וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן לשדרג את הלוק: 10 מוצרי טיפוח לוהטים

6.2.2018 / 7:48

מעת לעת כדאי לנסות מוצרים שיכולים להפתיע אותנו. אספנו את הפריטים המומלצים הכי מבוקשים מתוך ההיצע על המדפים, שהוכיחו את עצמם על אינספור נשים וגברים

אישה צעירה מורחת שפתון. ShutterStock
טוב מדי פעם לנסות מוצרים חדשים ולרענן את הלוק/ShutterStock

שנה חדשה היא ההזדמנות המושלמת לרענן את שגרת האיפור והטיפוח שלנו. את אמנם לא חייבת לשנות לחלוטין את הלוק ולא צריכה להחליף את השפתון או הקרם האהובים עלייך, אבל לעיתים קרובות כדאי לרענן את המראה. אנחנו נוטות לשקוע בשגרה של מוצרי איפור וטיפוח שאנחנו מכירות ולא לנסות מוצרים חדשים שיכולים להפתיע אותנו. אם השנה את רוצה לרענן קצת את תיק האיפור או את שידת הטיפוח, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את המוצרים הנכונים.

אספנו בשבילך את עשרת המוצרים הנבחרים והלוהטים ביותר בסופר פארם, ה-BEST SELLERS שהוכיחו את עצמם בשנה האחרונה כאהובים על אינספור נשים וגברים. מוצרי קוסמטיקה, כלי טיפוח ובשמים ממגוון של מותגים ובמגוון של מחירים כדי שתוכלי למצוא את אלו שמתאימים לך בדיוק.

סבון גרגירים קלרינס וואן סטפ. דייוויד מוריס,
סבון גרגרים קלרינס וואן סטפ, 179 שקלים/דייוויד מוריס

ניקוי פנים בגרגרים של קלרינס וואן סטפ: סבון פנים יעיל שמנקה את הפנים בצעד אחד, מכיל גרגירים עדינים שמנקים את העור ביסודיות ומחדשים אותו. הסבון הזה מאפשר לך לחסוך בזמן, מקצר את שגרת הטיפוח שלך ונותן לעור מראה זוהר ובריא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרם היום מולטי אפקט של קרליין. מוטי פישביין,
קרם היום מולטי אפקט של קרליין, 54.90 שקלים/מוטי פישביין

קרם היום מולטי אפקט של קרליין: קרם יום היפואלרגני המכיל SPF25 ומיועד לשימוש יומיומי, הקרם הרב תועלתי והקליל מיועד לכל סוגי העור ומעניק לחות, הגנה, הרגעה והזנה עמוקה בכל מריחה.

ג'ניפיק פרל לעיניים של לנקום. יחצ,
ג'ניפיק פרל לעיניים של לנקום, 299 שקלים/יחצ

ג'ניפיק פרל לעיניים של לנקום: הסרום של לנקום הוא אחד הכוכבים הגדולים בתחום הטיפוח לאזור העיניים. הוא מפחית את מראה השקיות מתחת לעיניים, מטשטש את סימני העייפות והקמטוטים ומאיר את העור.

גרניה PURE ACTIVE. יחצ,
גרניה PURE ACTIVE במחיר 23 שקלים/יחצ

גרניה PURE ACTIVE לניקוי פנים 3 ב-1: התכשיר הייחודי של גרנייה יכול לבצע 3 פעולות שונות במוצר אחד. הוא מנקה את העור, יכול לשמש גם לניקוי עמוק בזכות גרגירי אבן ספוג שעוזרות לקילוף עדין וניקוי עמוק של הנקבוביות, ואת אפילו יכולה להשתמש בו כמסכת חמר מרגיעה שתעזור להפחית ברק, תספוג אליה עודפי שומן ותיתן לעורך מראה מאט.

שפתוני הפופ של קליניק. יחצ,
שפתוני הפופ של קליניק, 109 שקלים/יחצ

שפתוני הפופ של קליניק: קליניק ידועים במראות איפור טבעיים ובמוצרים איכותיים במיוחד. שפתוני הפופ שלהם הפכו למאסט בתיק האיפור של אלו שמבינות, יש להם פורמולה יוקרתית וקלילה וצבע עשיר והם משלבים בתוכם פריימר למראה של שפתיים חלקות, רוויות בלחות ועם גימור קטיפתי שנשאר לאורך זמן.

אייליינר אינטנס של ג'ייד. יוסי סליס צחיר,
אייליינר אינטנס של ג'ייד, 59 שקלים/יוסי סליס צחיר

אייליינר אינטנס של ג'ייד: אייליינר עם מברשת דקה שמאפשרת דיוק מירבי. האייליינר של ג'ייד עמיד במיוחד, מגיע בגוון שחור עמוק שלא דוהה או נמרח ובעל טקסטורה קלילה וקרמית שמתייבשת במהירות.

מסקרה טלסקופיק לוריאל פריז. מוטי פישביין,
מסקרה טלסקופיק לוריאל פריז, 62 שקלים/מוטי פישביין

מסקרה טלסקופיק לוריאל פריז: מסקרה מאריכה עם מברשת רב-תכליתית גמישה וייחודית המאפשרת מריחה נוחה ומדויקת למראה של ריסים שחורים וארוכים במיוחד.

דאבל וור של אסתי לאודר. יחצ,
דאבל וור של אסתי לאודר, 200 שקלים/יחצ

דאבל וור של אסתי לאודר: אין חובבת איפור שלא מכירה את מייקאפ הדאבל וור המיתולוגי, הוא מגיע במבחר גדול במיוחד של גוונים, עמיד לאורך זמן ונותן כיסוי בינוני למראה טבעי. אחת הסיבות שהוא אהוב כל כך היא העובדה שהוא עמיד בחום ובלחות, כך שהוא מתאים במיוחד למזג האוויר בישראל.

בושם GOOD GIRL של קרולינה הררה. לילית,
בושם GOOD GIRL של קרולינה הררה, 549 שקלים/לילית

בושם GOOD GIRL של קרולינה הררה: מעוצב בבקבוק איקוני דמוי נעל העקב המזוהה עם קרולינה הררה, בצבע כחול חושני ועקב מוזהב, הבושם האולטרה נשי מיועד לאישה המודרנית האוצרת בתוכה דואליות וניגודים. יש לו ניחוח פרחוני אוריינטלי עם טוויסט צעיר ומלא שמחה.

בלו דה שאנל - בושם לגבר:. יחצ,
בלו דה שאנל - בושם לגבר/יחצ

בלו דה שאנל - בושם לגבר: אחד הבשמים המצליחים בעולם עם ניחוח נקי, טרי ורענן שמשלב תערובת חושנית של הדר ועצים.

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully