וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים מנועים: השמלות הבלתי נשכחות של גלובוס הזהב בכל הזמנים

7.1.2018 / 12:12

הטקס היוקרתי שיתקיים הלילה בלוס אנג'לס יפתח את עונת הטקסים ואת חגיגת השטיחים האדומים שמגיעה איתה. לרגל האיוונט, נזכרנו בכמה רגעים נוסטלגיים מההיסטוריה של הטקס - מהשמלות המסנוורות דרך הזוגות הנוצצים ועד הלוקים הנועזים

רויטרס

בווידיאו: הכוכבות על השטיח האדום של גלובוס הזהב בשנה שעברה.

עונת הפרסים כבר כאן, והלילה יתקיים בבוורלי הילס אחד האירועים המרכזיים - טקס פרסי גלובוס הזהב. הפסלון המוזהב מוענק מטעם איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד עבור הישגים בקולנוע ובטלוויזיה, והוא מהווה חלק משמעותי מעונת הפרסים של תעשיית הבידור האמריקאית, שמגיעה לשיאה בטקס פרסי האוסקר.

הטקס השנה, ה-75 במספרו, יתקיים על רקע קמפיין metoo# שייצרב בהיסטוריה כסיפור הגדול של שנת 2017, וכפי שזה נראה כעת הוא גם הולך להיות זה שיפתח את 2018. על פי הדיווחים באתרי התרבות בארה"ב, כוכבות הוליווד מתכוונות להמשיך להשתמש בכוח שברשותן על מנת להשאיר את השיח על ההטרדות המיניות בכותרות, והן נעזרות באמצעי הכי נגיש ונוצץ שיש - השטיח האדום, שיתמלא הלילה בדרס-קוד מחאתי על טהרת הצבע השחור. אך במהלך עשרות שנות קיומו, ידע השטיח האדום של טקס גלובוס הזהב לא מעט מראות איקוניים, הכוללים שלל שמלות שחורות, אבל לא רק. הנה כמה רגעים שנחרטו לנו בזיכרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully