וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשניבר מדר כבשה את העולם: רגעי האופנה הגדולים של 2017

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר, תוכן שיווקי

1.1.2018 / 17:00

רגע לפני שנפרדים מ-2017, משדר סיכום השנה של וואלה! NEWS סוקר את עולם הסטייל עם הדוגמנית המצליחה שמסכמת שנה מדהימה והמאפרת הראשית של סופר-פארם שלי גפני. צפו בפאנל ובדניאלה אלטר ורז זלצרמן מגישים את דירוג יציאות השנה

יח"צ - חד פעמי

שנת 2017 הייתה שנה סוערת למדי. מטבע הביטקוין פרח, אמנים גדולים מחו"ל התארחו אצלנו בישראל וקמפיין #METOO הכה גלים ברחבי העולם. זאת גם השנה שבה כולנו התמכרנו סופית לסטרימינג וראינו את גל גדות הופכת לאחת מכוכבות הקולנוע הגדולות בעולם. השנה הזאת התחילה בהשבעתו של דונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית בינואר, ומאז לא ידעה רגע אחד של שקט ודרמות.

עולם האופנה ידע לא מעט תופעות וטרנדים חדשים בארץ ובעולם. זאת הייתה ללא ספק השנה של ניבר מדר. הדוגמנית הצעירה היא הפרזנטורית של רנואר, והשנה היא הצטלמה לקמפיינים בינלאומיים ומותגים עולמיים וגם השיקה זוגיות חדשה. ומה בעולם? הפאנל בהשתתפות שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם, מיטל ברונר ורון קהאן, מנהל הקריאייטיב של קבוצת רנואר, מסכם את הסטייל שהביאה לנו 2017.

בנוסף, דניאלה אלטר ורז זלצרמן סוקרים את יציאות השנה של 2017. למה הכוונה? מעשה לא ברור, מעט הזוי, מאדם שלא ציפינו לזאת ממנו. נניח אביבית בר זוהר, שהפכה מומחית לענייני זוגיות והחלה להרצות בנושא ולפתוח את ביתה להרצאות. או הרומן ששב ללבלב בין דניאלה פיק לבמאי האגדי קוונטין טרנטינו, רומן שהסתיים בהצעת נישואין מרגשת. היו לא מעט יציאות ב-2017 והנה אלה שאהבנו במיוחד.

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר, תוכן שיווקי
  • עוד באותו נושא:
  • סיכום שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully