וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס שצריכים עזרה קטנה כדי להחזיר לעצמם את הגלאם ב-2018

14.1.2018 / 7:00

בריטני ספירס נראית עייפה וג'סטין ביבר מזניח את עור הפנים. החלטנו לציין את המפורסמים טעוני הטיפוח, להם אנחנו רוצים לאחל ששנת 2018 תהיה טובה ויפה יותר מ-2017

סוף השנה תמיד גורם לנו לחשוב על הדברים הטובים והפחות טובים שקרו במהלכה, ואין ספק ש-2017 הייתה מלאה בחוויות מרגשות, מעניינות ומפתיעות גם מעבר לים. מהאירוסים של הנסיך הארי למייגן מרקל, דרך הפרידה המתוקשרת של סלינה גומז והבוייפרנד וחידוש הקשר בינה לבין האקס ואינספור מהפכים ואאוטפיטים טובים וגרועים שראינו על השטיחים האדומים. הפעם החלטנו לדרג את המפורסמים להם אנחנו רוצים לאחל ששנת 2018 תהיה טובה ויפה יותר מ-2017, שנראה אותם על השטיחים האדומים יפים יותר מאשר בשנה שחלפה, ובעזרתה של שרית מוריץ, מנהלת הקוסמטיקה בסופר-פארם ביג שבכרמיאל, אפילו מצאנו כמה מוצרים שיכולים להפוך את 2018 למטופחת יותר עבורם.

1. בריטני ספירס

בריטני מסיימת שנה עמוסת חוויות. עם סיבוב הופעות עולמי מתוקשר ומוצלח שעבר גם אצלנו וסיום חוזה ההופעות שלה בלאס-וגאס, אנחנו מאחלים לבריטני שנה בה היא תוכל לנוח ולבלות יותר. מגיע לה. ובינתיים היא יכולה לטשטש את העייפות עם קונסילר איכותי במיוחד, כמו זה של פופה שמתאים בעיקר לצילומים ויגרום לה להיראות זוהרת גם אם היא לא הספיקה להשלים שעות שינה.

2. ג'סטין ביבר

הילד הרע של המוזיקה תמיד מפתיע בסגנונות שיער פרועים ובגדים שאף אחד לא יכול לצפות. אמנם יש כאלו שלא מבינים אותו ולא מתחברים לסגנון המשתנה, אבל כולנו שמחים לראות אותו מגיע לשטיח האדום, בין אם זה בחליפה מחויטת ושיער מושלם בסגנון הוליווד הישנה או במראה סטריט סטייל זרוק וצבעוני. הדבר היחיד שהוא צריך לעשות הוא לטפל טוב יותר בעור הפנים, למשל בעזרת ג'ל למניעת פצעונים. זאת כדי שנוכל להתמקד במה שהוא לובש ולא בעור הפנים שלו.

3. קלואי קרדשיאן

לכוכבת הריאליטי מצפה שנה מרגשת במיוחד. אם 2017 הייתה שנת חגיגת העשור של הופעת המשפחה המפורסמת בעולם על המסך, 2018 עומדת בסימן של הרחבת המשפחה, כשקלואי הודתה לאחרונה באינסטגרם שהיא אכן בהריון מהחבר, טריסטן תומפסון. קלואי עברה מהפך בשנים האחרונות והיא נראית טוב מתמיד, כך שלנו יש רק טיפ אחד עבורה – פודרה שקופה שתנטרל את הברק, כדי שהתמונות שלה עם התינוק החדש ייצאו מושלמות.

4. כריסטינה אגילרה

אין ספק שלכריסטינה יש את אחד הקולות הגדולים ביותר שנשמעו בשנים האחרונות, אבל לצערה של שופטת הריאליטי קול גדול מהחיים לא מבטיח לך סטייל אישי משובח. נכון, לפעמים היא מפתיעה אותנו ונראית נפלא, אבל בדרך כלל היא מגיעה לשטיח האדום כשהיא לבושה בפריטים לא מחמיאים, עם איפור מוגזם ושיער שדורש עוד קצת השקעה. אנחנו אולי לא יכולים להמליץ לה בנושא הסטיילינג, אבל היא בהחלט יכולה לשדרג את הבלוק הצהבהב עם שמפו סילבר של ד"ר פישר ולהפוך אותו לפלטינה אפרפר וסקסי.

5. ג'וני דפ

זו לא הייתה שנה מזהירה לאחד השחקנים הוורסטיליים ביותר בהוליווד. אחרי גירושים מתוקשרים שהסתיימו בתחילת השנה, מאבק מול המנהל העסקי ועוד כמה פרשיות לא נעימות נקווה ש-2018 תהיה טובה יותר עבור דפ. עם סרט חדש ולוק נקי ומהוקצע בסגנון איטלקי הוא בהחלט נראה מוכן לשנה החדשה ונראה שהפעם, בניגוד למראה ה"ג'ק ספרו" שלו, הוא גם מריח נפלא. לנו זה מרגיש כמו בושם סובאז' האלגנטי של דיור.

6. ג'נט ג'קסון

גם על ג'קסון עברה שנה לא קלה. אחרי לידת בנה הראשון וגירושים מבעלה נראה שהיא מתחילה להתאושש עם סיבוב הופעות מצליח כשהבן שלה לצידה, ושמועות על קשר מתחדש עם אקס ממנו נפרדה ב-2009. אנחנו נאחל לג'נט להמשיך להתפתח, להצליח ואולי לרענן קצת את שגרת האיפור עם מראה מעודן ונשי יותר. לפעמים סומק ורדרד, מסקרה טובה ומייקאפ עדין הם כל מה שאישה צריכה כדי להראות נפלא.

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully