וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט גאוני: הכירו את פריט הלבוש המהפכני שכל כלה זקוקה לו

8.2.2018 / 0:20

אחת הבעיות המוכרות, גם אם הפחות מדוברות, של נשים ביום חתונתן, היא הקושי ללכת לשירותים עם השמלה הגדולה והמסורבלת. "החבר הטוב של הכלה" הוא מוצר חדש שעומד לפתור את זה לחלוטין

Bridal Buddy

לא קל להתכונן לחתונה. יש כל כך הרבה דברים לדאוג להם כדי לוודא שהאירוע מתנהל על פי כל התכנונים, ובמיוחד עבור נשים מדובר בתקופה לחוצה ומבלבלת. בחירת השמלה לאירוע היא בהחלט גורם משמעותי וחשוב עבור הכלה, ורבות מהן מוותרות על זו שהן באמת רוצים ללבוש - מטעמי נוחות. אין מה לעשות, ככל שהשמלה יותר מסורתית ומפוארת, כך היא גורמת לפעולות פשוטות כמו למשל ללכת לשירותים להיראות מסובכות במיוחד. כעת, בזכות המצאה פשוטה וגאונית, הבעיה הזו עשויה להיפתר.

עוד באותו נושא:
אלה שמלות הכלה המחרידות והמביכות ביותר שראיתם
זו שמלת הכלה שזכתה להכי הרבה לייקים באינסטגרם

ככה זה נראה

הכירו את "החבר של הכלה" (The Bridal Buddy), שמבטל את הצורך בתהייה הקבועה של "האם אצליח להשתין בחתונה שלי". איך? מדובר במין רשת, שמונחת מתחת לשמלה. כאשר הכלה מעוניינת ללכת לשירותים היא צריכה בסך הכול להרים את השמלה למעלה, לשלוף את הרשת ולמשוך בחוט שמהדק אותה ומותיר את השמלה בתוכה. הרשת כוללת גם שרוולים, אותם היא משחילה על זרועותיה ובכך משאירה את עודפי הבד הרחק מהאזור שבו הם מפריעים. אז נכון, קצת קשה לתאר את זה ויכול להיות שממש לא הבנתם כלום, אז תראו את זה בסרטון.

עוד באותו נושא

לאמיצות בלבד: שמלת הכלה שהצליחה להוציא את הכלות משלוותן

לכתבה המלאה

צפו בהדגמה

התגובות למוצר החדש מאוד מפרגנות בינתיים. "זה מדהים, ההמצאה הכי טובה אי פעם", כתבה אחת הגולשות, ואחרת הוסיפה: "זה רעיון נהדר. למען האמת, זה כנראה יעבוד אצלי רק עד שאהיה שיכורה, ואז לא אוכל להחזיר את השמלה למטה".

אז האם המהפכה כבר פה? ניתן כבר לקבוע שאחת הבעיות המוכרות (גם אם הפחות מדוברות) של עולם החתונות נפתרה סופית? לא נמהר לקבוע את זה, אבל כנראה שבזכות ה"חבר של הכלה" האנושות תראה פחות סצנות מהסוג הזה:

עוד דוגמאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully