וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגישה כמו נקניקייה": מה קרה לנשים שניסו להתלבש כמו קים קרדשיאן?

מגזין קוסמופליטן גייס חמש נשים אמיצות שהסכימו ללבוש את הלוקים המאתגרים בהם נצפתה הכוכבת בעלת הסטייל השנוי במחלוקת. מה היו תוצאות הניסוי? צפו

אם אי פעם תהיתן לעצמכן איך זה ללבוש את האאוטפיטים המאתגרים של קים קרדשיאן - בקוסמופליטן החליטו לספק לכם תשובה. המגזין האמריקאי גייס חמש נשים "רגילות" אך אמיצות, שינסו ללבוש את הבגדים שלבשה קרדשיאן בכמה אירועים מסוקרים, ולספר איך הן מרגישות. התשובות, ובכן, לא מפתיעות במיוחד, אבל כן קורעות מצחוק - כולן הרגישו לא בנוח, ותהו איך הצליחה הכוכבת לשרוד יותר מצעד אחד.

הלוק הראשון שמדדו הנסייניות: שמלת סטרפלס צמודה מעור מבריק. "ככה קים קרדישאן הולכת?", שאלה אחת הבנות שהתקשתה מאוד להתהלך בשמלה בצורה טבעית ונינוחה. אחרת הסכימה איתה: "אני מרגישה כמו נקניקיה". השלישית אמרה: "צריך לפחות חמישה אנשים שיעזרו לך ללבוש את זה", והאחרונה פשוט סיכמה: "לא".

קים קרדשיאן בשמלת סטרפלס צמודה מעור. GettyImages
"צריך לפחות חמישה אנשים שיעזרו לך ללבוש את זה". קים בשמלה של טום פורד/GettyImages

הלוק השני היה חליפה גברית נטולת חולצה וחזייה מתחת לבלייזר. "אני אוהבת את המכנסיים, אבל אין לי אומץ ללבוש את המחשוף הזה", אמרה הנסיינית הראשונה. "זה יותר מדי חשוף", הסכימה אחרת, והשלישית טענה: "אני מפחדת שהפטמה שלי תציץ".

האאוטפיט השלישי שמדדו הבנות היה מכנסי טרנינג קצרים, גופיית סבא לבנה נטולת חזייה ונעלי עקב כסופות. "זה משהו שאני לובשת לחדר כושר", אמרה הראשונה. "מה זה? היא לא מצאה נעליים אחרות אז היא החליטה לשים עקבים עם הלוק הזה?", תהתה אחת מהן.

עוד באותו נושא

האחיות קרדשיאן-ג'נר מככבות בקמפיין החדש של קלווין קליין

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן לובשת טייץ שקוף עם חזייה וז'קט. ספלאש
"היא באמת יצאה ככה מהבית? זה משוגע!" קים והטייץ השקוף/ספלאש

הלוק האחרון שאיתו יצאה קים מהבית השאיר את הנסייניות פעורות פה, כי הוא כלל טייץ שקוף חושף תחתונים, טופ סטרפלס וז'קט עור. "זה מאוד חשוף", "זה מאוד מלחיץ אותי", "זה לא מסתיר שום דבר", "היא באמת יצאה ככה מהבית? זה משוגע!" - היו רק חלק מהתגובות. מתברר שרק קים קרדשיאן יכולה ללבוש את הבגדים שלה - ולצאת מזה בשלום.

קים קרדשיאן. GettyImages
"אני מפחדת שהפטמה שלי תציץ". חליפה גברית נטולת חולצה/GettyImages
קים קרדשיאן. ספלאש
הולכת לקניות עם חזייה/ספלאש
קים קרדשיאן. ספלאש
הפעם הוסיפה גם מחטב/ספלאש
קים קרדשיאן לובשת מעיל פרווה במועדון אנבלס' בלונדון, 6 פברואר 2015. splash
עפה על שמלות הלטקס הבלתי אפשריות/splash
קים קרדשיאן. GettyImages
מפציצה בשטיחים אדומים/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סטייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully