וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא שלה: גל גדות כבשה את השטיח האדום של האוסקר

5.3.2018 / 6:38

בניגוד לפעמים קודמות בהן נסחפנו עם הפרובינציאליות והכרזנו שוונדר וומן שלנו ניצחה את כולן, הפעם אנחנו מתכוונות לזה ברצינות. גדות לבשה שמלה נוצצת מבית ז'יבנשי, משובצת פאייטים ומעוטרת פרנזים מתנופפים, שהעניקה לה מראה דרמטי וחגיגי בסגנון הסטייל של שנות ה-20

עריכה: נועה לוי

בווידיאו: סיכום הרגעים הגדולים של טקס האוסקר.

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
המצטיינת הרשמית בתחום הסטייל של טקס האוסקר ה-90. גל גדות על השטיח האדום/GettyImages

בניגוד לפעמים קודמות בהן נסחפנו עם הפרובינציאליות והכרזנו כי גל גדות כבשה את השטיח האדום, הפעם אנחנו מתכוונות לזה ברצינות: וונדר וומן שלנו היא המצטיינת הרשמית בתחום הסטייל של טקס האוסקר ה-90, שהתקיים לפנות בוקר (ב') בלוס אנג'לס.

השחקנית הישראלית בת ה-32 נראתה זוהרת במיוחד בשמלה נוצצת מבית ז'יבנשי, דגם מקולקציית אביב 2018 של המעצבת הראשית הטרייה יחסית קלייר ווייט-קלר (לשעבר קלואה), שכבר ברור מעכשיו שהיא עושה רק טוב לבית אופנת-העל הצרפתי. על הסטיילינג אחראית גם הפעם אליזבת סטיוארט, שבשנה האחרונה גדות לא זזה לשום מקום בלעדיה וטוב שכך.

עוד באותו נושא

סקסית רצח: גל גדות מעלה הילוך והולכת על מראה נועז

לכתבה המלאה
גל גדות. GettyImages
דגם מקולקציית אביב 2018 של המעצבת הראשית הטרייה יחסית קלייר ווייט-קלר/GettyImages

השמלה עצמה היא שמלת כתפיות באורך מקסי ובגזרה צמודה, המשובצת פאייטים בגוון כסוף לכל אורכה, עם חיתוך מיני שממשיך לשכבת פרנזים מתנופפים שרק העצימו את המראה הדרמטי והחגיגי של השטיח האדום הכי חשוב שיש, והעניקו לגל מראה בסגנון הכוכבות של שנות ה-20.

הלוק הכללי חוזק בבלינג באדיבות טיפאניס אנד קו שכלל שרשרת סטייטמנט ועגילי יהלומים, בשילוב סנדלי עקב ושיער אסוף המסורק הצידה. עניין השיער הוא נושא שדוסקס פה רבות במשרדי וואלה! אופנה, תוך תקווה שהפעם היא תבחר לאוורר את הפריזורה ולוותר על האסוף. בגזרת האיפור היא הלכה על מראה קלאסי, תוך שימוש במוצרי רבלון - ענקית הקוסמטיקה עבורה היא משמשת בימים אלה על תקן פרזנטורית.

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
כובשת את הצלמים/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שבה גדות בוחרת ללבוש שמלה של ז'יבנשי לאירוע שטיח אדום בעל משמעות. לפרמיירה של "וונדר-וומן" בלוס אנג'לס במאי שנה שעברה נבחרה שמלת פאייטים אדומה בעלת אלמנטים אמזוניים של קאט-אאוט בסיומת גולף, מתוך קולקציית הרטרוספקטיבה של המותג, בליווי סנדלי גלדיאטור שטוחים של אלדו שגנבו את ההצגה ועשו כותרות. בווג קבעו בזמנו שהלוק מהווה "הומאז' למקורות של דיאנה" (שם הדמות), והוסיפו שהטרנספורמציה מלוק של דוגמנית גבעולית ללוחמת מהמורשת של זאוס, אביה של דיאנה, לא פחות חשובה מבחירת השמלות.

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
שמלת כתפיות באורך מקסי, בגזרה צמודה ובגוון כסוף/GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
מגישה את הפרס בקטגוריית האיפור ועיצוב השיער לצד השחקן ארמי האמר/GettyImages

בדצמבר האחרון דיווחנו כאן בגאווה על כך שגדות נבחרה למתלבשת הטובה ביותר ברשימה של אתר האופנה הנחשב פאשניסטה לשנת 2017 - והשאירה אבק לקים, רירי, בלה וניקול. הסיבה לבחירה על פי ההסבר של חברות המערכת היתה "בחירת גוונים מבריקים ונוצצים על השטיח האדום", מה שמחזק כעת ומצדיק את הבחירה.

בכתבה מציינים שהמשימה לדרג כוכבות שנעזרות בשירותי סטיילינג לצורך הופעות פומביות וטקסים היא לא תמיד פשוטה. לכן אלו שהצליחו להשתחל לרשימה הן כאלו שניתן לאתר אצלן אמירה אישית אותנטית בין כל שמלות הקוטור, למרות הסיוע מבחוץ.

גל גדות. GettyImages
יהלומים מבית טיפאניס אנד קו, איפור קלאסי, שיער אסוף ובעל שננזף כי לא העלה מספיק סטוריז/GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
עם הבעל התומך ירון ורסנו/GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
סוג של סטייטמנט? גל גדות מציגה שערות לבנות מבצבצות/GettyImages
גל גדות. GettyImages
על הסטיילינג אחראית גם הפעם אליזבת סטיוארט, שבשנה האחרונה גדות לא זזה לשום מקום בלעדיה וטוב שכך/GettyImages
גל גדות. אוסקר 2018, GettyImages
פרופיל של כוכבבת/GettyImages, אוסקר 2018

שתי האובססיות שלנו נפגשות: גל גדות ומרגו רובי יחד בטקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully