וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעשי זאת נכון: זו הדרך הנכונה להשתמש במייק-אפ. צפו

11.2.2018 / 7:46

מייק-אפ טוב, בגוון הנכון, הוא הבסיס לכל מראה איפור, ואת חייבת לדעת כמה טריקים שיעניקו לך לוק יפה בכל שעה ביום ובכל מקום שבו תהיי. צפו בנטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל, מראה כיצד עושים זאת בעזרת מייק-אפ סטודיו פיקס של MAC

צילום מסך

צילום: עידן שחם, דוגמנית: סוניה מל.

מייק-אפ הוא אחד ממוצרי המפתח בתיק האיפור של אישה. לא משנה אם מדובר במייק-אפ עם כיסוי עדין או כזה שנותן כיסוי מלא, אם את משתמשת בו מדי יום או רק באירועים מיוחדים, מייק-אפ טוב, בגוון הנכון, הוא הבסיס לכל מראה איפור. לא כולן יודעות, אבל אין דרך אחת נכונה להניח מייק-אפ וכל מוצר יכול לתת לך כמה אפשרויות של כיסוי - מקליל ועד מלא. כדי לדבר על הטריקים של אלו שמבינים, פגשנו את נטע סקלי, המאפרת הראשית של מאק בישראל, שמדגימה מספר דרכים להנחת מייק-אפ בעזרתו של אחד הכוכבים הגדולים ביותר של המותג מאק - מייק-אפ סטודיו פיקס של MAC.

מייק-אפ של חברת מאק. צילום מסך
מייק-אפ סטודיו פיקס של מאק/צילום מסך

מייק-אפ סטודיו פיקס של MAC מגיע בשתי צורות: מרקם פודרה ומרקם נוזלי. שתי הפורמולות מעניקות כיסוי גבוה לעור הפנים, שתיהן עמידות לאורך שעות ארוכות ובעלות גימור מאט קטיפתי. הדבר הראשון שנטע מדגימה היא הדרך לבחור בגוון הנכון: מייק-אפ סטודיו פיקס של MAC מוצע במגוון של מעל 50 גוונים שנעים מהבהיר ביותר לכהה במיוחד, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המושלם עבורה. עם זאת, לפעמים אנחנו מתלבטות בין שניים או שלושה גוונים, והדרך הנכונה להחליט היא פשוט לנסות את הגוונים ישירות על עור הפנים ולטשטש כל אחד מהם. הגוון הנכון יהיה זה ש"נעלם" ומתמזג בצורה מושלמת עם העור.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דוגמניות מאופרות באיפור של מאק. יחצ,
המגוון של מייק-אפ סטודיו פיקס כולל למעלה מ-50 גוונים הנעים מהבהיר ביותר לכהה במיוחד/יחצ

אחרי שמצאנו את הגוון הנכון, חשוב להכין את עור הפנים עם פריימר, שיעניק לעור את הלחות שהוא זקוק לה, יאפשר פיזור אחיד יותר של המייק-אפ ויעניק לו עמידות ומראה רענן לאורך שעות ארוכות. את מייק-אפ סטודיו פיקס של MAC במרקם נוזלי נטע ממליצה להניח בעזרת מברשת ייעודית למייק-אפ, המאפשרת מריחה נוחה ואחידה יותר. הדרך הנכונה להשתמש במברשת היא בתנועות משיכה שמאפשרות טשטוש ופיזור החומר באחידות על עור הפנים, או בתנועות טפיחה שיוצרות כיסוי מלא ויעילות לטשטוש כתמים, פגמים או כהויות.

גם את מייק-אפ סטודיו פיקס של MAC במרקם פודרה רצוי להניח באמצעות מברשת ליצירת אפקט של מייק-אפ, או כספוגית, ליצירת אפקט של פודרה. השימוש במברשת מאפשר ליצור כיסוי עדין ודק, אבל בזכות העובדה שמייק-אפ סטודיו פיקס של MAC מכיל ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנט, הכיסוי שמתקבל הוא אחיד ומושלם. נטע אומרת שבזכות המרקם הייחודי ניתן להשתמש בו כמייק-אפ, או לפדר אותו ממש כמו פודרה עם גימור מאט מעל מייק-אפ אחר. לרענון המראה היא משתמשת בתרסיס לחות +Prep+Prime Fix.

טריק אהוב על מאפרים רבים הוא יצירת הצללות טבעיות, בעזרתו של מייק-אפ בגוון אחד כהה יותר מהגוון הטבעי של עור הפנים. את יכולה לנסות את הטריק בעזרת גוון מייק-אפ שאת משתמשת בו בתקופת הקיץ למשל. אותו הטריק עובד גם להארות בעזרת גוון בהיר יותר, אותו מניחים על החלקים הגבוהים של הפנים ליצירת מראה מואר בגימור מאט. כדי להימנע מעומס וליצירת מראה טבעי, מומלץ להשתמש במברשת אוורירית ולא במברשת מייק-אפ קלאסית. כדי להחיות ולרענן את הפנים, נטע ממליצה על שימוש בסומק עם המון ברק שיוצר איזון מושלם לגימור המאט.

דוגמניות מאופרות באיפור של מאק. יחצ,
גוון בהיר שמונח על החלקים הגבוהים של הפנים יוצר מראה מואר בגימור מאט/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully