וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשמים שמחברים בין האביב לאנשים שאנחנו אוהבים

20.3.2018 / 7:30

תחושת ההתחדשות האביבית היא סיבה טובה לנסות דברים חדשים - סגנון אופנתי צבעוני, חוויות חדשות וכמובן ניחוח חדש. הכירי את הבשמים שיעשו את האביב לרומנטי ולאקזוטי - בין אם את מפנקת את עצמך ובין אם את קונה מתנה לאנשים שאת אוהבת

בושם של מייקל קורס. יחצ,
סדרת וונדרלאסט של מייקל קורס/יחצ

האביב הגיע וכמו תמיד הוא מביא איתו תחושת התחדשות. אנחנו מחייכות יותר וחולמות על דברים שיגרמו לנו להרגיש טוב. מה למשל? חגים שמביאים איתם מנוחה מהעבודה ומהשגרה, חופשות אקזוטיות בחו"ל, ארוחות חג יפות וטעימות ובילויים עם חברים ומשפחה. כל מה שאנחנו לא מספיקות לעשות או נוטות להזניח ביום יום.

נוסף לכל החלומות האלו, גם שבועות האופנה שבדיוק הסתיימו גורמים לנו לחלום על אופנה עילית איכותית ויפיפייה, ואליהם מצטרפים החנויות, שמציגות קולקציות מפתות וממלאות את מדפי הפארם במוצרים ובשמים נוצצים.

האסוציאציות העולות מכל אלה הן מתנות מרגשות לעצמנו ולאנשים שאנחנו אוהבים. הרי אין כמו לנצל את תחושת ההתחדשות האביבית כדי לנסות דברים חדשים כמו סגנון אופנתי מרענן, חוויות חד-פעמיות וכמובן - ניחוח שעדיין לא ניסינו. זה הזמן ליריית הפתיחה לעונה מלאה בהפתעות, לעצמך או לאנשים שאת הכי אוהבת.

בושם וונדרלסט של מייקל קורס. יחצ,
בשמים שמשדרים סגנון חיים "מייקל קורסי" שמח/יחצ

הוונדרלאסט, הבושם הסקסי והמוכר של מייקל קורס, הוא אחד הכוכבים הגדולים של מדפי הבשמים. יש לו ניחוח רומנטי מובהק ואקזוטי, שמעורר תשוקה לחיים מלאים ביופי, ספונטניות חושניות והמון ביטחון. הוונדרלאסט יהיה מתנה מושלמת לעצמך או לאישה אהובה. וכדאי לזכור - בושם הוא הרבה יותר מניחוח חדש, זו תחושה יומיומית שתלווה אותך מהבוקר עד הלילה, ובמקרה של וונדרלאסט הוא ייתן תחושת סקסיות עוצמתית וחושנית שתגרום לכל אחת להתהלך קצת יותר מחויכת במהלך היום.

אם את מעדיפה ניחוח אביבי, חגיגי ופרחוני את תמיד יכולה להתנסות בוונדרלאסט סנסואל אסנס. מדובר במהדורת הקיץ של הוונדרלאסט הוותיק, עם ניחוח שגורם לנו לרצות להתמסר לפנטזיה של אביב בלתי נשכח, מלא ביופי, פאר וחוויות חד-פעמיות. זהו בושם שיפתח את האביב בצורה מושלמת עם ניחוח יוקרתי, שמשדר סגנון חיים של החברה הגבוהה ומשרה אווירה של בילוי במקומות יפים כשאנחנו לבושות בבגדים אופנתיים ומריחות בהתאם.

שני הבשמים משדרים סגנון חיים "מייקל קורסי" שמח, איכותי ולא מתנצל. שניהם יהיו תוספת מושלמת למדף הבשמים של האישה שלא מוכנה להתפשר על איכות ויודעת לחיות את החיים. הם בהחלט יכולים להיות מתנה שאת נותנת לעצמך או מתנה מושלמת לנשים שרוצות לטרוף את החיים.

הוונדרלאסט והוונדרלאסט סנסואל אסנס נמכרים היום במבצע מיוחד - 199 שקלים ל-50 מ"ל ו-299 שקלים ל-100 מ"ל. ברשת אפריל וברשת המשביר לצרכן תקבלי על כל קניית בושם מבית מייקל קורס קלאץ' מהודר ויוקרתי.

וואלה! NEWS בשיתוף אלקליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully