"לא דמיינתי שהסיפור שלי יעשה כזה רעש – הייתי בהלם", היא מספרת, "הכול התחיל מפוסט שהעליתי עם תמונה של איך אני נראית היום לעומת איך שנראיתי לפני כמה שבועות. אנשים היו בהלם מהשינוי שעברתי בעור הפנים. קיבלתי מלא תגובות ובעיקר שאלות על איך עשיתי את זה. הופתעתי מאוד ולא ידעתי איך לענות לכולם אז החלטתי לעשות סרטון קצר בפייסבוק שיסביר איך עברתי את השינוי".

ככל שאנו מזדקנות אנו נראות עייפות ומקומטות יותר וזה פוגע בתדמית ובביטחון העצמי בתור אישה. ניסיתי כל כך הרבה מוצרים יקרים ומוכרים שהבטיחו להפחית את הקמטים ולהחזיר את עור הפנים שלי אחורה בזמן - אך שום דבר לא עזר ולא הבחנתי בשינוי ממשי. היו פעמים שכבר חשבתי על הזרקות או ניתוחים פלסטיים אבל הפחד ממחטים ומפעולות כירורגיות גרמו לי לרדת מזה".

מה הסוד שלך?

"לפני כמה שבועות התוודעתי לג'ל אינסטנט להפחתת קמטים שהגיע לארץ, החלטתי לנסות אותו לאחר ששמעתי דברים טובים עליו. בהתחלה זה היה נראה כמו כל אחד מהמוצרים האחרים שניסיתי בעבר, לא הרגשתי איזשהו שינוי מיוחד. אבל לאחר כמה ימים התחלתי לשים לב שעומק הקמטים נראה פחות לעין והעור שלי נראה מתוח יותר. לאחר 14 יום כבר יכולתי לראות שינוי משמעותי. וזאת הסיבה בעצם שהעליתי את התמונה כדי להשוויץ קצת. חברות שראו אותי היו בשוק, הן היו בטוחות שאני מסתירה מהן שעשיתי בוטוקס או ניתוח. חשוב לי להגיד לחברות ולמכרים שלי שלא עשיתי שום דבר כזה, זה הכול בזכות ג'ל האינסטנט".

אתי טוענת שמעבר לשינוי לטובה בעור הפנים שלה היא גם מרגישה שזה נתן לה זריקת ביטחון גדולה. "אני מאושרת בכל בוקר שאני קמה ומסתכלת על עצמי במראה. בלי להגזים, אני מרגישה שאני נראית 6 שנים פחות".

ג'ל האינסטנט של מאליס להפחתת קמטים. אתר מאליס, אתר רשמי
ג'ל האינסטנט להפחתת קמטים בו השתמשה אתי/אתר רשמי, אתר מאליס

מה המלצתך לנשים אחרות שרוצות לעבור את השינוי?

"זה טיפול מאוד פשוט שלוקח שתי דקות ביום, אבל כמו כל דבר בחיים חשוב להתמיד. כל מה שצריך לעשות הוא לשים טיפה מג'ל האינסטנט של MAELYS על האצבע ולמרוח מתחת לעיניים ובמקומות הבעייתיים של הפנים. חשוב למרוח את הג'ל בטפיחות קטנות על העור ובצורה אחידה בכל הפנים. כמובן שיש להקפיד למרוח את הג'ל רק על פנים נקיות, וזהו. אני מקפידה על שימוש יומי כי רק ככה אפשר לראות תוצאות".

להזמנת ג'ל האינסטנט של MAELYS במחיר מבצע לחצי כאן

תוכן פרסומי בשיתוף מאליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully