וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה החלה, וזה בדיוק הזמן לדיטוקס במלתחה

7.1.2018 / 0:05

מי מכן לא מכירה את הקרייבינג לשופינג חסר מעצורים, ואת ההלקאה העצמית שמגיעה מיד אחרי. לכן את 2018 נפתח עם ניקוי רעלים שיהפוך את הארון למסודר, יעיל וייחודי

צילום מסך

בווידיאו: כמה זמן בממוצע לוקח לבחורה להחליט מה ללבוש?

מגזין מארי קלייר מציע לקוראות הנאמנות שלו לפתוח את 2018 ב"דיטוקס" של המלתחה לטובת ארון מודע וחכם יותר. חייבים להודות שהשימוש במונח "ניקוי רעלים", המוכר מעולם התזונה, מתיישב בול גם על האופנה, שליחסים איתה פיתחנו בשנים האחרונות התנהגויות מקבילות לאלו שאנחנו מנהלות עם אוכל.

מי לא מכירה את הקרייבינג לשופינג חסר מעצורים ברשתות המהירות, ואת ההלקאה העצמית שמגיעה מיד אחרי עם מחשבות של "מה אני צריכה את כל הסמרטוטים האלו בארון?", "חבל שלא קניתי פריט אחד איכותי ומדויק" או "סתם זרקתי כסף לפח על דברים מיותרים" וכדומה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ומעבר לפרידה מסכומי כסף לא מבוטלים, יש גם את העניין הזה של קיימות. לאופן שבו אנחנו צורכות בגדים, ולאופן שבו שאנחנו מטפלות בפריטים שאנחנו קונות, יש משמעות פוליטית וסביבתית, והיא חשובה לא פחות. אז הנה מספר צעדים שיהפכו כל מלתחה סטנדרטית לבעלת ערכים של תוכן, אתיקה וסטייל ייחודי.

1. הגדירי את הנפש האופנתית שלך

כל הרעיון פה הוא למצוא את הגבולות שישקפו מהי אופנה עבורך. מה את לובשת ואיך את לובשת את זה הם מראה לאני הפנימי שלך. אופנה, מגבוהה ויקרה ועד לסטריט-סטייל ובגדי יד שניה, נמצאת אצלנו קודם כל בשביל ההנאה, בין אם את מדענית, עורכת דין, מעצבת או דוגמנית. סגנון הלבוש שלך יכול להיות יצירתי, סולידי, צבעוני, מחויט, אוברסייז או צמוד, אבל הוא בעיקר יהיה מודע להפליא. אין כמו להתאהב מחדש בבגדים שלך דרך המחשבה על מי את באמת מהפנים אל החוץ. תתחברי לעצמך קצת, מה קרה?

2. דה-קונסטרוקציה

דרושה סריקה יעילה של כל מה שיש לך בארון, על מנת להבין מה צריך להעיף וגם לדעת מה חסר. זו הזדמנות לאתר קניות שנולדו מתוך דחף רגעי, גזרות וצבעים שבאים לך רע או לחילופין כאלה שאת חוזרת אליהם שוב ושוב - וללמוד מכל טעויות העבר. על פי מארי קלייר, זהו שלב שדורש זמן ואמור לקחת במינימום שלוש שעות.

בשלב הראשון רצוי לקבץ ערימה אחת של מה את כן לובשת ואחת נוספת של מה שלא. בשלב השני, צריך לחלק את ערימת ה"כן" לקטגוריות לטובת אחסון חכם יותר. זו יכולה להיות חלוקה לפי פריטים (חצאיות / ג'ינסים / טופים), לפי צבעים או חלוקה לז'אנרים (ספורט / עבודה / בילויים / חופשה). בשלב השלישי עוברים על ערימת ה"לא" ובודקים מה אפשר להציל בעזרת תיקון או שינוי כלשהו. פה נכנסת היצירתיות לטובת הארגון מחדש. בשלב האחרון נפטרים מכל פריטי ה"לא" שלא ניתן להחיות מחדש, עם דגש על להעביר הלאה ולא לזרוק לפח.

3. תופרת טובה זה הכל בחיים

ברגע שתצליחי להציל ולהחיות מחדש פריטים מערימת ה"לא'", ולהפוך אותם למחמיאים ומשמחים, את תתחילי לחרוש עליהם - וזה יקרה בקלות אם תהיה לך תופרת מעולה קל"ב.

4. תחזוקה שוטפת

הקפידי לטפל בעצמך ברגע שכפתור נופל או תפר נפתח, כי ככל שעובר הזמן שוכחים מהבגד, והוא יוצא משימוש ללא כל הצדקה. בגזרת היצירתיות - היי בתיה עוזיאל (רסט אין פיס) של המלתחה שלך.

5. סטיילינג

מחקרים מראים שבפועל אנחנו לובשים רוב הזמן 20% בלבד מהבגדים שלנו. קצת השראה ממגזינים, מחשבונות אינסטגרם מעניינים ומבלוגריות מתוחכמות תתן לך מלא רעיונות חדשים - כמו למשל להפוך חצאית לשמלת סטרפלס.

6. הרכיבי קפסולה

קחי בין 20 ל-30 פריטים איכותיים ויפים שמתאימים אחד לשני, ותקבצי אותם יחד בארון כך שתוכלי לחסוך זמן בבקרים לחוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully