וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקווה לבנה וערימות של סטייל: מה לבשו הכוכבות בטקס פרסי בחירת המבקרים?

14.1.2018 / 8:35

אחרי המחאה השחורה שהפגינו נשות הוליווד בגלובוס הזהב, בטקס שהתקיים בסוף השבוע היו לא מעט כוכבות שהחליטו ללכת על הפוך, ולבשו לבן במטרה לשדר מסר אופטימי של תקווה לעתיד טוב יותר. שאר השחקניות הפגינו צבעוניות אביבית רכה ונוטפת שיק

גל גדות. GettyImages
משדרת אופטימיות ותקווה בכל צבע. גל גדות בשמלה כסופה של פראדה בטקס פרסי המבקרים/GettyImages

אחרי טקס גלובוס הזהב שהתקיים בתחילת השבוע שעבר, עונת הפרסים והשטיחים האדומים הנוצצים המשיכה עם טקס פרסי בחירת המבקרים שהתקיים בסוף השבוע האחרון. אותם פרסים המחולקים על ידי קבוצה של כ-300 עיתונאים אמריקאים, מהווים בדרך כלל אינדיקציה לא רעה לקראת האוסקר. אבל את הפרשנויות הקולנועיות נשאיר לחברינו בוואלה! תרבות, כי אותנו מעניינות בעיקר השמלות.

השטיח האדום של גלובוס הזהב ייזכר לדורות בתור "השטיח השחור", בעקבות קוד הלבוש האחיד שהפגינו נשות הוליווד כמחאה על תופעות ההטרדות המיניות נגד נשים וכהפגנת עם הנפגעות. וכעת, נראה כי כמה נשים מובילות החליטו להמשיך להשאיר את קמפיין METOO# בכותרות, אך הפעם מהכיוון ההפוך. המגמה הבולטת הפעם היתה שמלות בצבע לבן, במטרה לשדר מסר אופטימי של תקווה לעתיד טוב יותר, שבא אחרי התמונות הקבוצתיות הקודרות שנראו בטקס הקודם. בין הכוכבות הבולטות שלבשו לבן נמצאות אנג'לינה ג'ולי, בשמלת סטרפלס מעוטרת נוצות בעיצוב ראלף אנד רוסו; דיאן קרוגר בשמלת כתפיות שמוטות של ורה וונג'; קייט בוסוורת' בשמלת תחרה של ברוק קולקשן; הכוכבת העולה סירשה רונאן בלבן-ורדרד של מייקל קורס; והשחקנית אמה רוברטס בשמלה לבנה של ארמני.

שאר הכוכבות הפגינו צבעוניות אביבית, כשבין המצטיינות בתחום הסטייל נמצאות יקירת המערכת מרגו רובי בשמלה של שאנל, קירנן שיפקה ומרי אליזבת' ווינסטד בשמלות של דלפוזו, וג'סיקה ביל באוסקר דה לה רנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully