וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל ועד מלניה, מפריז ועד טוקיו: חמשת הרגעים שעשו לנו את השבוע

8.3.2018 / 17:00

שערות לבנות מפתיעות על השטיח האדום, תקרית ביץ' סטול מייק לוק שמצדיקה את הטייטל, ההוכחה שכסף וקשרים לא קונים סטייל, ותובנות הרות גורל נוספות שעליהן לרלרנו השבוע

אימג'בנק GettyImages

יש כיוון ללבן

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
שיק שנות ה-20 באדיבות ז'יבנשי. גל גדות על השטיח האדום של האוסקר, בתחילת השבוע/GettyImages

נתחיל באשת הפלא שלנו. גל גדות כבשה השבוע את השטיח האדום של האוסקר עם שמלה של ז'יבנשי ושיק של שנות העשרים. ובזמן שכולנו במערכת התעסקנו באובססיה בשאלה הקיומית "מתי לעזאזל היא תבין שהכי יפה לה פזור?" - הבחנו במספר שערות לבנות מבצבצות על ראשה. הצהרה פמיניסטית או מעצב שיער שהתרשל בעבודתו?

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
אשת פלא אמיתית לא מסתירה כלום. שערות לבנות מבצבצות על ראשה של גל גדות/GettyImages

אלוהים נותן אגוזים

סלמה הייק טקס אוסקר 2018. GettyImages
סלמה הייק בשמלה המכוערת ביותר על השטיח האדום/GettyImages

ועם כל הכבוד ללוק המשגע של גל גדות, אסור לשכוח את הזוכה בתואר השמלה המכוערת ביותר על השטיח האדום - קבלו את סלמה הייק בשמלת קומות סגלגלה של גוצ'י עם עיטור אבנים מחריד בכתפיים. בתור אישה שנשואה למיליארדר הצרפתי שירש את גוצ'י, מדובר במחדל. מתברר שכסף וקשרים לא קונים סטייל.

בזמן שכל התעשייה עפה על עצמה בשבוע האופנה של פריז, האחיות לבית קרדשיאן עשו דוקא וברחו ליפן. קימי והשיער ורוד, קורטני בצלליות ניאון וקלואי עטופה בפרוות ושאר לוקים מוגזמים ופוטוגניים מטוקיו.

גנבתי לאבא

דדי'ס סניקרס. אינסטגרם, אתר רשמי
"דדי'ס סניקרס" כובשות את אושיות הסטייל/אתר רשמי, אינסטגרם

זוכרות את הימים בהן רציתן איזה סניקרס מגניבות של אדידס בארון? אז שכחו מזה, מתברר שהטרנד הרותח לשעה זו הוא ה-"דדי'ס סניקרס" - משמע הסניקרס המכוערות שגנבנו לאבא באייטיז.

ואחרונות ומזה חביבות - דה פירסט ליידיז מלניה טראמפ ושרה נתניהו לבושות אותו דבר במפגש פסגה בבית הלבן. האם מדובר באסטרטגיה פוליטית או שמישהו שם סתם חושב שזה מגניב? איך לומר? המשפט "ביץ' סטול מיי לוק" מעולם לא התאים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully