וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי החובה שיתאימו לכן את האיפור לסטייל של הקיץ

ג'ני דנסון בשיתוף רנואר, בשיתוף רנואר

12.3.2018 / 7:36

העונה החמה בפתח, ושגרת הטיפוח שלנו משתנה בהתאם. פגשנו מאחורי הקלעים של השקת קולקציית הקיץ של רנואר את לימור סגל, מדריכה בכירה ב-MAC, שסיפרה לנו מהם הטרנדים החמים ואיך עושים זאת נכון. צפו

צילום מסך

את אחד השינויים הגדולים ביותר במעבר בין חורף לקיץ עובר דווקא תיק האיפור שלנו. מזג האוויר המתחמם והשעות הרבות אותן אנחנו מבלות בחוץ גורמים לנו לשנות את שגרת האיפור. אנו הופכות אותה לקלילה יותר מצד אחד ועמידה יותר מצד שני. קרם הלחות והמייקאפ שאהבנו במהלך החורף מפנים את מקומם לקרם קליל על בסיס מים ומייקאפ נוזלי, ואת מקומן של ערכות הקונטור האהובות תופסים שימרים נוצצים וסמקים במרקם קרמי.

כדי לעשות סדר בתיק האיפור פגשנו מאחורי הקלעים של קולקציית הקיץ של רנואר את לימור סגל, מדריכה בכירה ב-MAC, שהסבירה לנו על הקשר בין הקולקציה הצבעונית והשמחה לטרנדים החמים בעולם האיפור.

"באביב קיץ 2018 אנחנו הולכות לראות איפור קיצי, ברונזי, איפור שהוא כיף", אומרת לימור. הטרנד הראשון עליו היא מספרת הוא ההתמקדות במראה עור הפנים, "בסקין עם מייקאפ, שפשוט גורם לנו להיראות יפות", כשהמטרה היא ליצור עור שאמנם נראה מאופר אבל "במראה שהוא פרש". האיפור העונה נועד לחמם את מראה הפנים על ידי נגיעות עדינות של צבע ויצירת עור רענן, לעומת איפור כלות כבד יותר עם המון הצללות, הארות ודיוק שראינו בחורף.

הטרנד השני קשר לגבות העשויות והמודגשות, שממשיכות איתנו גם לעונה הקרובה. מי שמקבלות טוויסט מרענן הן דווקא השפתיים והלחיים, עם גווני כתמתמים ועדינים או האדום הנצחי במראה לא עשוי ולא מדויק, כשהמטרה היא לוק טבעי, קליל ולא בהכרח תחום או מודגש מדי. "לא נלך על מראה יותר מדי עשוי", היא מוסיפה.

קולקציית אביב של רנואר. צילום מסך
"באביב-קיץ 2018 אנחנו הולכות לראות איפור קיצי, ברונזי, איפור שהוא כיף"/צילום מסך

הטרנד השלישי, וזה שכבר התחלנו לראות על השטיחים האדומים בהוליווד, בארץ ובהפקות אופנה הוא האייליינר הצבעוני. עם החזרה של הצבע נראה שאייליינר בגוונים של ירוק, כחול, צהוב ואפילו אדום הוא דרך מושלמת ליצור מראה טרנדי ללא מאמץ "לאו דווקא במראה סופר קלאסי עם כנף", היא מסבירה "פשוט ללכת על אייליינר בטוש, לשים אותו צמוד לקו הריסים להדגשה מספקת". גם במקרה הזה היא מרגיעה ומציינת כי אפשר לשחק עם האייליינר, אין צורך להילחץ ולשאוף למראה דרמטי, מדויק או מוקפד מדי.

והטרנד הרביעי והאחרון שנראה ממנו יותר ויותר, בעיקר לעומת החורף האחרון שהיה מלא בשפתונים ומייקאפים בגימור מאט, הוא הטרנד הגליטרי. "הולכת להיות עונת גליטרים ALL OVER, לא להתבייש מגליטרים", היא אומרת בחיוך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מוצרי החובה שאת צריכה לקיץ הקרוב

אך עם כל הכבוד לטרנדים ולסגנונות האיפור, כשנכבו המצלמות אנחנו רצינו לדעת דבר נוסף - מהם המוצרים שאנחנו צריכות בתיק האיפור שלנו, בין אם אנחנו מכניסות אותו לתיק לקראת יום ארוך שעלול להמשיך אל תוך הלילה ואפילו כתיק איפור שנוכל לקחת איתנו לחופשה טרופית.

קיבלנו המלצות על כמה מוצרי מפתח שלדעתה של לימור הם מאסט לקיץ הקרוב:

ספריי לחות FIX PLUS - "כל הזמן. לחות לפני איפור, כרענון אחרי איפור ואפילו כזריקה ממריצה כשאת ברכב בדרך לפגישה, זה מוצר שעושה פלאים".

מסקרה IN EXTREME DIMENTION עמידה למים - "כדי שהיא לא תעבור לעפעף העליון במהלך היום".

מייקאפ PRO LONGWEAR - מוצר גבות עמיד ואיכותי כמו ג'ל או מסקרת גבות עם גוון, שמשמש גם כמייקאפ עמיד במים וגם כקונסילר.

CREAM COLOR BASE - המוצר שכיכב מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה. מוצר רב תכליתי במגוון של צבעים שנותן ברגע צבע לכל אזור שרוצים. "בתצוגה השתמשנו בגוונים הכתמתמים, אפשר לתת נגיעות על השפתיים, הלחיים ואפילו כדי ליצור שטיפה של צבע" מסכמת לימור את מוצרי המאסט לעונה הקרובה.

ג'ני דנסון בשיתוף רנואר, בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully