וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לספקולציות: ריקרדו טישי יהיה המעצב הראשי של ברברי

1.3.2018 / 14:44

אחרי השערות בנוגע להצטרפותו של המעצב החביב על משפחת קרדשיאן לבית האופנה ורסצ'ה, כעת הוכרז רשמית כי ריקרדו טישי - שעזב את תפקידו כמנהל הקריאייטיב בז'יבנשי - ימונה לעמוד דווקא בראש בית האופנה הבריטי הוותיק

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: תצוגת אביב-קיץ 2017 של ז'יבנשי בפריז.

רק לפני כשבועיים נערכה תצוגת הפרידה של כריסטופר ביילי מברברי, והיום בבוקר הוכרז שמעצב-העל ריקרדו טישי, שעזב את תפקידו כמנהל הקריאייטיב בז'יבנשי בפברואר אשתקד, ימונה באופן רשמי לעמוד בראש בית האופנה הבריטי הוותיק ב-12 למרץ - ויציג כבר בספטמבר קולקציה ראשונה בעיצובו.

בזאת הסתיימה חרושת הספקולציות בדבר הצטרפותו של המעצב החביב על משפחת קרדשיאן לבית האופנה האיטלקי ורסצ'ה, לצד שמועות על פיבי פילו מסלין כמחליפתו של ביילי.

במהלך כהונתו בת 12 השנים הפך טישי את ז'יבנשי ממותג בלי זהות ברורה ב-2005, לאחד מבתי האופנה החזקים של קבוצת LVMH, עם תצוגות אופנה נועזות בטאץ' גותי מעורבב באופנת רחוב. בהצהרה שפרסם הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו, אמר טישי כי "לעונג ולכבוד עבורי לקחת את המושכות יחד עם מנכ"ל ברברי מרקו גובטי", והוסיף שהוא "רוחש כבוד עצום עבור המורשת הבריטית של ברברי ונרגש מהפוטנציאל יוצא הדופן של המותג".

ג'ובטי מסר מצדו ש"החזון היצירתי של ריקרדו יחזק את השאיפות שלנו עבור ברברי וימצב את המותג באופן יוקרתי". על עמיתו האיטלקי אמר כי הוא "אחד המעצבים המוכשרים ביותר של ימינו", והוסיף כי לבגדיו יש "אלגנטיות עכשווית". בעקבות החדשות המניה של ברברי עלתה בכ-4%.

עוד באותו נושא

פרידה מהמעצב שהפך את ברברי למותג סקסי ונחשק

לכתבה המלאה
מעצב האופנה ריקרדו טישי למותג ז'יבנשי עם מדונה במט גאלה מאי 2016. GettyImages
בעקבות החדשות, המניה של ברברי עלתה בכ-4%. טישי עם מדונה במט גאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully