וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזה מדי? שמנה מדי? ג'יג'י חדיד נכנסת חזק בכל המבקרים

12.2.2018 / 10:55

דוגמנית-העל פרסמה שורת ציוצים בטוויטר שבה יצאה נגד תופעת הבודי שיימינג ונגד כל מי שמבקר את השינויים שעברה, וטענה כי הסיבה לכך היא המחלה שממנה היא סובלת, ולא שינוי בתזונה או שימוש בסמים. "תמיד אכלתי אותו דבר, מה שהשתנה זה היכולת של הגוף שלי להתמודד"

ג'יג'י חדיד. GettyImages
"אנשים קראו לי 'גדולה מדי בשביל התעשייה הזאת'". ג'יג'י חדיד/GettyImages

ג'יג'י חדיד, שלא מרבה לנקוט עמדה בסוגיות חברתיות, החליטה הפעם לצאת נגד תופעת הבודי שיימינג. בסדרת ציוצים שפרסמה הלילה, פנתה הטופמודל לכל מי ששופט את השינויים שעובר הגוף שלה, וביקשה להפסיק עם הביקורת. בציוצים הודתה חדיד כי הסיבה לאותם שינויים היא מחלת ההשימוטו שממנה היא סובלת, ולא שינוי בתזונה או שימוש בסמים, כפי שהיא טוענת שמייחסים לה.

"כל אלה מכם שהיו כל כך נחושים למצוא סיבות למה הגוף שלי השתנה במהלך השנים, כנראה שאינכם יודעים שבתחילת דרכי בגיל 17 עוד לא אובחנתי עם מחלת השימוטו", פתחה חדיד בת ה-22. "כל אלה שקראו לי 'גדולה מדי בשביל התעשייה הזאת' ראו רק את הדלקת ושימור הנוזלים בגוף שנוצרו בגלל המחלה".

ג'יג'י חדיד. GettyImages
"תזכרו שאתם אף פעם לא יודעים את הסיפור המלא"/GettyImages

מחלת ההשימוטו היא מחלה אוטואימיונית שפוגעת בתפקוד בלוטת התריס, שמשפיע בין היתר על חילוף חומרים, ויסות הטמפרטורה בגוף וחולשה כללית. בציוצים שפרסמה, הודתה חדיד כי גם היא סבלה מאותם תסמינים. "בשנים האחרונות אני מטפלת היטב בסימפטומים של המחלה שכוללים עייפות קיצונית, בעיות מטבוליזם, היכולת לשמור על חום הגוף ועוד. בנוסף לכך, לקחתי חלק בניסוי רפואי הוליסטי שאמור לטפל בבלוטת התריס ולאזן אותה".

"למרות שהלחץ והנסיעות המרובות יכולים להשפיע על הגוף, אני תמיד אכלתי אותו דבר", המשיכה חדיד. "מה שהשתנה היה היכולת של הגוף שלי להתמודד עם זה, ועכשיו כשאני בריאה יותר הוא מתמודד טוב יותר. אני אולי 'רזה מדי' בשבילכם עכשיו. אבל בכנות - אני לא רוצה את הרזון הזה, אני רק רוצה להרגיש בריאה יותר מבפנים. אני עדיין לומדת את הגוף שלי בכל יום מחדש, כמו כולם".

עוד באותו נושא

"אחיות סוטות": צילום עירום משותף של ג'יג'י ובלה מסעיר את הרשת

לכתבה המלאה
תצוגת האופנה של ג'יג'י חדיד וטומי הילפיגר לאביב 2017 בקליפורניה, פברואר 2017. יח"צ חו"ל,
"אל תשימו אותי בתבניות רק כי אתם לא מבינים את האופן שבו הגוף שלי התבגר"/יח"צ חו"ל

"להבא אני לא אגיב יותר על איך נראה הגוף שלי, בדיוק כפי שכל אחד אחר עם גוף שונה שאינו מתאים להגדרת היופי שלכם לא צריך להסביר. בלי לשפוט אחרים, סמים זה לא הקטע שלי, אז אל תשימו אותי בתבניות רק כי אתם לא מבינים את האופן שבו הגוף שלי התבגר".

את הציוצים סיימה חדיד בבקשה ל-8 וחצי מיליון העוקבים שלה: "תלמדו להיות אמפתיים יותר כלפי בני אדם, ותזכרו שאתם לעולם לא יודעים את הסיפור במלואו. השתמשו באנרגיה שלכם כדי להרים את אלו שאתם מעריצים מאשר להוריד את אלו שאתם לא".

ג'יג'י חדיד. GettyImages
חדיד בתצוגה של בוטגה ונטה במסגרת שבוע האופנה של ניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully