וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית אופנה מגיל שנתיים: הכירו את קוקו, ילדת הפלא היפנית

כבר מגיל ינקות היא פיתחה תשוקה עזה לסטייל כשהסתובבה בחנות בגדי יד שנייה של הוריה בטוקיו. כיום, בגיל 7, היא מחזיקה חשבון אינסטגרם עם 500 אלף עוקבים, ומככבת במגזין ELLE בסטיילינג שלה - שכולל פריטים של שאנל, גוצ'י, דיור, לואי ויטון ובלנסיאגה

קוקו יפן הפקת אופנה מגזין ELLE. JULIEN BOUDET למגזין ELLE, סריקה
"חלק מהאנשים חושבים שהיא צעירה מדי לחשיפה הזו, אבל אנחנו לא מכריחים אותה". קוקו/סריקה, JULIEN BOUDET למגזין ELLE

מה אתם הספקתם לעשות עד גיל 7? כי קוקו מיפן הספיקה לעשות לעצמה סטיילינג להפקת אופנה בכיכובה במגזין ELLE. הצעירה השיקית מחזיקה חשבון אינסטגרם עם יותר מ-500 אלף עוקבים, ונחשבת לאושיית אופנה. אז נכון שהחשבון מנוהל על ידי ההורים שלה, אבל קוקו בוחרת לעצמה את הלוקים, מה שלחלוטין מזכה אותה בטייטל "ילדת פלא".

הכל התחיל בזוג הורים נלהבים ובילדה קטנה שאוהבת להתלבש. לדברי אמה של קוקו, מיסאטו, היא נהגה לצלם את בתה מאז שהייתה בת שנתיים. בכל פעם שהילדה הקטנה שיחקה בבגדים ובחרה לעצמה אאוטפיט - האמא והאבא הגאים דאגו לתעד. את התמונות הם העלו לחשבון האינסטגרם הפרטי של האם, שזכו להתייחסות עצומה. הבקשות לחשבון ייעודי עבור קוקו הכישרונית לא פסקו, ומיסאטה החליטה לקחת את התשוקה של בתה לאופנה צעד אחד קדימה.

קוקו יפן הפקת אופנה מגזין ELLE. JULIEN BOUDET למגזין ELLE, סריקה
הבקשות לחשבון אינסטגרם משלה לא פסקו/סריקה, JULIEN BOUDET למגזין ELLE
"בהרג'וקו כולם מתלבשים אופנתי מכף רגל ועד ראש, והיא נחשפה לזה מאז שהיא תינוקת. זה היה מאוד טבעי שהיא תתעניין באופנה"

אותה אהבה נולדה, כך לפי הוריה של קוקו, בשל העובדה שהיא נהגה לבלות איתם בחנות בגדי יד שנייה שבבעלותם. בני הזוג עברו לשכונת הרג'וקו הססגונית שבטוקיו אחרי רעידת האדמה ביפן ב-2011, שם פתחו את החנות Funktique. "פתחנו את החנות כשהיא הייתה בת שנתיים. אז היא עוד לא הייתה במעון ולכן היא בילתה את כל היום שלה איתנו בחנות", סיפרה מיסאטו.

"בהרג'וקו כולם מתלבשים אופנתי מכף רגל ועד ראש, והיא נחשפה לזה מאז שהיא תינוקת", המשיכה האם. "זה היה מאוד טבעי שהיא תתעניין באופנה". ובהתאם להשפעות שהיא ספגה מהרחוב השיקי, הסגנון של קוקו רחוק מלהיות ילדותי. קוקו נמשכת יותר לכיוון הסטריט סטייל והפאנק בלבוש שלה ומרכיבה לוקים שמשדרים מסר מרדני וחצוף.

עוד באותו נושא

ילדות דוגמניות - סקסואליזציה או דמיון חולני?

לכתבה המלאה
קוקו יפן הפקת אופנה מגזין ELLE. JULIEN BOUDET למגזין ELLE, סריקה
"זו הדרך לחנך אותה להתמודד עם העולם"/סריקה, JULIEN BOUDET למגזין ELLE
הסגנון רחוק מלהיות ילדותי. קוקו נמשכת לסטריט סטייל ולפאנק ומרכיבה לוקים עם מסר מרדני וחצוף

מיסאטו מספרת כי קוקו אחראית על המראה שלה, ולהורים שלה אין יד בדבר. היא בוחרת מבין כל האפשרויות שלה, מתאימה צבעים וסגנונות ורק אז מרשה להם לצלם. כשמגזין ELLE הזמין אותה להשתתף בהפקה, זה היה מתבקש שהיא תבחר לעצמה את הבגדים והאקססוריז.

"חלק מהאנשים חושבים שהיא צעירה מדי לחשיפה הזו, אבל אנחנו לא מכריחים אותה. זו דרך לחנך אותה להתמודד עם העולם", טענה מיסאטו. עוד מספרת האם, כי כשקוקו הייתה תינוקת היא מאוד אהבה שמלת פרחים וינטג' שהייתה לה, והיום היא כבר השתדרגה והיא יותר בקטע של גוצ'י. בצילומים שלה ל-ELLE היא לובשת פריטים מכל בתי האופנה הכי נחשבים: שאנל, דיור, מוסקינו, לואי ויטון, בלנסיאגה וכמובן - גוצ'י. חלק מהבגדים הובאו במיוחד עבור הצילומים וחלק מהארון הפרטי שלה. ואגב, אחד הלוקים המוצלחים בחשבון האינסטגרם שלה כולל חולצת טי אדומה עם הלוגו של קוקה קולה - בעברית. צפו בתמונות.

קוקו יפן הפקת אופנה מגזין ELLE. JULIEN BOUDET למגזין ELLE, סריקה
מעדיפה בגדים של גוצ'י/סריקה, JULIEN BOUDET למגזין ELLE
קוקו יפן הפקת אופנה מגזין ELLE. JULIEN BOUDET למגזין ELLE, סריקה
במשקפי שמש של דיור/סריקה, JULIEN BOUDET למגזין ELLE
  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • elle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully