וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה שווה אלף דולרים: קנדל ג'נר בחליפת שטרות של בלנסיאגה

12.1.2018 / 9:41

הדוגמנית בת ה-22 מציגה לוקים מאוספי האביב של בתי האופנה הגדולים, בסדרת צילומים של מגזין V בה היא הפכה בעזרת איפור ועיצוב שיער דרמטיים לכמעט בלתי מזוהה. הלוק הקיצוני ביותר מורכב משטרות של דולרים שהודפסו על מגפונים, שמלה וגרביונים

רק לפני יומיים צייצה קנדל ג'נר בטוויטר "אל תתנו לשיט הזה לעצור אתכן", בתגובה לשיימינג החצ'קונים שעברה ברשת בעקבות הופעתה בטקס גלובוס הזהב. כעת היא כבר מיישמת ואכן לא נחה לרגע, עם הפקה חדשה בגיליון מיוחד של מגזין V האמריקאי, החושף את המוזות לאביב 2018. הדוגמנית העסוקה בת ה-22 נבחרה לככב בסדרת צילומים בה הפכה בעזרת איפור ועיצוב שיער דרמטיים בסגנון שנות העשרים לכמעט בלתי מזוהה.

למרות שכבר ראינו אותה בערימות של צילומי אופנה, קמפיינים למיניהם ובסדרת הריאליטי המשפחתית, הצוות - שבראשו עומדים הסטייליסטית קרלה וולש והצלם ג'ף בארק - הצליח לחשוף צד חדש ומפתיע בדוגמנית, עם גוון עור חיוור להחריד, גבות מעוגלות ודקות, אודם אדום עמוק שמתמקד במרכז השפתיים ועיניים מעושנות.

תחת הכותרת "התעוררות האביב של קנדל", בלוקיישן סבוך במראה של יער אקזוטי, היא הציגה שלושה לוקים בולטים מאוספי האביב של בתי האופנה הגדולים והנחשבים ביותר. הראשון, שורטס באגי בגזרה גבוהה מעור שחור וטופ שמנת במראה ויקטוריאני בעיצוב אנתוני וקארלו לסן לורן, אליו התאימה וולש גרבי ירך בתחרה לבנה של מותג הלנז'רי המשובח וולפורד.

בצילום נוסף היא נראית מרחפת בשמלת פרנזים צבעונית, שמייצגת את הפרשנות של רף סימונס לקלווין קליין עבור האביב הקרוב. הטוטאלוק השלישי, שמורכב משטרות של דולרים שהודפסו על מגפונים, שמלה וגרביונים, הוא הקיצוני ביותר ומגיע באופן לא מפתיע ממוחו הקודח של דמנה גווסאליה לבלנסיאגה. למרות שלהפקה לא מצורף ראיון עם הג'נרית, קשה לחמוק מהמסקנה שנובעת מהדימוי האחרון: תמונה אחת שווה אלף מילים. או דולרים.

עוד באותו נושא

מי הדוגמנית שהרוויחה הכי הרבה השנה? רמז: זאת לא ג'יזל

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב ינואר 2018. GettyImages
קנדל בשמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי על השטיח האדום של גלובוס הזהב בתחילת השבוע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully