וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפל בפיגמנטציה ומעניק מראה זוהר: המייק-אפ שמבטל את הצורך במייק-אפ

13.3.2018 / 8:27

קליניק משיקה את "Even Better Glow", מייק-אפ נוזלי ועמיד למראה עור זוהר ולטיפול בכתמי עור לאורך זמן. המאפר גילי אלגבי מדגים את השימושים הרבים של המוצר החדש על יוצאת "האח הגדול" מעיין אשכנזי. צפו

צילום מסך

מותג האיפור והטיפוח קליניק ידוע במוצרי איפור איכותיים במיוחד, שמתאימים גם לעור הרגיש ביותר. והפעם המותג מרחיב את הסדרה האייקונית ™ Even Better המטפלת בפיגמנטציה ומשיק את Even Better™ Glow Light Reflecting Makeup SPF 15: מייק אפ נוזלי ועמיד למראה עור זוהר באופן מידי ולטיפול בכתמי עור לאורך זמן.

זהו בעצם "המייק אפ שמוחק את הצורך במייק אפ", הוא מעניק כיסוי קל עד בינוני, אינו נסדק או מייבש ויוצר מראה זוהר בזכות פיגמנטי פנינה מאירים ומחזירי אור. בנוסף, הוא מכיל מרכיבי קילוף והבהרה שפועלים לשיפור גוון העור ומרקמו - מידית ולאורך זמן.

כדי לראות איך פועל ה-Even Better ™ Glow פגשנו את המאפר, גילי אלגבי, שהראה לנו כיצד משיגים לוק יומיומי וזוהר בעזרתה של יוצאת "האח הגדול" מעיין אשכנזי. ראשית, גילי הכין את עור הפנים של מעיין בעזרת ג'ל הלחות החדש Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate, אותו הוא הניח בטפיחות על ידי ספוגית לחה. כדי ליצור מראה טבעי וקליל שמתאים ליום יום, הוא השתמש בשני גוונים שונים של מייק אפ Even Better ™ Glow: את הגוון הבהיר יותר (גוון 40) הוא מניח על איזור ה-T של מעיין ואת הגוון הכהה (גוון 52) באזור ההצללה - הרכות, עצמות הלחיים והסנטר.

Even Better ™ Glow של קליניק. יחצ,
Even Better ™ Glow של קליניק/יחצ

בהמשך טשטש אלגבי את המייק אפ בעזרת ספוגית שיוצרת כיסוי עדין וטבעי. ליצירת הצללות והדגשת מבנה הפנים השתמש גילי במייק אפ סטיק Chubby In the Nude בגוון חום עם תת גוון צהוב (גוון 24), אותו הוא טפח עם מברשת על מסגרת הפנים. את העיניים הדגיש גילי בעזרת צללית Chubby Stick בגוון טבעי (גוון 01), אותו הוא הניח על העפעפיים, טשטש בעזרת האצבעות וריכך את המראה עם גוון חום טבעי מפלטת All About Shadow - Morning Java (גוון 03).

את הלוק הזוהר משלימים מסקרת Chubby Lash Fattening, מוס גבות Just Browsing (בגוון 01), מעט סומק Chubby Stick כתמתם (גוון 02) על כריות הלחיים ושפתון Clinique Pop - Nude Pop (בגוון 01) היוצר זוהר עדין במיוחד שמתאים ליום יום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
Even Better ™ Glow של קליניק. יחצ,
Even Better ™ Glow של קליניק/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully