וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונה - ובגדול: כל מה שמחכה לכן ביריד "שוות מתלבשות"

17.1.2018 / 8:23

לאור הצלחת היריד הקודם, קניון עזריאלי חיפה יארח מעצבות ובוטיקים נבחרים בטווח מידות רחב, עם מתחם של כ-12 חנויות בגדים, אקססוריז ונעלי נשים. הכירו את המעצבות, הקולקציות והמבצעים שמחכים לכן ביריד שייפתח בחמישי הקרוב

יריד "שוות מתלבשות" קניון עזריאלי חיפה. יחצ,
הקולקציה של שני שגב: חולצת מיכל, 230 במקום 329; חצאית מקסיקו 250 במקום 329/יחצ

ביום חמישי, 18.01.2018, יגיע לחיפה יריד "שוות מתלבשות" למכירת סוף עונה חגיגית. היריד מקבץ בעזריאלי חיפה מעצבות ובוטיקים נבחרים בטווח מידות רחב במיוחד 36-54 (כולל מידות ביניים וגדולות) עם מתחם של כ-12 חנויות בגדים, אקססוריז ונעלי נשים עד מידה 45.

היריד הייחודי, שהתקיים לראשונה באוקטובר 2017, פונה לקהל שמחפש אופנה ישראלית מקורית בטווח מידות רחב, נשים בכל המידות והגילאים שאוהבות אופנה, רוצות להרגיש טוב ולהיות הגרסה הטובה והאופנתית של עצמן, בכל מידה או משקל.

יריד "שוות מתלבשות" קניון עזריאלי חיפה. יחצ,
שמלת קטיפה של שני קליין לקווין סייז, 360 במקום 399/יחצ

אחת הקולקציות המעניינות ביריד היא זו של השחקנית שני קליין. קולקציה ייחודית בשיתוף עם מותג האופנה קווין סייז פאשן שנוצרה לדבריה של קליין בהשראת "הנשים החזקות והעוצמתיות במשפחה שלי". הקולקציה, בסגנון קלאסי-קז'ואלי, היא הניסיון הראשון של קליין בעולם האופנה והיא אומרת שזהו בהחלט פרוייקט מרגש עבורה. "יש משהו מאוד משמח בלשמוע תגובות של בנות, שמרגישות שיש להן אופנה מעניינת, שמישהו מבחין בהן ורוצה שהן ירגישו טוב", היא מספרת. כרגע ניתן למצוא בקולקציה חמישה דגמים הקרויים על שם הנשים במשפחתה - שמלות על שם גאולה וגולדה, הסבתות, על שם אימא שמחה והאחיות רויטל וגלי. ביריד עצמו תשיק שני את הדגם השישי הקרוי על שם אחותה הבכורה קרן. "אני מאוד מתרגשת, זו פעם ראשונה שאני מוציאה קולקציה משלי, זה כיף, מיוחד ומעניין ואני מקווה שזה יקרה עוד הרבה", היא מסכמת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יריד "שוות מתלבשות" קניון עזריאלי חיפה. יחצ,
הגר קדמי, אוברול שמלה 490 במקום 740/יחצ

מעצבת נוספת שתציג גם היא בפעם הראשונה היא הגר קדמי, מעצבת בגדי נשים מעל ל-20 שנה. קדמי יוצרת בשלוש השנים האחרונות קולקציות בטווח מידות גדול במיוחד, החל ממידה 36 ועד למידה 50, כשחלק מהדגמים מגיעים גם במידה 52. "הקולקציה שלי מאוד מגוונת", מספרת הגר, "יש המון פריטים יומיומיים ופריטים יותר דרמטיים. אני אוהבת שכל הפריטים שלי וורסטיליים וניתנים ללבישה בכמה צורות".

"בכל דגם ניסיתי לאזן בין היומיומי לדרמטי, כדי שאפשר יהיה ללבוש את הדברים גם אחרי שחונכים אותם באירוע", היא מוסיפה. "יש, למשל, שמלת ערב סקסית מתחרה שאפשר ללבוש גם כעליונית מעל לג'ינס וטי שרט. יש אוברול שנתפר כסרפאן ואפשר ללבוש אותו בקיץ עם גופייה או בגד גוף, ובחורף לצרף לו חולצה מכופתרת או סוודר".

קדמי מדגישה את חשיבות הקשר שלה ללקוחותיה והאפשרות ליצור אופנה שהיא לא בהכרח "פלאס סייז" או "רגילה" - "אני אוהבת לצמצם את הפער ולתת ללקוחות שלי טווח של מידות. אני חושבת שמידה, גיל או סגנון חיים לא צריכים להשפיע על הדרך בה אישה מתלבשת, את לא צריכה להיות גבוהה או רזה כדי ללבוש בגדים מחמיאים ואפנתיים".

יריד "שוות מתלבשות" קניון עזריאלי חיפה. יחצ,
סטודיו פפל, שרשרת ב-160 שקלים במקום 180/יחצ

אחת הסיבות שהיריד הפך למוקד כה חשוב באופנה הישראלית היא העובדה שהוא יוצר הזדמנות לנשות הצפון להכיר סגנונות לבוש, שקשה למצוא ברשתות האופנה. בנוסף, הוא מאפשר להן לפגוש פנים אל פנים מעצבות ישראליות, שהבגדים שלהן כחול-לבן לגמרי והפעילות שלהן היא לרוב במרכז הארץ.

ביריד משתתפות גם שתי מעצבות חיפאיות, מתוך מטרה לחזק את הקשר בין הלקוחות לקהילה יוצרת וחיה בכל אזור שהיריד מגיע אליו ברחבי הארץ. סיגל ויזל היא מעצבת ותיקה בעלת סטודיו ביתי שתופרת למידות 54-40 ודפנה מאור בלסקי היא סטייליסטית ותיקה שהחלה בשנים האחרונות לעצב תכשיטים.

יריד "שוות מתלבשות" עזריאלי חיפה. אלה פאוסט,
שמלות אתנה של המעצבת איילת לבן, בצבעים כחול ואפור ווש, מחיר מלא 575 שקלים ומחיר לאחר הנחה 375 שקלים/אלה פאוסט

יריד שוות מתלבשות נערך ביוזמתה של נעמה פרבר, העוסקת מעל לשלוש שנים ביוזמות לקידום נשים ואופנה במידות גדולות. פרבר היא גם אדמינית בקבוצת "אופנה מלאה ישראל" בפייסבוק, שמונה כ-10,000 נשים מעל מידה 42 ופועלת רבות למען דימוי גוף חיובי והעצמה נשית.

שעות פעילות היריד:

יום חמישי 18.1.18 בין השעות 10:00-22:00
ביום שישי 19.1.18 בין השעות 09:00-15:00

המקום:

קניון עזריאלי חיפה, רחוב משה פלימן 4, חיפה. קומה שנייה (ליד טויס אר אס)

טווח המחירים: 55-550 שקלים

קולקציות חורף 2017-18 עד 40%, עונות קודמות עד 50%
התשלום באשראי או במזומן.

לאיוונט בפייסבוק הקליקו כאן

המעצבות המשתתפות:

איילת לבן Ayelet Lavan Tapu מידות 36-50

נועה רובין Noa Rubin מידות 36-54

Noemi Plus מידות 42-52

Queen Size מידות 42-50 כולל קולקציית הקפסולה של שני קליין

שני שגב Shani Segev מידות 36-48

הגר קדמי Hagar Kedmi מידות 36-52

סיגל ויזל קצת אחרת מידות 38-52 (חיפאית עסלית)

Daphne'Style אקססוריז של דפנה מאור בלסקי (חיפאית עסלית)

לגז Legz נעליים לנשים גבוהות מידות 41-45

קארן פרנקל - תכשיטים וביגוד במידות 45-52

סטודיו פפל אקססוריז

יריד "שוות מתלבשות" קניון עזריאלי חיפה. יחצ,
קווין סייז, שמלת מקסי 299 במקום 499/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully