וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המדהים שבו קייט מידלטון בת ה-13 חוזה במדויק את העתיד שלה

8.3.2018 / 0:26

הנבואה שהתגשמה: בקטע מתוך מחזה בו השתתפה הדוכסית מקיימברידג' כשהייתה רק בת 13, נראה תלמיד המגלם מגיד עתידות שחוזה במדויק את עתידה של מידלטון - כולל שמו של הנסיך וויליאם

אתר רשמי

חייה של קייט מידלטון השתנו לתמיד ב-29 באפריל 2011 כשנישאה לנסיך וויליאם והפכה לבת משפחת המלוכה הבריטית. כל היבט בחייה האישיים והתעסוקתיים התהפך לחלוטין אחרי שהכירה את בעלה לעתיד באוניברסיטה והתאהבה בו. אולם, נראה שמישהו ככל הנראה חזה את עתידה המלכותי של מידלטון כבר כשהייתה בת 13.

קייט כיכבה אז במחזה המבוסס על המלודרמה הוויקטוריאנית "Murder in the Red Barn", שהוצג בבית הספר הפרטי סנט אנדרוס, שם למדה. במהלך ההצגה, מגיד עתידות, אותו גילם תלמיד מכיתתה, סיפר לדמות אותה גילמה אז קייט שהיא הולכת להתחתן עם גבר נאה ועשיר.

בקטע מהמחזה (שפורסם ברשת כבר ב-2011 אבל השבוע צץ לו שוב ותפס את הכותרות בתקשורת הבריטית) הוא נשמע אומר לה: "בקרוב תינשאי לגבר יפה תואר, ג'נטלמן עשיר". קייט משיבה לו: "זה כל מה שאי פעם רציתי. האם הוא יתאהב בי?". מגיד העתידות מאשר: "אכן כך". קייט שואלת שוב: "ויתחתן איתי?", מגיד העתידות עונה: "ויתחתן איתך". היא שואלת שוב: "האם הוא ייקח אותי הרחק מכאן?" והוא עונה לה: "כן... ללונדון".

קייט מידלטון נישאת בהצגה לגבר עשיר בשם ויליאם. צילום מסך
הדמות של קייט והדמות של... וויליאם!/צילום מסך

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

איך היא הסתירה את זה מאיתנו? קייט מידלטון חושפת תמונות ילדות ואת שמה "האמיתי"

לכתבה המלאה

אז נכון, זו אולי תחזית מדויקת, אבל כמעט בכל הצגה הנערה הצנועה מוצאת את אביר חלומותיה החתיך והעשיר ונישאת לו. הסיכוי שקייט מידלטון במקרה תגלם נערה כזאת בהצגת בית הספר הוא הגיוני לגמרי, אולם במקרה שלה, צירוף המקרים הופך להיות הזוי לגמרי כשדמותה נישאת בהצגה לבחיר ליבה שנקרא - וויליאם, ממש כמו הנסיך האמיתי שלה. במחזה, הגבר המיועד כורע ברך ומבקש את ידה. קייט משיבה לו: "זה כל מה שייחלתי לעצמי. כן, או כן, וויליאם יקירי". שוק!

צפו בקייט מידלטון בת ה-13 מגלה את העתיד שלה:

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בחתונתם. רויטרס
ככה זה נראה כשהחלום הפך למציאות וקייט התחתנה עם וויליאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully