וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב שכולו עגילאז': הכוכבות מפגיזות בתכשיטים על השטיח האדום

9.1.2018 / 11:30

מה עושים כשצריך לשבור את השחור? הדרס-קוד המחאתי בגלובוס הזהב אילץ את הכוכבות לעלות שלב בתחום הבלינג, ולהתאבזר בתכשיטים שיוסיפו קצת צבע ויאירו את הלוק

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: גל גדות ותכשיטי טיפאניז שלה על השטיח האדום של גלובוס הזהב.

טקס פרסי גלובוס הזהב ה-75 שהתקיים שלשום בלוס אנג'לס, ייכנס לספרי ההיסטוריה בזכות החזית המאוחדת שהפגינו כוכבות הוליווד על השטיח האדום ועל הבמה, שכללה מחאה נשית נגד תופעת ההטרדות המיניות ואי השוויון בין נשים לגברים. להעצמת המסר הוויזואלי שמסמל סולידריות לקמפיין metoo# הוחלט על דרס-קוד מחאתי של שמלות בצבע שחור.

אז אמנם קוד הלבוש הוביל למנעד רחב ויצירתי של שחור במתכונות שונות של מרקמים, גזרות, מחשופים, שקיפויות, אורכים, שכבות ונפחים, אך במקביך הוא יצר בעיה עבור חובבות המראה הצבעוני, ובכלל עבור נשים שרצו למצוא דרך להתבלט במראה ייחודי.

ואיך עושים את זה? באמצעות אקססוריז, ובמקרה של השטיח האדום נטול התיקים והכובעים - באמצעות תכשיטים. מעגילי אוברסייז מנצנצים דרך עגילים קטנים המשובצים לאורך האוזן ועד לארוכים ומשתרכים - מצאנו לא מעט לוקים מעוררי השראה, שכללו גם שרשראות יהלומים ותכשיטי שיער. בין המצטיינות שלנו: זואי קרביץ, מגי ג'ילנהול, בילי בובי בראון, קתרין לנגפורד ודקוטה ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully