וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תסובבי לכולם את הראש - כיצד ליצור מראה זוהר וחתולי

12.3.2018 / 7:52

פגשנו את המאפר גילי אלגבי כדי לבחון מקרוב את המייק אפ החדש Even Better Glow ולראות כיצד ליצור לוק ערב זוהר ונשי. צפו

צילום מסך

מייק אפ Even Better Glow Light Reflecting מצטרף לסדרת Even Better האייקונית של קליניק לטיפול בפיגמנטציה. פגשנו את המאפר גילי אלגבי שמראה לנו איך ליצור מראה ערב זוהר ומושך.

ה-Even Better Glow הוא מייק אפ נוזלי שמעניק כיסוי קל עד בינוני ועור זוהר באופן מידי בזכות פיגמנטי פנינה מאירים. הוא מכיל ויטמינים המשפרים את מראה העור בשימוש מתמשך ומרכיבי קילוף והבהרה הפועלים לשיפור גוון העור ומרקמו. בנוסף, הוא נטול שומן, לא מייבש את העור, אינו נסדק, לא סותם את הנקבוביות ועמיד לאורך זמן, גם בתנאי זיעה ולחות.

ליצירת מראה הערב הזוהר גילי מכין את עור הפנים על ידי ריסוס עדין של Moisture Surge Face Spray, אותו הוא מספיג על ידי ספוגית לחה ומעליו טופח בעזרת ספוגית את מייק אפ Even Better Glow. הוא יוצר הצללות בעזרת סטיק קונטור Chubby, אותו הוא מניח מהאזור הגבוה של הרכות לכיוון השפתיים, במסגרת המצח, בקו הלסת וגם על שקע העין.

להשלמת ההצללות, גילי משתמש בהיילייטר Chubby Stick על אזורי הפנים הגבוהים ומדגיש את הזוויות הפנימיות של העיניים, כדי ליצור הארה דמוית צללית. לסיום, הוא יוצר הסמקה עדינה בלחיים בעזרת סומק Chubby Stick - Roly Poly Rosy (גוון 03).

מייק אפ Even better glow של קליניק. יחצ,
מייק אפ Even better glow/יחצ

לעיניים זוהרות ומודגשות מתחיל גילי בצללית Chubby Stick - Vanilla (גוון 01) , אותה הוא מניח על כל גלגל העין ותוחם את העין מלמעלה ומלמטה בעזרת סטיק קונטור Chubby. את המראה הוא משלים בעזרת אייליינר טוש Pretty Easy כשהוא מתחיל בבנייה של קו ישר ומסיים בנגיעה עדינה בקצה האייליינר, שמחדדת את הקו ויוצרת מראה מדויק יותר. הוא מנקה ומותח את התיחום בעזרת ספוגית ובכך יוצר זווית חדה ומושלמת. כדי להשלים את המראה החתולי גילי מסיים במסקרה High Impact על הריסים העליונים ונגיעות עדינות של מברשת עיניים טבולה במסקרה גם על קו הריסים התחתון.

את הגבות הוא מגדיש בעזרת עיפרון גבות Superfine Liner for brow (בגוון 01) ומוס גבות (בגוון 01) ואת השפתיים הוא מושח בשפתון Clinique Pop Matte - Bold pop (בגוון 08) שהופך את הלוק הכללי לזוהר ובולט במיוחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
Even Better ™ Glow של קליניק. יחצ,
מייק אפ Even better glow/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully