וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיבור הכי מסעיר בין אופנה לאוכל קורה במקום שלא בדיוק ציפיתם לו

1.3.2018 / 9:33

כששפים יוצרים מנות שנראות כמו יצירות אמנות, ומעצבים יוצרים טרנדים חדשים באופנה, טבעי ששני העולמות ייפגשו בפורים עם תערוכה מיוחדת בשרונה מרקט עד ה-3 במרץ. אז איך נראים בגדים בהשראת פפריקה ודגים? התשובות בפנים

שרונה מרקט בגדים. אתר רשמי
ההשראה נמצאת בכל מקום, גם בסוכריות/אתר רשמי

עולם האופנה תמיד מחפש מקורות חדשים להשראה, יש כאלו שמוצאים אותה באמנות, במוזיקה או בטבע, ואחרים מחפשים אותה במקומות מפתיעים יותר. הרי כמעט בכל מקום אפשר למצוא יופי, וגם הפרטים הקטנים ביותר יכולים להוות השראה עבור אנשים שצמאים לה.

פורים במתחם שרונה מרקט. יחצ,
פורים בשרונה מרקט/יחצ

בשנים האחרונות נוצרה תקשורת אסתטית ומעניינת בין עולם האופנה לעולם האוכל, שפים וקונדיטורים עם תשוקה לחדש, להפתיע ולעניין יוצרים מנות טרנדיות ומלאות בטקסטורות שנראות כמו יצירות אומנות של ממש. בנוסף, אנחנו רואים יותר ויותר שפים שהופכים לכוכבים וגיבורי תרבות שמעניינים את הקהל ממש כמו מעצבי אופנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שרונה מרקט בגדים בהשראת אוכל. שי אשכנזי,
בגדים בהשראת תבלינים של הדר ישראל/שי אשכנזי

במהלך חג הפורים אנחנו הולכים ליהנות מחיבור מרגש בין קולינריה לאופנה כשהמחלקה לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה תגיע לשרונה מרקט עם תערוכה מיוחדת של בגדים בהשראת דוכני המזון, המנות וחומרי הגלם שנמצאים במתחם.

שרונה מרקט בגדים בהשראת אוכל. עיבוד תמונה
עיצובים של בר אביב בהשראת דוכני אוכל אסיאתיים/עיבוד תמונה

"אנחנו שמחים לתת למבקרים בשרונה מרקט טעימה מהסוכריות המתוקות בדמות עיצובים מקוריים וחדשניים שהסטודנטים שלנו יצרו במהלך הלימודים במחלק", אומרת מירב לביא, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בויצ"ו. "אופנה וקולינריה מעולם לא היו קרובות יותר והמפגש המסעיר והחושני בין שני עולמות אלה הוא מקור השראה והנאה לכולם".

בגדים בעיצוב שלי גלזברג בהשראת מאכלי ים. יחצ,
בגדים בעיצוב שלי גלזברג בהשראת מאכלי ים/יחצ

בין הדגמים בתערוכה ניתן למצוא עיצובים בהשראת אוכל מתוק וצבעוני. לדוגמה, השמלות הרכות והעדינות של עדי זינו בהשראת מקרונים בצבעי פסטל, ופריטים בהשראת תבלינים כמו פפריקה וכורכום בצבעוניות חמה וסקסית כמו הסט הייחודי של הדר ישראל.

יחד איתם ישנם דגמים שמגיעים מתוך תשוקה לראות יופי במקומות מפתיעים יותר, כמו שמתגלה בפריטי הלבוש של שלי גלזברג שיצרה דגם בהשראת בשרים או סבינה טורקניץ' שקיבלה השראה דווקא מדוכן הדגים ופירות היום.

כך שאם אתם מחפשים מקום מעניין, טרנדי ומיוחד להגיע אליו במהלך החג אתם לא צריכים לחכות להזמנה לשבוע האופנה. בשרונה מרקט תמצאו את השילוב המושלם שיגרה לכם את החושים ויחבר בין אוכל טעים ויפיפה לאופנה חדשנים ומעניינת.

27.02.2018 - 03.03.2018 "שרונה מרקט", תל אביב.

שרונה מרקט בגדים בהשראת אוכל. עיבוד תמונה
בגדים בהשראת כלי מטבח בעיצוב של יוליה קופיט/עיבוד תמונה
וואלה! NES בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully