וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעים להגיד, אבל אמרנו לכם: סימי והזה חדרא כובשות את שבוע האופנה

13.2.2018 / 7:39

התאומות הפלסטיניות, שסומנו כאן כדבר החם הבא, הספיקו בימים האחרונים למשוך תשומת לב בשורה הראשונה בתצוגה של אלכסנדר וונג, לתקלט בתצוגה של אוף ווייט, לדהור עם הבסטי בלה חדיד, ולככב בכתבה באתר ווג. יא חביבתי

סימי הזה חדרא בלה חדיד אלכסנדר וונג שבוע האופנה ניו יורק. צילום מסך
שלישייה רותחת בפרונט רואו של אלכסנדר וונג. סימי והזה חדרא עם בלה חדיד/צילום מסך

התאומות סימי והזה חדרא עובדות בלי הפסקה כדי לבנות את עצמן כאושיות סטייל מובילות, ואין כמו שבוע האופנה בניו יורק כדי להתחכך בשמות הכי גדולים בתעשייה. האחיות הגיעו לתצוגת קולקציית סתיו 2018 של המעצב אלכסנדר וונג כשהן מלוות בבסטי ההורסת בלה חדיד. הן זכו למקום נחשק בשורה הראשונה, שממנה יכלו לבחון היטב את קאיה גרבר כשהיא צועדת על המסלול. אחרי שסיימו לדהור ולהצטלם בתצוגה של וונג, מיהרו השתיים לתצוגה של המותג הרותח אוף ווייט, אליה הן הוזמנו לתקלט, במסגרת היותן גם צמד דיג'ייז מבוקש בנוסף לדיי ג'וב כדוגמניות.

כמובן שזה הזמן להזכיר שאנחנו חזינו את צמיחתן נוטפת השיק כבר לפני כמה חודשים, ולראות אותן מגיעות לתצוגה של מעצב מוביל גורם לנו לטפוח לעצמנו על השכם. אמרנו לכם לעקוב אחריהן, לא? אנחנו עוד צופים להם גדולות.

מעבר ליופי המהפנט הכפול של האחיות, אי אפשר היה לפספס את האיפור שלהן שמשך תשומת לב רבה. השתיים כנראה מאמינות ב"יותר זה יותר", ולא נרתעות מחגיגה של צבעים על הפנים. סימי והזה חדרא הגיעו לתצוגה של וונג כשכל העפעף שלהן מכוסה צללית כחולה בהירה והשפתיים שלהן צבועות אדום עדין - וזכו לככב בכתבה באתר ווג. לפי התחזיות, שמסתמכות על כמה מסלולים בשבוע האופנה בניו יורק, צלליות כחולות נועזות הולכות להיות הטרנד הלוהט של עולם הביוטי בקרוב מאוד.

עוד באותו נושא

הפלסטיניות הלוהטות בתעשייה: התאומות סימי והזה חדרא

לכתבה המלאה
סימי הזה חדרא בלה חדיד אלכסנדר וונג שבוע האופנה ניו יורק. GettyImages
אאוטפיט שחור-לבן שמחוזק בחגיגה של צבעים על הפנים/GettyImages

התאומות בנות ה-23 נולדו בערב הסעודית ומוצאן פלסטיני. הן גדלו בלונדון וכשהיו בתיכון עשו רילוקיישן לדובאי. את קריירת הדוגמנות שלהן החלו האחיות בגיל 14. לפני ארבע שנים הן עברו ללוס אנג'לס למטרת לימודי קולנוע ואמנות. המעבר לארצות הברית עשה טוב למעגל החברים שלהן, והן החלו להסתובב עם הבחורות הכי שוות בתעשיית האופנה - בלה וג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, סופיה ריצ'י, היילי בולדווין וסלינה גומז. כמובן שגם חשבון האינסטגרם המשותף שלהן הגיב להיסטריה, והיום הן מחזיקות ביותר מ-622 אלף עוקבים.

התצוגה של וונג רשמה עוד כמה רגעים ראויים לאזכור פרט לנוכחות של האחיות הלוהטות, ובשורה הראשונה אפשר היה למצוא עוד הפתעות. למשל, עורכת ווג האגדית אנה וינטור שישבה לצד הזמרת קארדי בי ופיזרה חיוכים לכל עבר, דבר שממש לא אופייני למלכת הקרח.

סימי הזה חדרא בלה חדיד אלכסנדר וונג שבוע האופנה ניו יורק. GettyImages
מתזזות בסטייל בין תצוגות. התאומות אמש בניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully