וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור לפני השינה: צפו במסיבה הנוצצת שחוגגת את השגרה הלילית

24.1.2018 / 8:05

אנחנו מנסות ליצור לעצמנו שגרת לילה נכונה ומטפחת, ולצורך כך זקוקות למוצרי הטיפוח הנכונים. קמפיין מוצרי הלילה של אסתי לאודר הגיע לשיאו במסיבה, אליה הגיעו אושיות סטייל, כוכבות רשת ומובילות דעה

צילום מסך

נוצצת, נשית ומלאה ביופי: מסיבת ה"Night story" שחוגגת את שגרת הלילה שלנו הנשים, הייתה אירוע מרגש וקסום עם הופעות, מופעים וכמובן אוכל טוב ומוזיקה מצוינת. זו לא הפעם הראשונה שמותג הקוסמטיקה אסתי לאודר מפיק אירוע גרנדיוזי שכולן רוצות לזכות בהזמנה אליו. זה לא רק הסטייל, זו גם האווירה.

האירוע הנוצץ שם במרכז את הסיפור הלילי של כל אחת ואחת, הדרך פרטית בה כל אישה מכינה את עצמה לשינה, עם דגש על החשיבות של שגרת לילה נכונה ומטפחת בעזרתה של סדרת מוצרי Advanced Night Repair. סדרת מוצרים ייחודיים זו תומכת בתיקון ובחידוש תאי העור במהלך הלילה, יוצרת סנכרון ותיקון טבעי ומסייעת למראה זוהר, חלק ויופה יותר בכל בוקר מחדש.

כמו בכל אירוע נוצץ של אסתי לאודר, למסיבה הגיעו סלבריטאיות, כוכבות רשת ומובילות דעה כשהפעם ניתן היה לזכות בכרטיס כניסה גם בעזרת האינסטגרם - בתחרות שנערכה על ידי החברה התבקשה כל מי שרצתה להגיע ליצור סטורי Save the date, כאשר מתוך הפונות נבחרו בעלות ההזמנה היפה והנוצצת ביותר. "עשיתי SAVE THE DATE עם מוצרים של אסתי לאודר, התאריך ונצנצים", מספרת יובל מנדל, אחת הזוכות, "נראה לי שהולך להיות כיף". "אני לא מפספסת אף מסיבה של אסתי לאודר", מספרת אירית זך על האירועים שרק הולכים ומשתבחים, "מדליק, מקסים וקופצני, כל מה שאני אוהבת במותג הזה!".

הכוכב של הסדרה הוא סרום התיקון לפנים Advanced Night Repair, סרום הדגל של המותג שמפחית באופן משמעותי סימני הזדקנות וממקסם את היכולת הטבעית של העור לחדש את התאים במהלך הלילה בעזרת טכנולוגיית ChronoluxCB™ הבלעדית לאסתי לאודר. זהו סרום שמפחית קמטים וקמטוטים, ממלא את העור בלחות באופן מידי וגורם לו להראות צעיר יותר, זוהר ובעל גוון אחיד. הרי לא משנה מהי השגרה היומית של כל אחת, בין אם זהו יום ארוך במשרד, טיפול בילדים או יום עמוס בסידורים, לכל אחת מגיע רגע בו היא נרגעת, שוכחת את שגרת היו יום העמוסה ומקדישה כמה דקות לעצמה. זו בדיוק המחשבה מאחורי סדרת Advanced Night Repair, שמבקשת להפוך את הסיפור הלילי ושגרת הטיפוח ליעילה ונעימה יותר.

בסדרה ניתן למצוא גם מסכת בד שבועית ואינטנסיבית המכילה חומצה היאלרונית שמעניקה לעור זריקת החייאה ובאלם ניקוי במרקם קרם לחות קליל שמתמוסס לשמן ניקוי במגע עם עור הפנים והופך לחלב פנים במגע עם מים. שני מוצרים נוספים הם סרום מתקן לעיניים ומיקרו אמפולות לשיקום עוצמתי של עור טרוד שמרגיעות ומחדשות את מראה עור הפנים תוך כדי חיזוק ההגנה הטבעית מפני פגיעות עתידיות.

לא משנה מה הסיפור הלילי שלך, מגיעים לך מדי ערב כמה רגעים קסומים לפני השינה, וכמובן בוקר שמתחיל עם עור פנים רענן, זוהר וקטיפתי.

סרום התיקון לפנים Advanced Night Repair של אסתי לאודר. יחצ,
סרום התיקון לפנים Advanced Night Repair של אסתי לאודר/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully