וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך תגרמי לגבר הישראלי לקנות לך מתנה מושלמת לוולנטיין

14.2.2018 / 8:07

הגברים בארץ לא תמיד מתייחסים ליום האהבה, ואנחנו מצפות מהם להיות ג'נטלמנים לפחות פעם בשנה. מגישת הטלוויזיה נטשה קירצ'וק ואושיית הרשת מיטל דה רזון עם הטיפים שיגרמו לו לפתוח את הלב ולפנק אותך

צילום מסך

בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואים או "רק" רצון לבטא את האהבה, יום האהבה הוא הזדמנות מצוינת להראות לבני הזוג שלנו כמה הם יקרים ללבנו. בארצות הברית הוולנטיינז הוא אחד הימים הרומנטיים בשנה, ואילו בישראל הגרסה המקומית צנועה יותר. "אצלנו חג האהבה הוא לא כזה ביג דיל", אומרת אושיית הרשת והזמרת מיטל דה רזון. ומה בארה"ב? "כשאת שומעת על הוולנטיינז דיי את חושבת 'מה אקבל השנה?'", אומרת מגישת הטלוויזיה נטשה קירצ'וק, "פרחים, שוקולד או שזה יהיה עניין רציני?".

ובכן, פרחים זה יפה, שוקולד זה כיף, וגם מתנות יצירתיות כגון לפטופ או פחות יצירתיות דוגמת בושם מתקבלות בברכה, אבל ידוע שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, ואם יש מתנה שתמיד נשמח לקבל זה תליון, טבעת או שרשרת עם יהלומים. אז איך משנים את נקודת המבט של הגבר הישראלי וגורמים לו לפנק את אהובתו ביהלום? נטשה ומיטל ישבו וחשבו ויש להן כמה טיפים ושיטות שיעזרו לכן לקבל את המתנה שאתן באמת רוצות. צפו.

טבעות יהלומים של הבורסה לתכשיטים. יחצ,
טבעת יהלומים של הבורסה לתכשיטים/יחצ
sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טבעות יהלומים של הבורסה לתכשיטים. יחצ,
טבעת יהלומים של הבורסה לתכשיטים/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully