וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בנות 7: התאומות היפות בעולם בדרך לכבוש את כולם

18.2.2018 / 8:53

חשבתם שאמא שלכם פושרית? הכירו את זו שדחפה את בנותיה התאומות לדגמן כשהן רק בנות 6 ושלחה אותן לתזז בין שישה צילומים בשבוע כשהן גם לומדות שחייה וריקוד במקביל. זה גם עבד לה: לאחיות יש 139 אלף עוקבים באינסטגרם

רק בנות 7: התאומות היפות בעולם בשנת 2018/theclementstwins

מן הסתם, כשמדובר בילדות שמתאפרות ומדגמנות בגיל כה צעיר, אי אפשר שלא להרים גבה ולתהות בנוגע לשיטת החינוך שנוקטים ההורים. ג'קי קלמנטס דחפה את בנותיה התאומות לעולם הדוגמנות כבר כשהיו בנות 6. אז זה קצת פחות עבד לה, אבל היום, כשבנותיה בנות 7, הן כבר זכו לעשרות חוזי דוגמנות ומתחזקות 139 אלף עוקבים באינסטגרם, לאחר שהוכתרו לילדות התאומות היפות ביותר בעולם.

ליה רוס ואווה מארי, שחיות בין לוס אנג'לס למחוז אורנג' בקליפורניה, חתומות כבר בשתי סוכנויות דוגמנות וזוכות לחוזים נאים ממותגי בגדים לילדים. הן מתזזות מפרויקט לפרויקט, נענות לשש עבודות בשבוע ובמקביל גם לומדות שחייה וריקוד. אמן של התאומות קלמנטס טוענת שכל מה שבנותיה עושות הוא מרצונן החופשי. "הצגתי את הרעיון לבנות שלי, ושאלתי אם הן רוצות - בנוסף לשיעורי הריקוד והשחייה שלהן - גם לדגמן", היא כתבה בבלוג, "לא הופתעתי כלל כשהן קפצו מהתרגשות". ג'קי טוענת שהן נהנות מכל רגע.

עוד באותו נושא:

האחיות אינן הדוגמניות היחידות במשפחה. האמא הפושרית דחפה לעולם הדוגמנות גם את אח שלהן, צ'ייס רוברט, ופתחה לו חשבון אינסטגרם שכרגע נותר קצת מאחור. לצ'ייס יש 2,000 עוקבים בלבד, אולם גם הוא חתום בסוכנות דוגמנות וג'קי מאמינה שזה רק עניין של זמן עד שהוא יכבוש את העולם.

ג'קי ניסתה את מזלה עם בנותיה כבר בשנה שעברה, אבל אז התקשתה להפוך אותן לכוכבות הגדולות שהן היום. כשהגיעו לגיל ה"מופלג" 7, היא החליטה לנסות את מזלה שנית. "השנה זה אחרת, הבנות השתנו", היא כתבה, "הן קיבלו אישיות משלהן. הן אוהבות להופיע מול קהל, כל קהל. הן אוהבות להימצא במרכז תשומת הלב. השנה הן חגגו יום הולדת 7 בתאריך 7.7.17 ו-7 ידוע כמספר מזל. הייתה לי תחושה שהשנה הזאת תהיה שנה גדולה עבורן".

עוד באותו נושא

גולשים זועמים על אמה של "הילדה היפה בעולם" שחושפת אותה לפדופילים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully