וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודג' נפול הוא וודג' שלם: בדקנו את מסכות הפנים המוצעות על המדפים

שירלי אכסלרוד

31.1.2018 / 9:06

תמיד הקדמנו את זמננו, והשבוע בזמן שכולם מתעסקים בטיפוח מפירות יבשים לכבוד ט"ו בשבט - אצלנו ספיישל מסכות חגיגי. איזו מסכה עשויה משיקוי קסמים, לאיזו יש ריח שממנו עשויים חלומות של אווזות פותות, מי תקלף החוצה את כל מה שהעור מעדיף לשכוח ומי המקריפה מכולן?

מסכת פנים. אינסטגרם, אתר רשמי
היש צוהלת ושמחה?/אתר רשמי, אינסטגרם

מסכת הפנים של קלרינס

מסכת פנים של קלרינס. יח"צ,
לקום עם עור רגוע, גמיש ומרוצה ובלי נקבוביות סתומות/יח"צ

צינון חריף, טישיו זול והזנחה כללית הביאו את הנסיינית מ' לסגור את החודש עם אף אדום, עור חרב ושפתיים פרומות מיובש. היא קיבלה את מסכת הלחות של קלרינס, מרחה בנדיבות, ובשל עצלות החליטה ללכת לישון איתה במקום להסיר. התוצאות היו מוצלחות: "המסכה מגיעה במרקם ג'ל קליל ונעים, לא מעיקה ונספגת מהר. היובש והאדמומיות חלפו תוך לילה, קמתי עם עור רגוע, גמיש ומרוצה ובלי נקבוביות סתומות. יופי של דבר".

קלרינס, מסכת לחות SOS Hydra. מחיר: 175 שקלים. ל-75 מ"ל.

מסכת הפנים של קליניק

קליניק. עיבוד תמונה
הבועות "מרימות את הלכלוך מהפנים", אבל בסיום התהליך הקצר העור מצוחצח וחלקלק, וזה כמעט כל מה שאנחנו צריכות בחיים/עיבוד תמונה

מי שעמדה בתור לעור פנים שמנוני שנוהג ללכוד בתוכו את כל הג'יפה שלעולם הזה יש להציע, ולא מתכוונת להקדיש לניקוי יותר מדקה וחצי, תוכל להפיק תועלת ממסכת הבועות החמודה של קליניק. אמא שלה היתה סבון ניקוי, אבא שלה היה חד קרן, ויחד הם הביאו לעולם מין ג'ל ורוד שהופך לשכבת בועות מקציפות. אמנם צריך דמיון מפותח בשביל לחוש את הבועות "מרימות את הלכלוך מהפנים", אבל בסיום התהליך הקצר העור מצוחצח וחלקלק, וזה כמעט כל מה שאנחנו צריכות בחיים. מומלץ פחות לעור יבש ועדין, שעלול להיעלב וללקות ברגישות יתר.

קליניק, Pep-Start Double Bubble Purifying Mask, מחיר: 129 שקלים ל-50 מ"ל.

מסכת הפנים של לנקום

מסכת פנים של לנקום. יח"צ,
שיקוי קסמים שעשוי מחומרים קסומים:/יח"צ

במקרה הבא אין מדובר במסכה, כי אם באשת אוליגרך, ולפני שהיא תעבוד בשבילכן, אתן תעבדו בשבילה. המסכה של לנקום, כמקובל במוצרים במחיר דמיוני, היא בכלל שיקוי קסמים שעשוי מחומרים קסומים: "תאי בסיס של ורדים ופנינים קטנטנות", "כל פנינת ורד נוצרה בנפרד, טיפה אחרי טיפה". משפטים כאלה מטשטשים לנו את ההכרה. ויחסית למי שחובבות הוראות בנות מילה אחת - "למרוח" - קשה להאמין שהצלחנו לעקוב אחרי השלבים של הכנת המסכה שרכיביה השונים מגיעים במארז עצום ומרופד היטב.

קודם כל, צריך למלא את הכף המיוחדת בכמות הנכונה של המסכה, את הפנינים להניח בקערית, לשבור קצה של בקבוקון סרום בסיס ולשפוך אותו על הפנינים, לערבב ולתת לכל התערובת הפלאית הזו לנוח כמה דקות, כי בכל זאת, שיקוי. את כל הטוב הזה מורחים על הפנים והצוואר, משאירים לחמש דקות ומסירים את השאריות.

מה גילינו למטה? היינו שמחות להגיד ששום דבר לכתוב עליו הביתה, אבל האמת היא שמדובר בתענוג צרוף: הפנים רכות, ורדרדות, זוהרות כמו אחרי יקיצה טבעית, והריח למות בשבילו. התמכרות שלעולם לא תבוא על סיפוקה.

לנקום, Ultimate Rose Serum Mask Absolue L'Extrait. מחיר: 2,000 שקלים ל-30 מ"ל.

מסכת הפנים של וישי

וישי-מסכת-מינרלית-עם-פילינג-לעור-זוהר--באמצעות-קילוף-במרקם-ג'ל-המחיר-119... עיבוד תמונה
גם אחרי התקף עצלות ושימוש במסכה על עור מטונף ועתיר איפור, נרשמה שביעות רצון גבוהה/עיבוד תמונה

המסכה הבאה היא מכונת שיוף יעילה, שמקלפת החוצה תאים מתים, יוצרת פילינג עדין, ועוזרת לעור להיפטר מדברים שהוא מעדיף לשכוח. הנסיינית ג' מרחה את המסכה על פנים נקיות מאיפור, המתינה מספר דקות, עיסתה ושטפה במים. התוצאות היו מרשימות - עור הפנים היה חלקלק לתפארת, רענן ובהיר יותר. גם אחרי התקף עצלות ושימוש במסכה על עור מטונף ועתיר איפור, נרשמה שביעות רצון גבוהה. מתאימה גם לעור רגיש.

Vichy, DOUBLE GLOW PEEL MASK, מחיר: 119 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת.

מסכת הפנים של ז'יבנשי

מסכת פנים של ז'יבנשי. יח"צ,
ריח מושלם של הביוקר, שבשאיפה אחת מעיף אתכן מהספה בסלון לעולם יפה וטוב יותר/יח"צ

המסכה של ז'יבנשי, שמורכבת מרטיית בד לאזור הסנטר מצד אחד, ומסכה קרמית ללחיים ולמצח, היא החומרים מהם עשויים חלומות של אווזות פותות. לא מעט בזכות ריח מושלם של הביוקר, שבשאיפה אחת מעיף אתכן מהספה בסלון לעולם יפה וטוב יותר. את הרטייה הלבנה מלבישים על החלק התחתון של הפנים - כשהאוזניים סוף סוף מצדיקות את קיומן ומשמשות כידיות לתלייה ולהידוק של המסכה - והיא נועדה להדק ולמצק את האזור - בהצלחה מפוקפקת; את הקרם מורחים על כל חלק אחר של הפנים שנותר לא מכוסה, והוא לעומת זאת עושה עבודה מעולה בריכוך, הרגעה והזנה. קחו בחשבון שבכמות שמכילה שקית אחת של מסכה אפשר למרוח את כל השכונה ועוד יישאר עודף. אזהרה נוספת: המסכה משאירה אחריה שאריות לבנות, כאילו התמרחתן במשחת שיניים. כך שלפני שיוצאים מהבית, מומלץ לשטוף את הפנים והצוואר ביסודיות ולוודא שלא נותרו שאריות מביכות.

ז'יבנשי, MULTI-MASKING KIT, מחיר: 559 שקלים ל-6 יחידות מכל מסכה.

מסכת הפנים של AHAVA

מסכת פנים שחורה של אהבה. יח"צ,
מרימה באינסטוש/יח"צ

המסכה השחורה מבית AHAVA התבקשה להציל את ל' אחרי טיסת שוקולד מתישה. לצד היתרון הבולט שלה (מרימה באינסטוש), היתרון הפחות בולט שלה (מועשרת באצת דונליאלה סלינה, רובנו לא יודעות מה זה), והחיסרון הברור שלה (סכנת כתמים שחורים על החולצה), אפשר לקבוע שהיא עושה עבודה לא רעה בכלל במחיר סביר יחסית לז'אנר. היא אמנם דביקה בטירוף אבל מתקשה מהר, מתקלפת בקלות רבה, ואם את לא סתומה שמורחת קרוב מדי לגבות היא גם לא מותירה שאריות מסכה מיובשות. אחרי 20 דקות מתגלה עור פנים חלק, נקי ונעימי.

AHAVA, מסכה שחורה, מחיר: 179 שקלים. להשיג ברשת חנויות AHAVA וברשתות הפארם.

מסכת הפנים של מאליס

מסכת פנים שחורה של מאליס. יח"צ,
אחרי רבע שעה על הפנים, לא הרגשתי שום תוצאות אפקטיביות/יח"צ

המסכה המקריפה מכולן, רטיית בד שחורה במחווה לחניבעל לקטר, היא בכלל למטרות שלום - "דיטוקס, שיקום ונטרול רעלים ולכלוך". מיד אחרי שסיימה להפחיד את בני הבית, ציינה הנסיינית ש' שהמסכה ספוגה בחומר בדיוק במידה הנכונה, ובזה הסתיימו הדברים הטובים שאפשר לומר עליה. "הריח בינוני מינוס - משהו בין כימיקלי לתה ירוק, משהו במידות לא מסתדר טוב על הפנים - למרות שמשכתי מכאן ומכאן וניסיתי להתאים את החורים למקומות הנכונים מול המראה, איכשהו היא כל הזמן נכנסה לי לעיניים, והחטא הכי חמור - אחרי רבע שעה על הפנים, לא הרגשתי שום תוצאות אפקטיביות. הכי סתם".

מאליס / MAELYS, מסכת בד שחורה, מחיר: 350 שקלים ל-7 יחידות. להשיג ב-maelys.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully