וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת לא נרגעת: זה הדבר היחיד שכולם דיברו עליו בבריטניה בסופ"ש האחרון

20.1.2018 / 20:55

אחרי שנים של התמודדות עם הומור מרושע, נאלץ הנסיך וויליאם להשלים עם האמת הכואבת. שלשום הוא נצפה בתספורת קצוצה חדשה, ובכך שלח מסר של סולידריות לכל המקריחים והמקלישים. על פי הדיווחים, התספורת נעשתה בטכניקה מיוחדת ועלתה 180 פאונד (כ-850 שקלים). ספיחס!

הנסיך וויליאם אחרי התספורת הקצוצה. GettyImages
השלים עם המציאות המרה. הנסיך וויליאם משיק תספורת חדשה/GettyImages

הנסיך וויליאם, דוכס קיימברידג', מעולם לא התכחש לעובדה שהוא מאבד את שיערו, ואפילו נהג להתבדח על כך לעתים קרובות עם בדיחות בסגנון ההומור הבריטי האופייני לו. כך למשל בביקור מלכותי רשמי פגש הנסיך במעצב שיער ואמר לו "מצטער, אבל אין לי הרבה עבודה להעניק לך", או כאשר נולד בנו הוא אמר "יש לו יותר שיער מאשר לי". ועדיין, הבחירה להתהלך תקופה כה ארוכה עם שיער מקליש, ולספוג בדיחות מרושעות מכל עבר, העידה על הפחד להשלים עם המציאות בכל נוגע להליך ההקרחה המואץ שהוא עובר.

אך כעת החליט הנסיך ללכת עד הסוף - ובסוף השבוע האחרון הוא הופיע לראשונה בראש קירח כמעט לגמרי. הפריזורה החדשה לא הפתיעה את תושבי הממלכה הבריטית, אבל התוצאה - כמו גם העלות שלה - גרמו לכמה גבות להתרומם.

הנסיך וויליאם אחרי התספורת הקצוצה. GettyImages
הספר התעקש להגיע אל התוצאה באמצעות מספריים בלבד/GettyImages

למרות כמות השיער המועטה, לפי הדיווחים בתקשורת הבריטית - התספורת הקצוצה החדשה עלתה לוויליאם לא פחות מ-180 פאונד (כ-850 שקלים), וזאת למרות המראה הלא-אחיד שמאפיין אותה. הסיבה: מי שהיה אמון על הלוק החדש הוא סגנו של הספר הרשמי של בית המלוכה, ג'ואי ווילר, והוא בחר שלא להשתמש במכונת תספורת ולגלח את הנסיך - כפי שנוהגים גברים קירחים לעשות - אלא התעקש להגיע אל התוצאה באמצעות מספריים בלבד. הדעות לגבי הלוק החדש - שהסעיר ביממה האחרונה את הגולשים ברשתות החברתיות ברחבי העולם - נותרות חלוקות.

עוד באותו נושא

מסרבים להיכנע: 10 מפורסמים שעברו השתלת שיער

לכתבה המלאה
קייט מידלטון והנסיך וויליאם. GettyImages
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, ימים ספורים לפני התספורת המדוברת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully