וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסה בעולם האופנה: רשת הוניגמן הגישה בקשה להקפאת הליכים

14.2.2018 / 19:26

החברה, שמחזיקה בין היתר ברשת TNT ובסך הכול ביותר מ-170 סניפים בישראל, נקלעה למצוקה תזרימית. אתמול הגישה רשת אופנת הלואו קוסט יפו תל אביב בקשה דומה

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

(בווידיאו: דיווח על הבורסה בתל אביב למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS)

רשת האופנה הוניגמן הגישה בקשה להקפאת הליכים לאחר שנקלעה למצוקה תזרימית. הקבוצה, המחזיקה בין היתר גם ברשת TNT, מונה כיום למעלה מ-170 סניפים בישראל ומעסיקה יותר מ-1,000 עובדים. לחברה מונו נאמנים והבקשה נמצאת בטיפול בית המשפט.

מהחברה נמסר כי "ביום 14.2.18 הגישה קבוצת הוניגמן בקשה מבית משפט מחוזי בנצרת למתן צו הקפאת הליכים לחברת הוניגמן ובניו בע"מ. בית המשפט נעתר לבקשת החברה וכן הורה על מינויים של רו"ח בועז גזית ועו"ד קרן רייכבך-סגל כנאמנים של החברה בתקופת הקפאת הליכים אשר ניתנה בעת זו ל 60 ימים.

"במסגרת צו המינוי, הוענקו לנאמנים סמכויות שונות לניהול החברה, תפיסת נכסיה, קידום ענייניה השונים - בעיקר להפעלת החברה בתקופת הקפאת ההליכים - במטרה להבריא את החברה. החל ממועד מינויים מהיום בבוקר, הנאמנים פועלים יחד עם צוותם לגיבוש מידע ונתונים אודות החברה, עובדיה, וכן כלל העניינים הקשורים בניהולה של החברה.

נועם פרוסט בקמפיין הוניגמן סתיו 2017. רון קדמי,
הפרזנטורית נועם פרוסט בקמפיין הוניגמן לסתיו 2017/רון קדמי

"קבוצת הוניגמן היא חברת אופנה ותיקה ומובילה בשוק האופנה הישראלית, אשר צברה במשך שנות פעילותה הרבות קהל לקוחות נאמן, והיא מהווה מקור לגאווה כבר למעלה מ-70 שנה. הנושא המרכזי אשר עומד על הפרק הוא המשך פעילות החברה בשיתוף עובדיה הנאמנים, באופן שיאפשר לחברה לצאת לדרך חדשה".

קבוצת הוניגמן, שבראשה עומדים האחים יעקב ומיכה הוניגמן, נוסדה ב-1947 על ידי שרה ומשה הוניגמן, אשר הקימו תחילה את החברה כחנות ילדים בתל אביב. בינואר השנה התחלף מנכ"ל החברה קובי מויסה, ולתפקיד חזר מיכה רונן, אחרי שפרש ממנו רק שנתיים קודם לכן.

נזכיר כי אתמול הגישה גם רשת האופנה יפו תל אביב בקשה להקפאת הליכים. זאת, עקב מצוקה תזרימית שנקלעה אליה. רשת אופנת הלואוקוסט מעסיקה כ-230 עובדים ברחבי הארץ והיא נקלעה לחוב של עשרות מיליוני שקלים. לדברי עו"ד חיות גרינברג, המייצגת את העובדים, האחרונים לא קיבלו את משכורתם לחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully