וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Adika מתרחבת לתחום הקוסמטיקה: תציע גם מוצרי איפור, יופי וטיפוח

16.1.2018 / 11:47

הרשת הודיעה על השקת קטגוריית Adika ביוטי, בה יימכרו מוצרים של חברות טיפוח בינלאומיות כמו גם אביזרי קוסמטיקה שתייצר בעצמה. טווח המחירים: 9-239 שקלים

עדיקה משיקה מוצרי קוסמטיקה. גיא כושי ויריב פיין,
"כניסת קטגוריית הקוסמטיקה לאתר הינה טבעית כחלק מצמיחת המותג בשנים האחרונות". עדיקה ביוטי/גיא כושי ויריב פיין

בהמשך לפעילותה בתחום האופנה ובתחום עיצוב הבית הודיעה היום (שלישי) עדיקה (Adika) על קטגוריה חדשה: Adika Beauty. במסגרת קטגוריה זו, שתושק ב-22 בינואר, תמכור החברה מבחר מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.

קטגוריית Adika Beauty תכלול בין היתר מוצרים של ל'אוקסיטן, מייבלין ניו יורק, לוריאל, גרנייה, Eva-nyc, ESSIE, מסכות הפנים הקוריאניות של DERMAGLAM ועוד. כמו כן יימכרו מארזי קוסמטיקה וטיפוח ייחודיים ובלעדיים לאתר, שהותאמו לאופי הלקוחות ולצרכיהן.

לצד המוצרים של החברות הבינלאומיות, עדיקה תייצר ותמכור אקססוריז ואביזרי קוסמטיקה נלווים כגון מברשות איפור, אירגוניות איפור ותיקים. בהמשך מתוכננים שיתופי פעולה נוספים ומוצרים בלעדיים שישווקו באתר בלבד. טווח מחירי המוצרים צפוי, לפי החברה, לנוע בין 9 שקלים ל-239 שקלים.

עדיקה מוצרי טיפוח וקוסמטיקה. גיא סלם,
הקטגוריה החדשה תושק ב-22 בינואר. עדיקה ביוטי/גיא סלם

עוד באותו נושא

הערכות: גולף שוקלת להנפיק את עדיקה לפי שווי של 170 מיליון שקל

לכתבה המלאה

לדברי אורנה אלוביץ', משנה למנכ"ל עדיקה, "כניסת קטגוריית הקוסמטיקה לאתר הינה טבעית כחלק מצמיחת המותג בשנים האחרונות. ההבנה שסטייל נוגע בכל פרט מחיינו החל מארון הבגדים, בסביבה הביתית וכעת גם בשולחן האיפור. עדיקה דואגים לתת מענה לכל צרכי הלקוחות. את המוצרים דאגנו לבחור בקפידה כך שישרתו נאמנה את תמהיל הלקוחות שלנו. אנו מבטיחים להמשיך ולרגש את לקוחותינו בשיתופי פעולה מעניינים ובהשקות ייחודיות ובלעדיות לאתר. היום כשנכנסים לאתר ניתן יהיה למצוא את כל הצרכים תחת קורת גג אחת".

אתר עדיקה עלה לאוויר בנובמבר 2011 ומאז צבר קהל לקוחות רב ובשנה האחרונה נפתחו למותג גם שתי חנויות פיזיות בדיזנגוף סנטר בתל אביב ובקריון בקריית ביאליק. ב-2015 נרכשה החברה על ידי קבוצת גולף בעסקה בשווי 40 מיליון שקלים.

עדיקה קטגוריית קוסמטיקה. ערן סלם,
מארזי קוסמטיקה וטיפוח שהותאמו לאופי הלקוחות. עדיקה ביוטי/ערן סלם
עדיקה משיקה מוצרי קוסמטיקה. גיא כושי ויריב פיין,
בהמשך מתוכננים שיתופי פעולה נוספים/גיא כושי ויריב פיין
עדיקה משיקה מוצרי קוסמטיקה. גיא כושי ויריב פיין,
הכינו את העכברים/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully