וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד ליום האישה: התכשיטים שאנחנו באמת רוצות

8.3.2018 / 7:29

יש כמה ימים בשנה בהם אנחנו חוגגות, אבל יש יום אחד שמוקדש רק לנו - יום האישה הבינלאומי שחל ממש עוד רגע. לכבוד המאורע בחרנו ברשת הבורסה לתכשיטים כמה מהפריטים שאנחנו הכי אוהבות, כאלו שנרצה לקבל במתנה

כנשים, יש כמה ימים שאנחנו אוהבות במיוחד. זה מתחיל מיום ההולדת שלנו וממשיך ליום האהבה שגורם לכולנו ליבב למראה זר פרחים עם שוקולדים בצורת לבבות. אבל השיא האמיתי בשנים האחרונות הוא ללא ספק ה-8 במרץ, יום האישה הבינלאומי. השנה גם אנחנו הרגשנו שיש יותר מאי פעם סולידריות נשית חזקה ולכן החלטנו להצטרף לטרנד ולדרוש מתנה.

וכשאומרים מתנה אנחנו חושבות על תכשיטים, שיהיו ייחודיים בדיוק כמונו. תכשיטים יפים, חזקים, נוצצים ועוצמתיים, כאלו שהיינו שמחות לקבל במתנה ממישהו אהוב, או לבחור כמתנה אישית שנעניק לעצמנו או לאישה אהובה.

תכשיטים של הבורסה לתכשיטים. מערכת וואלה! NEWS
הגיע הזמן להתחדש בתכשיט שמח וצבעוני של הבורסה לתכשיטים/מערכת וואלה! NEWS

לחגוג בצבע: מעצבי הבית של רשת הבורסה לתכשיטים מציעים, אם את אוהבת צבע אבל גם את, כמו רוב נשות העולם, מתחזקת ארון שרובו שחור, לבן ואפור, הגיע הזמן להתחדש בתכשיט שמח וצבעוני. התכשיטים הצבעוניים נצצו במיוחד בטקס גלובוס הזהב האחרון, אחד הטקסים המדוברים ביותר בעולם בזכות תנועת METOO # והסולידריות שהביעה הוליווד כשכל אורחות הטקס הגיעו לבושות שחור בשילוב עם תכשיטים גדולים וצבעוניים. החדשות הטובות הן שהתכשיטים האלו לא צריכים להיות שמורים לאירועים מיוחדים, להפך, טבעת או שרשרת צבעוניות הן דרך נפלאה להוסיף טוויסט נשי ושמח גם ללוק הפשוט ביותר שלך.

טבעת קוקטייל אבנים ויהלומים

תליון אבן חן ויהלומים בצורת טיפה

תליון אבן חן ויהלומים יוקרתי

תליון אבן חן המשובץ יהלומים

תכשיטים של הבורסה לתכשיטים. מערכת וואלה! NEWS
משלבת מגוון טבעות עדינות ומיוחדת במראה בוהימי. מייגן מרקל והטבעות של הבורסה לתכשיטים/מערכת וואלה! NEWS

מיקס אנד מאץ' שובר מוסכמות: אחת הנשים ששוברת מוסכמות בזכות סגנון אישי היא הנסיכה לעתיד מיגן מרקל שמוכיחה לכולם שאת הסטייל הייחודי שלה אי אפשר לרסן. בין אם זה כשהיא מגיעה לאירועים בשיער אסוף לפקעת מרושלת שהפכה לשיחת היום בכל עיתוני האופנה, כשהיא משלבת תיק צד, לובשת שחור או מציגה עגיל שונה בכל אוזן כדרך להראות את הצד המרדני שלה, נראה שהיא נהנית להראות לעולם ולבית המלוכה שהיא לא נכנעת לחוקים מיושנים. אנחנו אהבנו במיוחד את סגנון הטבעות שלה - כשעל יד אחת מנצנצת טבעת האירוסין הקלאסית אותה קיבלה מהנסיך הארי וביד השנייה היא משלבת מגוון טבעות עדינות ומיוחדת במראה בוהימי, סגנון יומיומי שכל אחת יכולה לאמץ בקלות.

טבעת זהב משובצת יהלומים

טבעת יהלומים יוקרתית

טבעות בהזמנה אישית של הבורסה לתכשיטים עם חריטת שמות הילדים. יחצ,
את יכולה לתת טוויסט מעניין לסגנון של מרקל בעזרת טבעות בהזמנה אישית מהבורסה לתכשיטים עם חריטת שמות הילדים/יחצ

לחגוג אימהות: עוד המלצה מבית הבורסה לתכשיטים, אם יש לך ילדים, את יכולה לתת טוויסט מעניין לסגנון של מרקל בעזרת טבעות בהזמנה אישית עם חריטת שמות הילדים. את כמובן יכולה לענוד אותן על אצבע אחת למראה דרמטי אבל לקבלת הלוק הבוהיימי המזוהה עם הנסיכה לעתיד נסי לפזר טבעת אחת בכל אצבע ולשלב בין זהב לבן, ורוד וצהוב.

טבעת משובצת יהלום עם חריטת שם

תכשיטים של הבורסה לתכשיטים. מערכת וואלה! NEWS
מציגה טבעות נוצצות ועגילים עמוסי יהלומים שמשתלבים נפלא עם שיער ואישיות גדולים מהחיים. אופרה ווינפרי ותכשיטים של הבורסה לתכשיטים/מערכת וואלה! NEWS

נוצצים: אין כמו לקחת דוגמה מהאישה החזקה ביותר בהוליווד - כשהיא עלתה לקבל פרס על תרומתה לעולם הבידור בטקס גלובוס הזהב האחרון אופרה ווינפרי נשאה נאום בלתי נשכח שגרף לא רק מחיאות כפיים בעמידה אלא גם בקשות לרוץ לנשיאות. אופרה היא בראש ובראשונה אישה חזקה שאוהבת את עצמה ולא נכנעת לתכתיבים אופנתיים, כזו שמוכיחה לנו שאפשר להיות עוצמתית, חזקה, יפה ומרגשת בכל גיל ובכל מידה. והיא בעיקר לא מתנצלת על חוש אופנתי ייחודי שמשלב בין בגדים צמודים ומחמיאים, משקפיים מיוחדים וחיבה לתכשיטי סטייטמנט שגונבים את ההצגה. בכל הזדמנות היא מציגה טבעות נוצצות ועגילים עמוסי יהלומים שמשתלבים נפלא עם שיער ואישיות גדולים מהחיים. אל תתביישי לקחת דוגמה מאחת הנשים ששולטות בעולם המדיה של היום ונסי גם תכשיטים נוצצים שמזגזגים בין קלאסיקה לזוהר הוליוודי, בין אם זה באירוע ואפילו ביום יום בשילוב עם ג'ינס וחולצה קלילה.

טבעת אירוסין יוקרתית עשויה זהב צהוב/לבן

עגילים יוקרתיים עשויים זהב ומשובצים ביהלומים

עגיל יהלומים הבורסה ליהלומים. אתר רשמי
עגיל יהלומים יוקרתיים זהב 18K מבית הבורסה לתכשיטים - לחיצה על הלינק למטה תוביל אתכם אליו/אתר רשמי
וואלה! NEWS בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully